نگاهی به W4، دستاورد انبه ای ایسر!

 

Acer W4

لازم نیست برای شناخت دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون مانگو ، تا به بازار آمدن این سیستم عامل صبر کنیم. زیرا ایسر تصمیم گرفته که در کامپیوتکس امسال، طعم انبه را به ما بشناساند. بنابر این جالب ترین نکته ای که درباره این اسمارتفون وجود دارد، مجهز بودن آن به آخرین نسخه ویندوز فون می باشد.توصیه می کنیم که فقط با شنیدن همین، هیجان زده شوید. چون:

 
 

این روز ها مشخصات سخت افزاری ویندوز فون ها کلیشه ای و تا حدی کسالت آور شده است! مانیتور این دستگاه 3.6 اینچ و با رزولوشن 800x480 پیکسل خواهد بود. البته نوع این نمایشگر را هنوز نمی دانیم. قلب کوالکامی W4 نیز با فرکانس 1 گیگاهرتز می تپد. حافظه داخلی این گوشی ، 8 گیگابایت بوده و دوربین آن 5 مگاپیکسلی و مجهز به فکوس خودکار خواهد بود. کلا به سختی می توان نکته جدید و جالبی در سخت افزار این گوشی پیدا کرد. در مورد بدنه هم باید گفت که سطح منحنی آن در قسمت عقب و جنس بدنه، به شما احساس راحتی و استحکام را منتقل می کنند.

 
 

به هرحال، طبعا می توانید ارتباطات رادیویی معمول ( نظیر وای فای 802.11b/g/n و بلوتوث 2.1) را در این گوشی پیدا کنید. اما نکته جالب در این جا، آن است که W4 در دو مدل HSPA (بسته دسترسی پر سرعت = High Speed Packet Access ) ارائه می شود. یک مدل از HSPA 850/1900 پشتیبانی می کند و دیگری قادر به پشتیبانی از HSPA 900/2100 می باشد. اگر در ایران زندگی می کنید، اصلا به این مساله فکر نکنید. چون تغییری در احوالتان ایجاد نخواهد کرد. اما اگر جهانگرد هستید، این ممکن است برایتان یک مشکل بالقوه محسوب شود! چون HSPA گوشی شما ممکن است با یک کشور سازگاری داشته باشد و با کشور دیگر خیر.

 
 

با تمام این ها، قضاوت نهایی درباره این سورپرایز انبه ای ایسر را باید به روزی سپرد که زمان عرضه و قیمت آن مشخص شود. ولی فعلا اگر به دنبال یک گوشی مبتنی بر Mango هستید؛ W4 می تواند یکی از انتخاب های مفیدتان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a