گوشی HTC One X چهارهسته ای با Sense 4.0 و دو شاتر!

 

پرشین کال .نت: بالاخره نوبت به اچ تی سی رسید تا از جدیدتریو و قوی ترین گوشی ها و فناوری های خود پرده بردارد. دقایقی پیش پیتر چو مدیرعامل اچ تی سی گوشی جدید Flagship اچ تی سی را با نام One X معرفی کرد که دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی، دوربین دو شاتره و محیط کاربری HTC Sense 4.0 است.

این گوشی قدرتمند دارای صفحه نمایش HD با وضوح 1280 x 720 پیکسل و از نوع Super LCD 2 با پوشش Gorilla Glass 3D است و پردازنده آن همانطور که انتظار داشتیم Nvidia Tegra3 یا بهتر بگوییم Nvidia 4-Plus-1 چهارهسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به همراه 12 هسته گرافیکی است که پیش از آن در Transformer Prime و LG Optimus 4X HD نیز نمونه اش را دیده بودیم. البته در مدل مجهز به 4G که برای اپراتورهای خاص ارائه می شود پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 جایگزین شده است که البته دارای قدرت بالایی حتی بیشتر از چیپست حاضر Exynos سامسونگ است.

 

یکی دیگر از مشخصه های بارز One X دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که پیتر چو روی آن تاکید زیادی نشان داد و دارای لنز f/2.0 است که باعث 44 درصد نور بیشتر در تصاویر نسبت به لنزهای معمولی می شود. حتی اچ تی سی در کنفرانسش عکس های گرفته شده با HTC One X را با iPhone 4S که یکی از بهترین Cameraphone ها محسوب می شود مقایسه کرد و ادعا کرد که One X عکسهای بهتری را به خصوص در نور کم می گیرد. تمامی گوشی های سری One اچ تی سی پیش از تبدیل و فشرده سازی عکسها به فرمت JPEG آنها را پردازش می کنند تا تصاویری با نویز کمتر، دقت رنگ بیشتر و کیفیت بالاتری به دست آید. داستان دوربین سری جدید اچ تی سی به همینجا محدود نمی شود چرا که طبق اعلام اچ تی سی برنامه دوربین تنها ظرف مدل 0.7 ثانیه اجرا می شود و فوکوس خودکار تنها 0.2 ثانیه یعنی کمتر از یک چشم بر هم زدن انجام می شود. عبارت دو شاتر به این معناست که می توانید در هنگام فیلمبرداری همزمان از صحنه های مورد علاقه خود عکس بگیرید بدون اینکه فیلمبرداری متوقف شود؛ این ویژگی حتی هنگام پخش ویدئو نیز فعال است. همچنین با فشردن پشت سر هم و سریع شاتر در هنگام عکسبرداری حالت Burst Mode به صورت خودکار فعال می شود و می توانید پس از اتمام عکسبرداری بهترین عکس را برای نگه داشتن انتخاب کنید.

از نظر کیفیت ساخت مانند گوشی های قبلی با Unibody مواجهیم با این تفاوت که به جای فلز ای پلی کربنات استفاده شده است مانند چیزی که در Nokia N9 دیده بودیم و علاوه بر کیفیت بالا وزن کمتری نسبت به فلز دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به فناوری Beats Audio، 25 گیگابایت فضای رایگان Dropbox، فناوری NFC و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

زمان عرضه HTC One X حدود 60 روز آینده اعلام شده اما قیمت آن طی شایعات حدود 700 یورو خواهد بود.

منبع: TheVerge


نظرات شما عزیزان:

گلزار
ساعت12:49---31 خرداد 1391
باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a