چرا اپل هیچ‌گاه صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ بر روی آیفون عرضه نمی‌کند!؟

 

فارنت: چرا شرکت اپل تاکنون به فکر عرضه صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ بر روی صفحه نمایش تلفن همراه آیفون خود نبوده است؟ چرا تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ در دست شما خوش‌دست (اصطلاح خوبی بود؟) نیستند! این سوالیست که شاید پاسخ داستین کورتیس یک وبلاگ‌نویس به آن، منطقی‌ترین و بهترین پاسخ باشد. وی در وبلاگ خود آورده است:

هنگامی که در خیابان در حال راه‌رفتن هستید و گوشی گالاکسی‌اس۲ خود با صفحه نمایش ۴٫۲۷ اینچی را در دست گرفته و در حال کار با گوگل‌مپ هستید، سعی کنید با همان دست خود (طبیعتا با انگشت شست)‌ گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید. بسیار دشوار و خسته‌کننده است. حالا من آیفون ۴ خود را بیرون می‌آورم تا آزمایش فوری انجام دهم و این طور جواب می‌دهد که وقتی شما آیفون را در دست چپ خود بگیرید و انگشت شست شما آزاد باشد شما تقریبا به راحتی به سمت دیگر صفحه نمایش دسترسی کامل دارید.

 

تصویر گرافیکی بکار برده شده توسط داستین کورتیس به وضوح منظور وی را بیان می‌کند و این دقیقا جواب همین سوال است که چرا ما تاکنون آیفون با صفحه نمایش بزرگتر تجربه نکرده‌ایم. اندازه ۳٫۵ اینچ اندازه ایده‌آل تا زمانیست که تمام انسان‌ها به اندازه ارتفاع قد ۷ فوت (۲٫۱۳۳۶ متر)‌و دستانی به اندازه ماهی‌تابه برسند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 30 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a