Quell v.1.41 یک بازی فکری و سرگرم کننده برای گوشی های آندروید می باشد . این بازی برای تست هوش نیز بسیار مناسب است ! دارای ۸۰ مرحله متنوع می باشد که هریک از آن ها دارای یک گیم پلی مبتکرانه هستند . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۱ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Quell بازي سرگرم كننده و فكري Quell v.1.41   آندرويد

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جديد مرورگر اپرا Opera v11.62.1347   قابل حمل



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "مزاحم" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی مزاحم



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

تم جذاب و بسیار دیدنی Mass Effect 3 Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Mass Effect 3 تم بسیار زیبا و جذاب Mass Effect 3 Theme   ویندوز 7



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

مجموعه ۱۷۵ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

175 Nature HD Wallpapers مجموعه 175 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فایل های زیادی را برروی کامپیوتر خود نگهداری می کنید ، قطعا پس از مدتی حجم و تعداد آن ها افزایش خواهد یافت به طوری که ممکن است چندین نسخه مشابه از یک فایل در مکان های گوناگون هارد دیسک وجود داشته باشد. Singlemizer یک نرم افزار کم حجم و کاربردی می باشد که توسط آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تکراری خود را از روی هارد دیسک یا سایر حافظه ها پیدا کرده و به پاک سازی آن ها بپردازید. این نرم افزار مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد.

 

Singlemizer حذف فایل های تکراری توسط Singlemizer 3.0.2   سیستم عامل Mac

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۳٫۰ به بالا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد . شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت . نام این نرم افزار GO Launcher HD for Pad می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

GO Launcher HD for Pad لانچر جذاب و حرفه ای GO Launcher HD for Pad 1.03   اندروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a