مشخصات سونی اریکسون Sony Ericsson Idou با دوربین 12 مگاپیکسلی

 

امروز قصد داریم اولین گوشی سونی اریکسون بت دوربین 12 مگاپیکسلی را مورد بحث قرار دهیم که در بین شرکت های موجود در زمینه موبایل اولین شرکتی است که به معرفی گوشی 12 مگاپیکسلی خود به نام Idou دست زده است . این گوشی به ابعاد  15×54×111 میلیمتر می باشد و در اواسط سال 2009 میلادی این گوشی روانه ی بازا خواهد شده ! از لحاظ صفحه نمایش Idou دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی از نوع TFT touchscreen, 16M colors می باشد که دارای رزولوشن 360 x 640 پیکسل است .
 


 



sony ericsson idou


 


 

 

 

می رسیم به بخش حافظه و امکانات ارتباطی این گوشی : سونی اریکسون Idou دارای یک کارت حافظه microSD (TransFlash) می باشد اما از حافظه ی داخلی آن خبری نیست که به شما اطلاع دهیم یعنی هنوز در سایت های معتبر چیزی دیده نشده است . این مدل دارای GPRS class 10 ، EDGE ، HSCSD ، Wlan ، 3G ، USB و Bluetooth V2.0 with A2DP می باشد .
همانطور که گفتیم Sony Ericsson Idou دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکس بردرای تا 4000×3000 پیکسل را دارا می باشد از قابلیت های خوب این دوربین می توان به داشتن فوکوس اتوماتیک و زنون فلاش و فناوری تشخیص صورت و لبخند افراد اشاره داشت . در قسمت فیلم برداری باید گفت که قابلیت فیلم برداری به اندازه ی حافظه موجود را داراست .
از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن سیستم عامل Symbian OS و Stereo FM radio with RDS و Google maps اشاره داشت . ناگفته نماند که این مدل تنها در رنگ مشکی تولید و به بازار عرضه خواهد شد .


 

عکسی بزرگ از این گوشی در اینجا
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a