نمایشگر جدید ViewSonic با تکنولوژی IPS

 

شرکت ViewSonic خبر از عرضه ی نمایشگر LCD جدید خود با نور پس زمینه ی LED داد. LED مدل VX2336s بر پایه ی تکنولوژی نمایش فوق شفاف تصاویر IPS جهت ارایه ی زاویه ی دید عریض تر و یکنواختی بهتر تصاویر ساخته شده است. این نمایشگر جدید دارای وضوح تصویرFull HD ۱۰۸۰×۱۹۲۰، نسبت کنتراست دینامیک بسیار بالای ۲۰،۰۰۰،۰۰۰:۱، نور پس زمینه ی LED، و سرعت پاسخ گویی ۲۰ میلی ثانیه می باشد. این نمایشگر با استفاده از پنل IPS، زاویه ی دید ۱۷۸/۱۷۸درجه را مهیا می کند.

این نمایشگر طوری طراحی شده که می توان آن را روی دیوار نیز نصب نمود و نیز سازگار با VESA در اندازه ی ۱۰۰mm× mm100 می باشد. در این دستگاه قابلیتی به نام Eco-Mode یا حالت اقتصادی در نظر گرفته شده که دارای سه حالت استاندارد (۱۰۰ درصد)، بهینه (۷۵ درصد) و صرفه جو (۶۰ درصد) است که امکان تنظیم روشنایی در وضعیت های مختلف را به کاربر می دهد. با این قابلیت، نمایشگر قادر به تشخیص شفافیت و تیرگی تصویر بوده و به صورت خودکار نور پس زمینه را به منظور به حداکثر رساندن محدوده ی رنگ نمایشگر تنظیم می نماید.

 نمایشگر LED مدل VX2336s شرکت ViewSonic دارای ورودی های DVI و VGA می باشد. این دستگاه در بازار انگلستان به قیمت ۱۵۹ پوند در دسترس می باشد.  






 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a