آیا شما از آن دسته افراد هستید که فیلم هایی با پایان خوش را می پسندید یا اینکه یک پایان متفاوت را ترجیح می دهید؟ آیا هیچگاه به این موضوع فکر کرده اید اگر پایان فیلم طبق خواست شما تمام شود چه احساسی به شما دست خواهد داد؟ 

MyndPlay مدیا پلیری است که با خواندن ذهن شما، آن چه را می خواهید در مقابل چشمانتان قرار می دهد. این دستگاه شامل هدستی است با قابلیت ثبت امواج الکتریکی مغز که هنگام دیدن فیلم یا بازی کردن سعی می کند ذهن شما را بخواند! این محصول توسط کمپانی Neurosky ساخته شده و به همراه یک نرم افزار همراه ارایه می شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 


با معرفی تلویزیون گوگلی ال جی ، به نظر می رسد موج تازه ای از گوگل تی وی را در CES و سال 2012 شاهد باشیم. اما برای کسانی که علاقه ای به تعویض تلویزیون و خرید تلویزیون جدید ندارند، راه حلی برای داشتن یک تلویزیون اندرویدی وجود دارد؟ خب، همیشه نوآوری در دنیای دیجیتال حرف اول را زده است! شرکت Always Innovating با یکی از کوچک ترین و شاید جذاب ترین گجت های این دوره قصد دارد در CES امسال شرکت کند. یک دانــــگل HDMI ساده که به شکل کاملا کاربردی یک سیستم کامل را در درون خود جای داده است. پردازنده Cortex-A9 همراه با رم ۲۵۶ مگابایت تا یک گیگابایتی، به علاوه وای فای، بلوتوث و NFC داخلی، یک مجموعه کامل را برای کار با سیستم عامل اندروید در اختیارتان می گذارند.

هدف نهایی از تولید چنین محصولی هم، تبدیل کامل یک تلویزیون اچ دی معمولی به یک ابزار اتصال به اینترنت و سرگرمی همه کاره است. تنها کافی است که دانـــگل را به پورت HDMI تلویزیون وصل کرده، سر دیگر آن را هم برای تامین نیروی لازم به پورت USB تلویزیون متصل کنید. حالا با کنترل از راه دور مادون قرمزی که همراه آن است، کار با سیستم عامل اندروید را درون صفحه بزرگ تلویزیون شروع کنید.

این ابزار کوچک به راحتی از پس پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت 1080p بر می آید و به Hulu،Netflix و فروشگاه ویدیوی آمازون هم دسترسی دارد. گفته می شود که برای اندرویدی کردن تلویزیون تان احتمالا باید ۷۹ دلار پرداخت کنید. البته تا زمان عرضه، قیمت دقیق آن مشخص نخواهد شد.


 




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 


بزرگ ترین حافظه فلش که هم اکنون در اختیار دارید چقدر گیگابایت ظرفیت دارد؟ زمان اش رسیده که به ترابایت فکر کنید. چرا که Victorinox که با چاقوهای چند کاره اش مشهور است امسال با حافظه ای وارد نمایشگاه شده که یک ترابایت ظرفیت دارد و جالب تر اینکه برای انتقال اطلاعات از USB 2.0 و eSATA II پشتیبانی می کند.

برای تکمیل امکانات، یک نمایشگر تک رنگ هم روی این حافظه فلش قرار گرفته که احتمالا اطلاعات و میزان حافظه مصرف شده را نمایش می دهد.

در مورد قیمت و زمان ورود اش به بازار هنوز اطلاعاتی نداریم. اما نباید انتظار یک قیمت ارزان داشته باشید.


آماده برای نمایشگاه CES هنوز سه روز تا آغاز نمایشگاه CES 2012 باقی مانده است و درهای نمایشگاه هنوز باز نشده است. اما به هر حال اخبار زیادی از نمایشگاه و فناوری های جدید این نمایشگاه در حال انتشار است که مشغول خواندن آنها در نارنجی هستید.

انگجت هم تصاویری از بیرون نمایشگاه و شرکت ها که مشغول آماده سازی فضای بیرونی شان هستند تهیه کرده است که دیدن آنها در ادامه مطلب خالی از لطف نیست.


منبع:نارنجی



تاریخ: پنج شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Samsung S2 Portable 500GB

 




هارددیسک‌های خارجی در ابعاد و اشکال مختلفي در بازار وجود دارند تا کاربران بتواند بر‌اساس نياز خود يکي از اين مدل‌ها را براي انتقال اطلاعات انتخاب کنند. بعضی از آن‌ها که دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه هستند، اغلب ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با مدل‌های معمولی‌تر دارند. اما در این میان، مدل‌هایی نيز یافت می‌شوند که بسیار جمع‌وجور بوده و تقریباً اندازه یک هارددیسک 2/5 اینچی هستند.
یکی از این هارددیسک‌های جمع‌وجور، سری S2 شرکت سامسونگ است که دارای پوششی پلاستیکی است. سطح رویی آن براق بوده و در شش رنگ مختلف تولید می‌شود. براق بودن بدنه باعث می‌شود، اثر انگشت به راحتی روی آن باقی بماند اما شاید بتوان از این مورد در قبال ابعاد کوچک آن صرف‌نظر کرد. با این حال، استفاده از پوشش پلاستیکی باعث شده، مقاومت آن در برابر ضربه و فشار چندان زیاد نباشد. البته برای هارددیسک یک پوشش از چرم مصنوعی در نظر گرفته شده که مقاومت هارددیسک در برابر ضربه و فشار را افزایش مي‌دهد اما در عین حال، ضخامت آن را نیز زیاد می‌کند.
این هارددیسک برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 استفاده می‌کند. طول کابل آن حدود پنجاه سانتی‌متر است و بد نبود که کیف چرمی آن طوری طراحی مي‌شد که محلی برای قرارگیری کابل نیز وجود داشته‌باشد. بالای محل اتصال کابل نیز یک ديود‌نوري آبی رنگ قرار دارد که هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات روشن و خاموش می‌شود.




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازهم یک هارددیسک خارجی دیگر و بازهم همان حرف و حدیث‌هایی که باید درباره هر هارددیسک خارجی گفته شود. شاید دیگر ظرف خلاقیت در ساخت هارددیسک‌های خارجی پر شده‌باشد اما هنوز شرکت‌ها سعی می‌کنند یکی دو حرکت جدید در محصولات خود اجرا کنند.
یکی از هارددیسک‌های خارجی که چند نکته کوچک و جالب در ساخت آن در نظر گرفته شده، هارددیسک CH11 از سری کلاسیک شرکت ADATA است. شاید در نگاه اول، نکته خاصی در این هارددیسک به چشم نیاید. بدنه آن از پلاستیک مات ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی تولید شده‌است. مدل 750 گیگابایتی که ما تست کردیم تا حدودی ضخیم است، لبه‌های گردی داشته و به جز جلوی آن، دیواره‌های بغل به‌طور کامل صاف است (از این مدل، ظرفیت‌های پانصد گیگابایت و یک ترابایت نیز تولید شده‌است).
این هارددیسک به رابط USB 3.0 مجهز است و یک کابل با طول حدود پنجاه سانتی‌متر به همراه آن ارائه می‌شود. در کنار پورت USB 3.0 یک ديود‌نوري ساده قرار دارد که هنگام فعالیت روشن و خاموش می‌شود. در اين محصول از  يک هارددیسک داخلی 2/5 اینچی با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه استفاده شده‌است که هنگام فعاليت لرزش و صداي کمي دارد.
اما نکته اصلی در ساخت این هارددیسک، تلاش برای منظم کردن زندگی دیجیتال و مرتب کردن فایل‌های شما است و ADATA این‌کار را با ارائه یک راه‌حل بسیار ساده انجام داده‌است. لبه‌های صاف و بدنه به نسبت ضخیم به این دليل به‌کار گرفته شده تا بتوان آن را به صورت عمودی در قفسه یا کتابخانه قرار داد. همچنین هنگام اتصال به سیستم نیز می‌توان از لبه کنار، آن را روی میز قرار داد تا فضای کمتری اشغال شود. نکته بعدی ارائه پنج برچسب مختلف برای چسباندن روی لبه سمت راست هارددیسک است. این برچسب‌ها شامل لوگوهای کوچک رنگی و یک نوار باریک می‌شوند.
استفاده از این روش برای کسانی که به دنبال یک آرشیو دیجیتالی منظم روی چند هارددیسک خارجی هستند، بسیار مفید خواهدبود. با استفاده از این برچسب‌ها می‌توان به خوبی نوع محتوای داخل هارددیسک را مشخص کرد و با خیال راحت آن‌ها را درون کتابخانه قرار داد. در بحث حاضر نیز شاید در نگاه اول هارددیسک شما چندان در مقابل مدل‌های پرزرق و برق به چشم نیاید اما به‌طور حتم قرار گرفتن آن در کنار دیگر هارددیسک‌های آرشیو دیجیتالی به خوبی خود را به رخ دیگران خواهدکشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Western Digital My Passport Essential 500GB

تصویر 7

ایده‌آل
امتیاز: 8  * انتخاب نشریه سخت‌افزار *
فایل‌های صوتی و تصویری روزبه‌روز حجمشان افزایش می‌یابد و داشتن یک هارددیسک همراه با ظرفیت و قیمت مناسب ضروری به نظر می‌رسد. مدل 500 گیگابایتی My Passport Essential ابعاد و وزن مشابه مدل 320 گیگابایتی داشته و برای انتقال اطلاعات از پورت USB 3.0 استفاده می‌کند. تمامی این عوامل در کنار قیمت مناسب آن باعث می‌شود، این هارددیسک برای مصارف روزمره و بدون نگرانی از مشکل کمبود ظرفیت گزینه‌ای مناسب باشد.
مانند مدل 320 گیگابایتی، هارددیسک داخلی این مدل دارای سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه و هشت مگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک دیود‌نوری کوچک نیز برای نمایش وضعیت هارددیسک وجود دارد که کاربر می‌تواند به راحتی از وضعیت هارددیسک مطلع شود. نرم‌افزار‌های آن نیز مانند دیگر سری‌های Essential شامل نرم‌افزار تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری روی فایل‌ها است.


ابعاد: 15×83×110 میلی‌متر
وزن: 140 گرم
نوع رابط: USB 3.0
قیمت: 87/000 تومان
گارانتی: سازگار

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a