دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

  دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 27/تیر/1391| 
اینترنت دانلود منیجر یا Internet Download Manager و به‌ اختصار آی‌دی‌ام ،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت میهن دانلود،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزايش سرعت دانلود تا %500
سازگار با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و...
عاری از جاسوس‌افزار یا adware  
امکان دانلود فیلم های و صدا های آنلاین
امکان توقف در هنگام دانلود فايل و قابلیت  Resume
امکان زمان بندی دانلود فایل ها
پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي
سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
امکان دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
جلوگیری از دانلود فایل های تکراری

(این پست توسط احد به روز شده است)

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- قبل از نصب نرم افزار،از پوشه ی Register فایل Disable Activation را اجرا کنید و کلیدی فشار دهید تا فایل اعمال شود.
2- چنانچه از ویندوز سون یا ویستا استفاده می کنید بر روی فایل Disable Activation کلیک راست کنید و و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
3- نرم افزار را نصب کنید.
4- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
5- در قسمت Control Panel بر روی قسمت User Accounts کلیک کنید و قسمت مربوط به Change User Accounts Control Settings را باز نمائید در پنجره باز شده تیک را با پایین ترین قسمت یعنی Never Notify بکشید تا تمامی مراحل نصب نرم افزار به درستی انجام گیرد. 
6- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتی Patch ها، آنتی ویروس شما، فایل Patch  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
7- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. 
8- اگر از سیستم عامل ویندوز سون استفاده می نمائید برای اجرا کردن فایل  Patch.exe از میان گزینه های کلیک راست، گزینه ی Run as administrator را انتخاب کرده و از این طریق فایل Patch.exe را اجرا نمائید.



 



 

بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی  با هزاران یورو جایزه برای افراد برتر

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با  جایزه نقدی به افراد برتر

هیجان سرعت وکیفیت را در این بازی تجریه کنید ,همین الان شروع به اسپرت کردن ماشین خود کنید

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید.همچنین این بازی توسط شرکتMena software بلغارستان پشتیبانی مالی  میشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a