دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

روند پیشروی مراحل بازی نسبت به قبل پیشرفته تر شده است. در نسخه قبلی شما با انجام دادن چند مسابقه به صورت متوالی و جمع آوری پوینت ها صاحب یک درجه رانندگی می شدید اما در این نسخه می توان به صورت لحظه ای سطح رانندگی را افزایش داد. این بدین معنیست که بازیباز می تواند با انجام حرکات نمایشی و همچنین دقت بیشتر در رانندگی، لول دست فرمان خود را افزایش بدهد.

هوش مصنوعی رقیبان تا حد نسبتاً زیادی قوی شده است. در این نسخه برای Takedown کردن اتومبیل های رقیبان احتیاج به مراحل خاص ندارید و در هر مرحله از بازی می توانید این کار را انجام دهید. جالب اینجاست که اگر اتومبیل های رقیبان Takedown شود، دیگر نمی توانند به دور بازی برگردند. البته شایان ذکر است که این روند بر روی اتومبیل شما هم صورت می گیرد. در این نسخه هیچ گونه حد و مرزی برای اتومبیل های رقیبان تعیین نشده است؛ این بدین معنیست که امکان دارد در برخی مسابقات شما با یک اتومبیل حرفه ای حاضر شوید و دیگر رانندگان با اتومبیل های معمولی به رقابت بپردازند و عکس آن نیز امکان پذیر است.

 

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

Survival نام بخشیست که به تازگی وارد سری بازی های NFS شده. در این بخش بازیباز در جاده های کوهستانی قرار می گیرد و تنها کاری که باید انجام دهد فرار کردن از دست بهمن های مرگبار است. علاوه بر این، بخش هایی همانند Time Attack و Cop Pursuit در بازی خواهد بود که در هر کدام از آن ها شما باید به انجام مسابقات خاص بپردازید. Rival Battles نام یکی دیگر از بخش های مسابقه ای بازی است. مطمئناً شما در نسخه Hot Pursuit با هیچ کدام از این بخش ها روبرو نشدید. همچنین تمامی این مسابقات با جوایز بسیار بالایی همراه هستند؛ مثلاً در برخی مسابقات Cop Pursuit اگر بازیباز بتواند برنده شود بیش از ۲۰ میلیون دلار پول به دست می آورد!

 

بخش گرافیکی بازی با استفاده از موتور Frostbite 2 پدیدار گشته. این موتور توسط استودیوی DICE طراحی شده و اولین عنوانی که با آن عرضه شد، بازی بزرگ Battlefield 3 است. نورپردازی ها در بازی به شدت جذابیت می آفرینند. نور خورشید در مراحلی که در روزها جریان دارند به خوبی قابل دیدن است. رنگ بندی محیط ها نیز بسیار طبیعی تر از قبل است. یکی از جالبترین نکات گرافیکی، طراحی بهمن هاست. همان گونه که گفتیم در برخی اوقات مراحل بازی در کوه های برفی جریان دارد. این بهمن ها هنگامی ایجاد می شوند که هلیکوپترهای پلیس به سمت کوه ها روانه می شوند و به دلیل صدای زیاد، قسمتی از برف قله سرآزیر می شود که بسیار طبیعی شکل می گیرند. در کل با وجود موتور Frostbite 2 میت وان نوید یک گرافیک خیره کننده را داد.

 

منبع توضیحات: فروم گیمرزلند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
RAM: 3 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
DirectX: Version 10

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Quad or similar
RAM: 4 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
DirectX: Version 10/11

 

تصاویری از محیط بازی:

nfs run 01 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 02 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

nfs run 03 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 04 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

nfs run 05 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 06 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

source دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۳۰ دی ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC دانلود DVD1 :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC دانلود DVD2 :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

- دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

نسخه فشرده ۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط کرک ALI213 می باشد. محیط بازی و ویدیوهای بازی و سایر مسائل بازی هیچ دستکاری نشده و کامل می باشند. نسخه فشرده تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

source دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC نکات کلیدی برای اجرای نسخه بلک باکس بازی Need for Speed: The Run :

1) برای نصب و اجرای بازی حتما دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به کل غیر فعال باشد. اگر پس از نصب بازی ، بازی اجرا نشد دلیل اصلی آن می تواند به خاطر آنتی ویروس شما در پاک کردن کرک بازی باشد.

۲) بازی را حتما در درایو C نصب کنید و پس از اتمام نصب ، حتما نام فولدر بازی را NFS بگذارید.

۳) اگر برای اجرای بازی به هر مشکلی برخورد کردید ، تنها کافیست فایل های موجود در فایل NFS16FaxxFIX.rar را در محل نصب بازی اکسترکت و جایگزین نمایید.

۴) اگر در هنگام اجرای بازی ، بازی در لودینگ اول بازی هنگ کرده و اجرا نمی شود ، لطفا این فایل را از اینجا دریافت کنید. سپس در محل نصب بازی در فولدر DataWin32Loc جایگزین نمایید.

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 


نظرات شما عزیزان:

لایییییییی
ساعت13:34---21 بهمن 1391
عالییییییییییییییییییییییییییی یی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a