6 جایگزین مناسب ویندوزی، برای مک بوک ایر

 

نیاز به یک لپتاپ زیبا، باریک و سبک دارید تا آن را همه جا با خود حمل کنید. آخرین نسل لپتاپ های مک بوک ایر اپل، علاوه بر این ها، سیستم عامل مک او اس لاین، قدرت خوب و تاندر بولت را هم در اختیارتان می گذارد. اما یک مشکل دارد: قیمت بسیار بالا (به ویژه در ایران). بنابر این ممکن است به دلایل مالی یا لزوم استفاده از ویندوز، یک لپتاپ ویندوزی را ترجیه بدهید. در این مطلب قصد داریم شش جایگزین مناسب برای مک بوک ایر را که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند به شما معرفی کنیم. برای مشاهده آنها، در ادامه با نارنجی همراه باشید.

 
 

- اسوس UX21:

1.jpg

لپتاپ سبک و نازکی که قشر هدف اش دقیقا با مک بوک ایر 11 اینچی یکی است. این لپتاپ 11.6 اینچی بوده و تنها یک کیلوگرم وزن دارد. ضخامت این لپتاپ هم 17 میلیمتر می باشد. این لپتاپ بعد از این پاییز و با سه مدل پردازنده Core i3 , i5 و i7 عرضه خواهد شد. انتظار می رود قیمت پایین ترین مدل این لپتاپ چیزی حدود 800 دلار باشد.

 
 

- ایسر Aspire 3951:

مک بوک ایر 17 میلیمتر ضخامت دارد. در حالی که طراحی فوق باریک این لپتاپ ضخامت آن را به 13 میلیمتر رسانده است. این را با قیمت مناسب اش که ترکیب کنید، آن را یکی از بهترین جایگزین های مک بوک ایر خواهید یافت. گزارش ها حاکی از این است که این لپتاپ با SSD 160 گیگابایتی به فروش خواهد رسید و می تواند ویندوز را در مدت 1.7 ثانیه از خواب (حالت اسلیپ) بیدار کند. همچنین به نظر می رسد قیمت پایین ترین مدل این لپتاپ زیر 800 دلار باشد.

 
 

- Lenovo Think Pad X1:

3.jpg

این لپتاپ با وجود ضخامت 20 میلیمتری اش، یکی از بهترین کیبرد ها را دارد. طراحی آن مقاوم بوده و عملکرد آن قدرتمند است. همه این ها را باید با صدای عالی ترکیب کنید. وزن این مدل 1.7 کیلوگرم است. نقطه ضعف آن باتری اش است که با یک بار شارژ فقط 4 ساعت کار می کند. پس اگر خواستید تهیه اش کنید، باتری اضافه یادتان نرود.

 
 

- سامسونگ سری 9:

4.jpg

ضخامت 16 میلیمتری و ظاهر زیبا از ویژگی های این تبلت هستند. البته وزن آن برابر است با مک بوک ایر 13 اینچی + یک تکه پر! این نوت بوک 13 اینچی از یک شاسی محکم از جنس آلومینیوم مقاوم بهره می برد. نمایشگر شفاف، کیبرد و تاچ پد عالی و پردازنده های سری Core i5 همه راه را برای این نوت بوک هموار می کند.

 
 

- Sony VAIO Z:

5.jpg

وزن این نوت بوک حدودا 1.2 کیلوگرم می باشد و با 16 میلیمتر ضخامت پارا به بازار رقابت گذاشته است. البته در این روند، یک پردازنده قدرتمند Core i7 نیز این لپتاپ را همراهی می کند. قیمت آن از 2000 دلار شروع می شود. البته با وجود یک داک مولتی مدیا که گرافیک قدرتمند Radeon HD 6550M، درایو بلو ری و پشتیبانی از 3 مانیتور خارجی را به آن اضافه می کند. فکر می کنم این همه امکانات ارزش این قیمت را داشته باشند.

 
 

- توشیبا Portege R835:

6.jpg

این یکی به جذابیت لپتاپ های سری 9 سامسونگ نیست. اما این نوت بوک 13 اینچی با وزن یک و نیم کیلویی اش، نسل دوم پردازنده های سری Core i5 را همراهش دارد. از بلوتوث 3 و تکنولوژی WiDi 2.0 اینتل هم پشتیبانی می کند. با این تکنولوژی می توانید به سایر دستگاه های مجهز به WiDi، ویدئو استریم کنید. با وجود ضخامت 27 میلیمتری، این لپتاپ چیزی را دارد که سایر لپتاپ های این لیست نداشتند: اپتیکال درایو!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:Acer Asus Core i5 i3 i7 Intel lenovo radeon hd Sony VAIO Z,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a