تخصصی ترین بررسی گوشی Samsung U600از شرکت سامسونگ

 

بررسی تخصصی سامسونگ یو 600 بصورت کامل در سایت یک موبایل دات کام



http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/2/u600_www.yekmobile.com.jpg
 

 

 


طراحی :

سامسونگ U600 با طراحی شیک و باریک خود توجه کاربران بسیاری را جلب می کند . این گوشی در چندین رنگ مختلف موجود می شود . ابعاد گوشی ١٠۳.۵ x ۴٩.۳ x ١٠.٩ میلی متر و وزن آن 81 گرم است که به راحتی در جیب پیراهن یا شلوار جا می گیرد .
محل خروجی صدا بالای صفحه نمایش2.22 اینچ وجود دارد . دو Softkey لمسی زیر صفحه نمایش و کمی بالاتر از D-Pad قرار دارند . کلید Dial و کلید Delete / خروج از منو زیر دو Softkey قرار گرفته اند که لمسی می باشند. آخرین کلید کنترل در این قسمت کلید تایید/دسترسی به وب است که در قسمت مرکزی D-Pad مشاهده می شود . کلید دسترسی به وب محل مناسبی ندارد زیرا ناخواسته مرورگر وب را فعال می کند.

کلید ولوم درست بالای پورت USB در طرف چپ گوشی مشاهده می شود . در زمان صحبت کردن با گوشی این احتمال وجود دارد که این کلید بطور تصادفی فشار داده شود . هیچ کلیدی در قسمت پایین گوشی وجود ندارد. طراحی این قسمت شیاردار است.
محل کارت حافظه MicroSD و کلید اختصاصی دوربین در طرف راست گوشی قرار دارد . این کیلد ها بطور متقارن با کلیدهای طرف چپ قرار گرفته اند . این بار احتمال فشار دادن تصادفی کلید دوربین وجود ندارد زیرا این کلید بسیار سفت است و برای استفاده از آن نیروی بیشتری نیاز می باشد.
 


کلید روشن / خاموش در بالای گوشی قرار گرفته است و کمی بالاتر از سطح پلاستیکی براق اطراف می باشد. علیرغم اندازه کوچک این کلید استفاده از آن آسان است قسمت بالای گوشی و بخشی از پایین دستگاه که در زمان بسته شدن درب کشویی پوشانده نمی شود ازمواد پلاستیکی براق تشکیل شده است در حالی که بقیه قسمت های گوشی از مواد پلاستیکی مات می باشد . کل تلفن بطور یکدست دارای نمای پلاستیکی است .
 


قاب پشت گوشی کاملا ساده است و شکاف کوچکی در انتهای درب باتری وجود دارد . عبارت Samsung و Samsung mobile.Com در قسمت بالا و پایین درب باتری حک شده است . با باز کردن درب کشویی ،دوربین 3.2 مگاپیکسل در بالای گوشه راست و LED فلش و آینه خودنگاره در بالای گوشه چپ مشاهده می شود. برچسب 3.2 مگاپیکسل و کانون اتوماتیک نیز بین آنها وجود دارد.
درب باتری با حرکت کشویی به طرف بالا باز می شود . باتری گوشی از نوع باتری استاندارد سامسونگ Li- Ion با توان mAh 690 است که در حالت Stand by حداکثر 250 ساعت و در مکالمه مداوم 3.5 ساعت دوام می آورد . در استفاده معمولی از گوشی ، باتری 2 تا 3 روز دوام می آورد.

 



صفحه نمایش :

سامسونگ U600 دارای یک صفحه نمایش 2.22 اینچ TFT با وضوح320x ۲۴٠ پیکسل است . کیفیت صفحه نمایش براساس شرایط در طول استفاده کاملا متفاوت است . زمانی که صفحه نمایش در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد ، سطح براق آن موجب ناخوانا شدن صفحه نمایش می شود و در این حالت باید زاویه مناسبی را برای کار با آن پیدا کنید .
حالت Sunlight که به روشنایی صفحه نمایش می افزاید نیز کمک زیادی نمی کند . جدا از این مشکل ، صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت عالی نشان می دهد و روشنایی و تفاوت رنگ آن در حد مطلوب است .

 

صفحه کلید:

صفحه کلید با باز کردن درب کشویی گوشی مشخص می شود . کلیدهای موجود در یک ردیف فاصله مشخص از یکدیگر ندارند . کلیدها تخت هستند و اندازه آنها بقدر کافی بزرگ است . ردیف بین کلیدها توسط حاشیه های فلزی که برآمدگی کمی دارند از یکدیگر تفکیک شده است . استفاده از صفحه کلید برای تایپ کردن مناسب نیست .
ترکیب کلیدهای معمولی و لمسی خیلی متداول نیست . پس از کمی استفاده از گوشی به آن عادت می کنید . ساختار کلی گوشی کیفیت خوبی دارد . مکانیسم کشویی بدون مشکل کار می کند . زمانی که گوشی را در دست می گیرید سبک و در عین حال حجیم به نظر می رسد .
 

منو :

سامسونگ U600 مانند مدل های قبلی سامسونگ کنترل می شود . در صفحه نمایش Softkey چپ می توانید به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید . Softkey راست برای دفترچه تلفن در نظر گرفته شده است . قسمت مرکزی کلید حرکتی در حالت Standby مرورگر WAP را فعال می نماید. برای هر یک از جهت های کلید حرکتی می توان میانبری از لیست 22 آیتم را انتخاب کرد.

جهت بالای کلید حرکتی برای باز کردن My Menu می باشد که در آن می توانید ویژگی هایی را که اغلب استفاده می شوند قرار بدهید. صفحه نمایش Standby مانند سایر گوشی های سامسونگ است. نوار بالای آن برای اطلاعات استاندارد مانند سیگنال، وضعیت باتری ، ارتباط GPRS یا EDGE ، حالت زنگ و ... بکار می رود. نوار پایینی دارای توصیف عملکردهای تعیین شده برای Softkey می باشد و همچنین دارای پیش زمینه انیمیشن (UGo) با ساعت عقربه دار است و تصویر پیش زمینه را مطابق با کشوری که تلفن در آن بکار گرفته می شود تنظیم می کند .

پیش زمینه بصورت انیمیشن است و برای مثال پرنده ها پرواز می کنندو ابرها حرکت دارند . از 7 بعداز ظهر تا 6 صبح حالت شب ایجاد می گردد که در آن آسمان تاریک می شود و خانه ها روشن می شوند . در این گوشی برعکس مدل D900 گزینه ای برای نشان دادن تقویم روی صفحه نمایش Standby وجود ندارد . منوی اصلی را می توان بصورت یک ماتریس ۴x ۳ از آیکن ها یا بصورت لیست استاندارد مشاهده کرد . منو دارای دو نسخه رنگ است . در نسخه مشکی فقط آیکن های انتخابی دارای سایه رنگ است . نسخه سفید با آیکن های رنگی نیز وجود دارد .

زیر منوها بصورت پنجره های pop-up نشان داده می شوند که با استفاده از جهت های افقی کلید حرکتی به آنها دسترسی پیدا می کنید . بعد از باز کردن یک زیر منو آخرین آیتم ها و زیر آیتم های بکار گرفته شده بصورت مارک دار وجود دارند . منو دارای سه اندازه فونت مختلف است . با بستن درب کشویی گوشی صفحه کلید آن بطور اتوماتیک قفل می شود . با فشار دادن کلید روشن / خاموش یا باز کردن درب گوشی می توانید آن را از حالت قفل خارج کنید . اینکه با بستن درب کشویی نرم افزار در حال اجرا متوقف شود یا نه ، توسط کاربر قابل تنظیم است .

تماس و دفترچه تلفن :

کیفیت صوتی در طول مکالمه بسیار خوب است . چندین گزینه برای شماره گیری وجود دارد که یکی از آنها انیمیشن شماره گیری است . در U600 چهار انیمیشن وجود دارد که شامل Quill pen ، Sticky note Normal و Theme است . گزینه اخیر مطابق با تم کمی تغییر می کند . ویژگی جستجوی هوشمند با جستجو در دفترچه تلفن برای مخاطبینی که نام و شماره تلفن آنها دارای اعدادی است که شما تایپ کرده اید ، در شماره گیری کمک می کند .

دفترچه تلفن حداکثر 1000 مخاطب را ذخیره می کند که برای هر یک از آنها می توان چند زمینه تعیین کرد . دفترچه تلفن فقط اسامی ذخیره شده در حافظه تلفن یا تمامی اسامی ذخیره شده در حافظه تلفن و سیم کارت را با هم نشان می دهد . با تایپ کردن تدریجی نام مخاطب می توان آن را جستجو نمود . U600 در اسم کوچک و اسم فامیل مخاطب بطور همزمان جستجو نمی کند . برای هر مخاطب 12 زمینه به منظور وارد کردن اطلاعات وجود دارد

کاربر می تواند حداکثر 5 شماره تلفن ، آدرس ایمیل و یک یادداشت را ذخیره کند . امکان تعیین عکس و زنگ شخصی برای هر مخاطب نیز فراهم شده است . کاربر می تواند حتی یک ویدئو را بعنوان تصویر مخاطب قرار دهد . مخاطبین را بصورت گروه مرتب کرد اما امکان فیلترکردن تماس ها طبق گروه وجود ندارد. در دفترچه تلفن زمینه ای برای وارد کردن تاریخ تولد فراهم نشده است . جزئیات مخاطب یا کل لیست مخاطبین را می توان از طریق بلوتوث ارسال کرد . لیست رد کردن اتوماتیک نیز وجود دارد که می توانید تماس های دریافتی را ..... کند . بخش Log تماس مورد جدیدی ندارد . کلید Dial روی صفحه لمسی لیست مخاطبین اخیر را باز می کند در حالی که با باز کردن Log تماس از منوی اصلی ، جزئیات اضافی و شمارشگر تماس و پیام نیز فراهم می شود .

پیام :
سامسونگ U600 با پیام های SMS ، EMS ، MMS و ایمیل کار می کند . بجز ایمیل تمامی پیام ها دارای ویرایشگر یکسانی هستند . با اضافه کردن یک تصویر به SMS می توانید آن را به MMS تبدیل کنید و یا یک SMS را با بکارگیری فرمت یا رنگ های فونت به EMS تبدیل نمایید .

فرهنگ لغت T9 نیز وجود دارد که تایپ کردن پیام را سریعتر می کند . اگر ارسال پیام انجام نشود ، پیام مورد نظر بطور اتوماتیک در Outbox ذخیره می شود تا بعد دوباره آن را ارسال کنید .تلفن حداکثر 1000 پیام SMS را ذخیره می کند . پیام های دریافتی را نیز می توان مانند تماس ها بر اساس blackist تعیین شده توسط کاربر ..... کرد . Emailclient نسبتا خوب عمل می کند و از پروتکل های pop یا IMAP پشتیبانی می نماید . کاربر می تواند فقط تیترها و یا کل پیام ها را دانلود نماید . علاوه برفایل های موجود در حافظه تلفن ، کارت های تجاری ، رویدادهای تقویم ، کارها و یادداشت ها را نیز می توان به صورت پیوست ایمیل کرد . client را می توان تنظیم کرد تا پیام های ایمیل رادر وقفه های زمانی مشخص (از 1 تا 12 ساعت ) چک کند . ویژگی پیام SoS نیز وجود دارد که به کاربر امکان مدهد تا سریعا یک پیام SoS را به شماره های تعیین شده ارسال کند .

این ویژگی در اکثر گوشی های سامسونگ وجود دارد و می تواند یک پیام خاص را به یک یا چند شماره از پیش تعیین ارسال نماید . پس از تنظیم این ویژگی فقط کافی است تا در مواقع اضطراری 4 بار کلید ولوم را فشار بدهید و با قفل شدن صفحه کلید ، صدای شما برای کمک ارسال می شود . این مدل به ویژگی utrack یا Tracker Mobile نیز مجهز است که پس از تنظیم آن در صورت به سرقت رفتن گوشی اگر سیم کارت دیگری بجز سیم کارت کاربر را در آن قرار دهند ، U600 پیام های رمزی ردیابی را به شماره های از پیش تعیین شده ارسال می کند .

موسیقی و رادیو :

مدل U600 سامسونگ دارای 60MB حافظه داخلی و محل کارت حافظه MicrosD است که بخوبی میتواند بعنوان یک نرم افزار پخش موسیقی عمل کند . نرم افزار پخش موسیقی امکان ..... کردن تراک ها بر اساس خواننده ، آلبوم ، نوع ، تراک هایی که اخیرا پخش شده اند یا آنهایی که اغلب پخش می شوند را فراهم می کند . امکان ایجاد Playlist شخصی نیز وجود دارد . این برنامه به صورت Minimize در زمینه نیز اجرامی شود .

نرم افزار پخش موسیقی در U600 از نظر ظاهر با مدل D900 تفاوت دارد اما کارایی آنها یکسان است . در این مدل سه گزینه پیش تنظیمات اکولایزر و یک حالت نرمال وجود دارد اما کاربر نمی تواند حالت تنظیم شخصی ایجاد کند . گزینه ای برای جلوه ویژه صدای سه بعدی نیز فراهم شده است . می توان قطعه های موسیقی را درجه بندی کرد و آنها را بصورت قطعه های دلخواه علامت گذاری نمود . یک هدست در بسته بندی گوشی وجود دارد که دارای میکروفن و کنترل از راه دور است . سامسونگ U600 به سوکت استاندارد 3.5 میلی متری یا حتی یک سوکت 2.5 میلی متری مجهز نیست . اگر چه برای گوش دادن به موسیقی می توانید از هدست بلوتوث استفاده کنید که در حالت مونو و استریو بخوبی عمل می کند . U600 از پروفایل A2DP بلوتوث پشتیبانی می کند و همچنین می تواند موسیقی را روی دو هدست استریوی بلوتوث بطور همزمان پخش کند . این گوشی دارای رادیو FM است که بخوبی کار می کند و منوی آن ساده است .

رادیو دارای گزینه تنظیم اتوماتیک است که تمامی ایستگاههایی را که بخوبی فرکانس می دهند پیدا می کند. رادیو از RDS نیز پشتیبانی می کند که کاربر می تواند آن را فعال و غیر فعال نماید. بطور کلی می توان گفت که نرم افزار پخش موسیقی ،ویدئو ورادیو دارای منوی همانندی است . نرم افزار پخش ویدئو گزینه های زیادی ندارد و می تواند فایل های ویدئو را درحالت تمام صفحه افقی اجرا کند و کاربرمی تواند ویدئو را سریع جلو ببرد یا به عقب برگرداند . دوربین نیز ویدئو را در فرمت MPEG -4 ضبط کند . ویدئو ها را به آسانی می توان تبدیل کرد . نرم افزار پخش ویدئو از کیفیت عالی صفحه نمایش حداکثراستفاده را می کند و ویدئو را بخوبی نشان می دهد.

دوربین :

سامسونگ U600 به یک دوربین 3.2 مگاپیکسل مجهز است که ماکسیم وضوح آن 2048 x ١٥٣٦ پیکسل می باشد. دوربین دارای فلش و یک آینه کوچک خودنگاره است. کیفیت عکس های دوربین درحد یک دوربین 3 مگاپیکسل خوب است . منوی دوربین مانند گوشی های E590 و E950 سامسونگ است .
منوی دوربین تنظیمات را با آیکن هایی در یک نوار ابزار در پایین صفحه نمایش نشان می دهد در حالی که گزینه ها بصورت منوهای PoP UP ظاهر می شوند. تنظیمات دوربین زیاد است و شامل اندازه تصویر ، حالت عکسبرداری ، جلوه های ویژه رنگ ، تعادل رنگ سفید و ISO می باشد . دوربین فقط در حالت افقی کار می کند و از کل صفحه نمایش بعنوان نمایاب استفاده می نماید . گرفتن عکس از سرعت کافی برخوردار است . نر افزار Namecard Recognitiaon نیز وجود دارد که کارت های تجاری را بخوبی اسکن می کند و اسامی ، شماره موبایل ، منزل ، محل کار ، فاکس و ایمیل را شناسایی می کند و آنها را بطور دقیق و درست در زمینه های مربوط به مخاطب قرار می دهد . کلید دیافراگم دوربین خیلی سفت است و باید آن را با نیروی بیشتری فشار بدهید .

در واقع ثابت نگهداشتن گوشی در زمان استفاده از این کلید امکان پذیر نیست . کلید دارای حالت نیمه دیافراگم است که در اکثر گوشی های دوربین دار مشاهده می شود . سامسونگ U600 در حالت CamCorder فیلمبرداری می کند . مدت زمان فیلمبرداری فقط محدود به حافظه آزاد موجود است .
منوی دوربین فیلمبرداری خیلی متفاوت از دوربین عکسبرداری نیست و تفاوت آن در تنظیمات می باشد U600 در وضوح (۳٥٢ x ٢٨٨ پیکسل )CIF و در فرمت MPEG4 فیلمبرداری می کند .

امكانات ديگر:

مرورگر فایل در U600 استاندارد گوشی های سامسونگ است . حافظه بطور جداگانه مشاهده می شوند اما ساختار پوشه همانندی دارند . پوشه هایی برای انواع فایل های مختلف (عکس ،ویدئو ، موسیقی ، صدا ) وجود دارد که گوشی می تواند محتوای حافظه را تفکیک کند . کارایی مرورگر فایل بسیار عالی است . فایل ها را بطور جداگانه یا با هم کپی کرده و انتقال بدهد . امکان ایجاد پوشه های جدید و حذف آنها نیز وجود دارد. فایل ها را می توان از طریق بلوتوث بطور جداگانه یا با هم ارسال کرد .

کاربر می تواند فایل های مورد نظر خود در FileManager را انتخاب کرده و آنها را قفل نماید تا مانع حذف شدن تصادفی آنها شود . U600 فایل های کارت حافظه را با سرعت کافی می خواند . گالری عکس در این گوشی بخشی از File manager است و بصورت یک نرم افزار جداگانه وجود ندارد . دسترسی به گالری عکس آسان است . کاربر می تواند تصاویر را فقط به تصاویر روی کارت حافظه و بالعکس کپی کند یا انتقال بدهد .

تصاویر را می توان به صورت یک لیست ساده یا لیستی با نمونه های کوچک مشاهده کرد . امکان تفکیک فایل ها بر اساس تاریخ ، نوع ، نام و اندازه وجود دارد . پس از باز کردن یک عکس می توان در کنار آن مرور کرد تا بدون برگشت به لیست تصویر ، عکس های بعدی را مشاهده نمایید. امکان مشاهده تصویر فقط در حالت عمودی وجود دارد و تنها راه برای نشان دادن آن در حالت تمام صفحه استفاده از بزرگ نمایی است ، اگر چه قسمت هایی ازعکس بریده می شود . با استفاده از ویرایشگر تصویر Scalado می توان عکس ها را ویرایش کرد. ویرایشگر عکس امکان استفاده از جلوه های ویژه و تنظیمات بسیاری را فراهم می کند . آیتم های زبادی را می توان به آن اضافه کرد. امکان استفاده از نرم افزار Stamp تصویر نیز وجود دارد که دو عکس را ادغام می کند و یکی از آنها را بصورت سایه دار برای دیگری بکار می گیرد .

در این گوشی برای مرور در اینترنت می توان ازٍ EDGE و GPRS استفاده کرد . مرورگر وب 3.4 Netfront در U600 بسیار عالی است و با ویژگی Smart-fit یا بدون آن صفحات را بخوبی مرور می کند . در زمان مرور نقشه کوچکی نیز نشان داده می شود تا کاربر را آگاه کند که در کدام قسمت از یک صفحه بزرگ قرار دارد . مرورگر دارای یک مکان نمای مجازی است که زمینه یا لینک فعال را مارک دار می کند . تلفن در زمان انتقال داده به PC و بالعکس بطور بی سیم کار می کند . سرویس مرورگر فایل بلوتوث می تواند فایل ها یا پوشه های خاص را مطابق با نیاز کاربر قابل رویت یا غیر قابل مشاهده نماید . ارتباط USB دارای حالت PC Studio، MassStorage است که هر یک از آنها را می توان بصورت پیش فرض تنظیم کرد .

تقویم دارای تصویر روز ، هفته و ماه است . سه نوع رویداد وجود دارد که شامل قرار ملاقات ، سالروز و کار می باشد. تقویم حداکثر 100 آیتم از هر نوع را ذخیره می کند . برای تقویم نیز می توان تصویر پیش فرض و روز شروع هفته را (دوشنبه یا یکشنبه ) انتخاب کرد.

این مدل 5 آلارم دارد که هر یک از آنها گزینه های قابل تنظیم بسیاری دارند . کاربر می تواند یک زنگ شخصی را انتخاب کند تا در میزان ولوم از پیش تنظیم شده او را بیدار نماید .

ضبط خبرنگاری ، نرم افزار ساعت جهانی ، ماشین حساب و مبدل واحد نیز وجود دارد . تایمر شمارش معکوس و کرنومتر نیز مورد توجه کاربران ورزشکار قرار می گیرد . U600 دارای نرم افزار Viewer Picsel است که فایل های MS Word ، MS Excel و PDF را نشان می دهد . این گوشی بازی های از پیش نصب شده بسیاری دارد و کاربر می تواند بازی های بیشتری را نیز دانلود کند
مزایا :
• طراحی زیبا و ساختار مناسب
• مرور توسط کلیدهای لمسی و استاندارد
• دوربین 3.2 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک
• EDGE
• صفحه نمایش بزرگ با کیفیت عالی
• محل کارت حافظه MicroSD
• ارتباط و هماهنگی بی سیم با PC
• رادیو FM
• جستجوی هوشمند
• ویرایشگر تصویر

معایب :

• خوانایی ضعیف صفحه نمایش زیر نور خورشید
• نسل سوم ندارد
• منو به کندی عمل می کند
• کلید تایید در حالت Standby مرورگر وب را فعال می کند
• کلید های یک ردیف دارای حد فاصل قابل تشخیص نیستند
• باتری شارژ را بقدر کافی نگه نمی دارد

تاريخ معرفي : ماه فوریه سال 2007

باند فركانس:

باند :GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900

مشخصات ظاهري وزن: 81 گرم
سايز (میلی متر) : طول : 103.5 عرض : 49.3 ضخامت : 10.9

مشخصات صفحه نمايش
نوع: TFT با قابلیت نمایش 262144 رنگ
ابعاد: 240x 320 پیکسل
حالت اسكرين سيور: دارد
تصوير زمينه: دارد

مشخصات دوربين
نوع: 3.15 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک
قابليت بزرگنمايي: 4 برابر
ابعاد عكس : 2048x1536 پیکسل
قابليت فيلمبرداري: دارد
مدت فيلمبرداري: به میزان حافظه
فلاش: دارد

مشخصات صداي زنگ
نوع: پلی فونیک 64 کاناله
قابليت دريافت زنگ: دارد
پخش MP3 به جاي زنگ: دارد

مشخصات پخش كننده موزيك
نوع: MP3 player
قابليت پخش: MP3/AAC/eACC/WMA

مشخصات حافظه
حافظه گوشي: 60 مگابایت
حافظه مموري كارت : دارد (microSD (TransFlash
دفترچه تلفن: 1000 نام
نمايش تصوير تماس گيرنده: دارد

ابزار ارتباطي گوشي
پورت: USB نسخه 2
بلوتوث: دارد نسخه 2 با A2DP
اينفرارد: ندارد
GPRS : دارد Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
EDGE : دارد
HSCSD : ندارد
: 3G
ندارد
Wireless LAN: ندارد

بازي نام بازي : دارد

مرورگر اينترنت
WAP : دارد نسخه 2
xHTML : دارد
HTML : ندارد

ساير مشخصات
messaging : SMS, EMS, MMS, Email
تايپ هوشمند T9 : دارد
ويبره : دارد
منشي تلفني : دارد
سيستم ضبط صدا: دارد
سيستم شماره گيري با صوت: ندارد
فرمان صوتي : ندارد
راديو : دارد
مكالمه تصويري: ندارد
قابليت ويرايش آفيس: ندارد قابلیت نمایش آفیس
قابليت نمايش Pdf : دارد
قابليتهاي ديگر: Java MIDP 2.0 و سیستم جستجوی Yahoo و سیستم اسکن و پردازش کارت ویزیت دارای خروجی تلویزیون
مشخصات باتري نوع: Standard battery, Li-Ion 690 mAh
زمان مكالمه مداوم: 3 ساعت و 30 دقیقه
زمان آماده به كار: 250 ساعت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:تخصصی ترین بررسی گوشی U600 از شرکت سامسونگ,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a