KolibriOS یک سیستم عامل کم حجم و فوق العاده کوچک x86مخصوص سیستم های ۳۲بیتی است  که شروع پروژه این سیستم عامل به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد و بیشتر جامعه توسعه دهنده آن به اتحاد جماهیر شوروی سابق بر میگردد .اما مهمترین خصیصه این سیستم عامل حجم بسیار کم و متحیر کننده آن است به طوری شما میتوانید آن را بر روی یک فلاپی دیسک کپی کرده و اجرا کنید .جالب اینجاست که مدت زمان بوت شدن این سیستم عامل پس از روشن شدن سیستم تنها ۴ ثانیه است ! KolibriOS محصول یک برنامه نویسی متحیر کننده است. یک سیستم عامل با محیط گرافیکی کامل و ویرایشگرهای متنی ، شبکه  ، بازی ، مرورگر ، رسانه ها و تعداد زیادی قابلیتهای مفید دیگر که همگی آنها در یک فلاپی ۱٫۴۴ مگابایتی قرار می‌گیرند! KolibriOS  نیازی به نصب ندارد ... تنها کافی است آن را بر روی فلاپی و یا یک عدد سی دی کپی کنید و سپس سیستم را ریستارت و از روی فلاپی یا سی دی بوت کنید تا وارد KolibriOS شوید.
در سایت KolibriOS دو نسخه برای دریافت قرار داده شده - یک نسخه ۲ مگابایتی مخصوص فلاپی دیسک و یک نسخه ۳ مگابایتی برای رایت بر روی سی دی که نسخه ۳مگابایتی هم هنوز باورنکردنی و کوچک است! در سایت KolibriOS هیچ اشاره‌ای به سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن نشده است .بنابراین میتوانید روی هر سیستمی با حداقل امکانات اجراش کنید! سرعت بالا آمدن و خاموش شدن فوق العاده بالای KolibriOS اولین چیزی است که همگان را متحیر می‌سازد . شاید چیزی شبیه خاموش و روش کردن یک لامپ ! رابط گرافیکی سیستم عامل زیاد بالا نیست و آدم رو بیشتر به یاد ویندوز ۳٫۱ مایکروسافت می‌اندازه ، اما قطعا همین گرافیک و ابزارهای موجود در سیستم عامل با حجم ۲مگابایت برای هیچ‌کس قابل تصور و قبول نیست. بازی های مختلف و پرطرفدار ، برنامه های اتصال به اینترنت و مسنجر ، ماشین حساب - برنامه های تست سخت افزار - برنامه‌های پخش فیلم و موزیک ،  برنامه نمایش تصاویر GIF متحرک ، برنامه های مدیریت فایل ، ویرایشگرهای متنی و ده‌ها برنامه جالب دیگر ... از ابزارهای این سیستم عامل هستند .

دانلود ویندوز کم حجم

شاید علاوه بر تست این سیستم عامل هیجان انگیز ، یکی از استفاده‌های خوب KolibriOS میتواند برای زمانی باشد که مثلا ویندوز رایانه‌تان به مشکل برخورد کرده و به اصطلاح بالا نمی‌آید ، با استفاده از KolibriOS میتوان به فایلهای هارد دیسک دسترسی پیدا کرد و مثلا از اطلاعاتی که در درایو ویندوز قرار دارند نسخه پشتیبان تهیه کرد و سپس اقدام به نصب ویندوز کرد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation 8 ایجاد سیستم عامل مجازی با VMWare Workstation v8.0.2.591240

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2012 |

 

Windows XP ويندوز ايكس پي Windows XP Professional SP3 (x86) January 2012

 

 

 

source ويندوز ايكس پي Windows XP Professional SP3 (x86) January 2012 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. برای نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نامبر نمی باشد و به طور اتومات خود ویندوز این کار را انجام می دهد. فایل های فشرده و نصب ویندوز تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز نهایت استفاده را ببرید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware
 
| دانلود رایگان سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 با لینک مستقیم |
 
| قابل نصب در VMware بر روی کامپیوترهای PC با پشتیبانی از سی پی یو های Intel و AMD |
 
| همراه با فیلم آموزش گام به گام نصب سیستم عامل براي اولين بار در ميان سايت هاي ايرانی |
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64
| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لينک مستقيم |
 
پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

هر ساله و در اولین ماه از سال نو میلادی نمایشگاهی در شهر لاس‌وگاس امریکا برگزار می‌شود که نگاه بسیاری را به سمت خود معطوف داشته است و بسیاری از شرکت‌ها آن واقعه مهم را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب می‌نمایند. امسال هم این نمایشگاه که نامش CES ( مخفف کلمات Consumer Electronics Show ) می‌باشد از ۱۰ لغایت ۱۳ ژانویه در لاس‌وگاس به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و بسیاری از سایت‌های معتبر فعال در زمینه آی تی و اخبار فناوری در تدارک پوشش خبری آن می‌باشند.امسال بیش از ۲۷۰۰ شرکت کننده قصد دارند بیش از ۲۰ هزار محصول جدید خود را به بیش از ۱۴۰ هزار نفر بازدیدکننده معرفی نمایند . بد نیست با هم نیم نگاهی به تاریخچه این همایش بزرگ گجت و فناوری دنیا بیندازیم تا اهمیت آن برای دوستان روشن گردد:

CES برای اولین بار و در سال ۱۹۷۶ با حمایت بنیاد لوازم مصرفی دیجیتال آمریکا از ۲۴ لغایت ۲۸ ژوئن در شهر نیویورک برگزار شد و سپس این لاس وگاس بود که توانست افتخار میزبانی این واقعه مهم آی تی ایالات متحده امریکا را کسب نماید.معمولاً تدارک این نمایشگاه از شروع به ساخت دکور و اختصاص غرفه‌ها تا پایان نمایشگاه و جمع آوری آن ۱۸ روز به طول می‌انجامد. همان طور که گفته شد در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ هزار محصول و فناوری جدید از سوی شرکت‌های شرکت کننده معرفی خواهند شد که با توجه مدت زمان برگزاری نمایشگاه در هر ده دقیقه یک محصول معرفی می‌شود.این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۴۸۸ هزار متر مربع برگزار می‌شود که برابر با مساحت ۲۸ زمین راگبی است!!.از نکات جالب این نمایشگاه این است که کمپانی اپل از غایبین بزرگ CES است و ترجیح می‌دهد محصولات خود را در کنفرانس سالانه اپل معرفی نماید.نکته قابل توجه دیگر این است که این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های حوزه آی تی در ایران مانند الکامپ به روی عموم مردم باز نیست و تنها صاحب نظران و متخصصان و ارباب رسانه می‌توانند از آن بازدید به
عمل آورند.

 


همان طور که قبلاً گفته شد به دلیل اهمیت این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند آخرین محصولات و فناوری‌های خود را در CES رونمایی کنند و تاریخچه این نمایشگاه پر است از محصولات و گجت هایی که سرآمد عصر و دوره خود بودند. به عنوان مثال معرفی دیسک لیزری در سال ۱۹۷۴،رونمایی از کنسول بازی ATARI در سال ۱۹۷۵،معرفی ساعت صفحه دیجیتال در سال ۱۹۷۶،رونمایی و معرفی دیسک سخت موسوم به CD و همچنین هندی کم در سال ۱۹۸۱ که انقلابی در دوره خود بود،معرفی بازی محبوب تتریس در سال ۱۹۸۸ و مینی دیسک در سال ۱۹۹۳و همچنین کنسول محبوب Xbox مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ و دیسک نوری بلوری در سال ۲۰۰۳ و نیز معرفی تلویزیون ۱۵۰ اینچی پلاسمای پاناسونیک نمونه محصولاتی است که در این نمایشگاه و برای اولین بار به نمایش درآمده بودند.اما سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در این نمایشگاه سال ترافیک گجت ها و محصولات مبتنی بر سیستم عامل android،انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت ها و نیز نمایشگرهای سه بعدی بود. امسال باید منتظر بود و دید چه محصولاتی عرضه خواهند شد و چه فناوری‌هایی رونمایی خواهد شد. آی تی بلاگ هم سعی خواهد کرد پوشش خبری مناسبی از این واقعه مهم آی تی ارایه دهد لذا با ما همراه باشید تا آخرین اخبار را به سمع
و نظر شما همراهان همیشگی برسانیم.


این اینفوگرافیک اطلاعات بهتر و مفیدتری در اختیار شما قرار خواهد داد
.


 




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

منبع : www.AsanDownload.com
 


نسخه نهایی و فاینال ویندوز 7 Ultimate سرويس پك 1 ( 32 بیتی و 64 بیتی )
سرانجام پس از گذشت یک یک سال و نیم از انتشار نسخه نهایی ویندوز 7، سرویس پک یک این ویندوز با هزاران آپدیت امنیتی و ... منتشر شد !
تا پيش از اين مايکروسافت به شدت در مورد ويندوز 7 مخفي کاري مي کرد. هرچند که تصاويري از برخي نرم افزارهاي تغيير يافته سيستم عامل جديد منتشر شده بود. اما با ارايه نسخه بتاي ويندوز 7 مشخص شد سيستم عامل جديد جزو عمده ترين تغييرات ويندوز از زمان روي کار آمدن ويندوز 95 بوده است. اولين ويژگي که براي بسياري از کاربران بسيار مهم مي باشد معماري زير بنايي ويندوز 7 مي باشد که ديگر مانند ويستا مجبور به جستجو جهت درايور هاي مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مايکروسافت اين مشکلات در اين نسخه از ويندوز حل شده است!  در اين نسخه از ويندوز شرکت مايکروسافت با تحليل هايي که از کاربران خود به عمل آورد سعي نمود ويندوز7 را بهينه نمايد که اين بهينه سازي در محيط کاربري و ساير قسمت هاي واين نسخه از ويندوز ارائه شده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : www.AsanDownload.com


نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند. مطمئنا نرم افزارهایی هستند که در این زمینه به این گونه شرکت ها کمک می کنند. یکی از این نرم افزارها که می تواند علاوه بر شرکت های نرم افزاری به کاربران معمولی هم کمک کند تا به جای وقت گذاشتن در نصب معمولی یک ویندوز با قابلیت نصب اتوماتیک تهیه کنند  Almeza MultiSet نام دارد. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند تا به سادگی یک ویندوز اتوماتیک نصب تهیه کرد بدون این که کوچکترین آموزشی لازم باشد. نکته جالب این جاست که این نرم افزار قابلیت اضافه کردن سرویس پک های جدید ، نصب یا از بین بردن نرم افزارهایی که در ویندوز به صورت اتوماتیک نصب می شوند و مواردی از این قبیل را دارا می باشد. برای مثال می توان نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر و همچنین نسخه 11 مدیاپلیر را به صورت اتوماتیک برروی ویندوز XP قرار داد. ساخت دیسک های بوت ، کنترل از راه دور، پشتیبانی از انواع لوح های فشرده چه سی دی ها و چه دی وی دی ها، قابلیت ساخت ایمیج و بسیاری موارد کوچک و بزرگ دیگر از بخش های مهم Almeza MultiSet به شمار می رود. بد نیست که هریک از ما ویندوزی داشته باشیم که شخصا آن را آماده سازی کرده و هرگاه لازم شد از آن بهره مند شویم. تنها پس از استفاده از این نرم افزار و ساخت یک ویندوز اتوماتیک نصب لازم است سی دی ویندوز را گذاشته و منتظر بمانیم تا ویندوز و تمامی نرم افزارهای مورد علاقه به سادگی و به صورت خودکار نصب شوند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


 

با آن كه چند ماه است كه از انتشار رسمي ويندوز ويستا ميگذرد اما بسياري از كاربران سايت آسان دانلود درخواست گذاشتن اين ويندوز زيبا را بر روي سايت داشتند . ما هم تصميم گرفتيم كه اين ويندوز را به همراه كرك معتبر و آخرين بروز رساني در يك جا و در يك پك استثنائي بر روي سايت قرار دهيم تا همه از اين ويندوز زيبا لذت ببريم ! اين ويندوز انتشاره يافته در July 2007 است و جديدترين نسخه ويندوز ويستا به حساب مي آيد . و نياز به نصب جداگانه بروزرساني ها ندارد چون اين بروز رساني ها همراه با خود ويندوز نصب ميشود
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود نسخه نهایی و فاینال ویندوز 7 Ultimate سرويس پك 1 - نسخه 64 بيتي


 


بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Ultimate RTM SP1 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.
اما Microsoft Windows 7 Ultimate RTM SP1 در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده شده است ؛ کاربرانی که از سرعت اینترنت مناسبی بهره می برند می توانند این سیستم عامل را به راحتی دانلود کنند اما برای بقیه کاربران هم این ویندوز به صورت دی وی دی آماده فروش بوده و کاربران می توانند در صورت نیاز آن را از فروشگاه آسان دانلود خریداری کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع : www.AsanDownload.com


 


رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.
اما خصوصیات این نرم افزار بسیار زیاد است:
VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند.
نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت) 


 


ویندوز ۸ آماده دانلود !
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a