دانلود بازی مهیج و رزمی مورتال کمبت ۵ – Mortal Kombat 5

 

 

همان طور که بسیاری از شما آشنایی دارید سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از زمان کنسول SEGA تا کنون که در کنسول ها PS3 یا XBOX نیز در حال توسعه است , وجود دارد. این بازی با دارا بودن صحنه های اکشن و خشونت آمیز توانست طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا جمع آوری کند. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه پنجم و بسیار جذاب بازی Mortal Kombat را برای شما عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. در این نسخه از بازی گرافیک آن بهبود یافته و کاراکتر های جدیدی به آن افزوده شده است. هم چنین یکی از قابلیت های منحصر بفرد آن دو نفره بودن آن است که جذابیت بازی را دوچندان می کند.

 

توجه :

برای اجرای بازی فایل Winmugen_debug را اجرا نمایید. هم چنین برای بزرگنمایی ( Full Screen ) نیز دکمه های Alt + Enter را بفشارید.

 

به دلیل بالا رفتن هزینه ها و تولید کمتر برنامه ها توسط شرکت ها ما تصمیم گرفیتیم که نرم افزار های درخواستی شما را ، که در قسمت نظرات مینویسید برای دانلود آماده کنیم ، پس لطفا هر جا این پیغام قرمز رادیدید برنامه ی خود را پیشنهاد نمایید

 

 

 

 



بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است.

ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند.


12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در این بازی حضور دارند تا شما آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند پارس به سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر .

همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.

اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و  بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

همراه با جوایزی ارزنده

PlayStation 3 , Xbox 360 , PSP  و سکه های طلا

حجم فایل: 56 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir
   با فشردن کلید +1 ،این مطلب را در گوگل محبوب کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a