کنترل اسباب بازی های RC با اسمارت فون

 

 

آیفون با برقرای ارتباط از طریق بستر وای فای این دستگاه، می تواند تا ۸ وسیله بازی را از طریق صفحه نمایشگر خود کنترل کند. به همراه هات اسپات این دستگاه، 4 ورودی و 4 خروجی دیجیتال، یک ورودی آنالوگ، 8 کانال خروجی برای کنترل کننده های Servo و ESC و همچنین دو عدد پورت USB جهت اتصال دوربین های دیجیتال، میکروفون و اسپیکر نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

تنها کافی است که اسمارت فون شما اندرویدی، و یا از خانواده آیفون های 4,4s,3GS,3G ,آی پاد لمسی و یا آیپد باشد. بدون نیاز به داشتن هیچ اپلیکیشن خاصی می توان کنترل این قبیل اسباب بازی ها را از طریق صفحه نمایشگر لمسی با حساسیت بالا در سرعت و پیچ و تاب خوردن در مسیر ها به دست گرفت و لذت بازی را همانند دسته های بازی (joystick) حس کرد.

 

این دستگاه بر روی وسایل بازی زمینی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج مطلوبی داشته است. اما به نظر می رسد که هنوز بر روی هواپیماها و هلی کوپترها که در آنها بعد و مسافت پرواز حائز اهمیت است در دست بررسی های بیشتر توسط این شرکت است. قیمت این مجموعه ۱۷۹ دلار است و می توان از آن به عنوان یک حلقه ارتباط سخت افزاری بین وسایل بازی و سیستم عامل های هوشمند یاد کرد.

شرکت WiRC با ارائه یک محصول جدید امکان کنترل اسباب بازی های RC را از طریق لمس صفحه نمایشگر اسمارت فون فراهم آورده است. این محصول که Dension WiFi RC نام دارد از یک wi-fi hotspot ایجاد کرده و می تواند کنترل اسباب بازی هایی نظیر ماشینها، موتورها، هواپیماها، هلی کوپتر های کنترلی را از طریق بستر وای فای در دست بگیرد.

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a