کیبورد و ماوس شیشه ای کاملا لمسی

 

Keyboard 500x386 کیبورد و ماوس شیشه ای کاملا لمسی

این کیبورد شیشه ای جادوئی که تصویر آن را ملاحظه می کنید ، بیشتر شبیه به یک طرح یا پروژه دانشجویی می باشد ولی این کیبورد و ماوس واقعا ساخته شده اند و حتی شما هم میتوانید یکی از آنها را در آینده در اختیار داشته باشید . طرحهای کیبورد و ماوس Jason Giddings ، هر ۲ دارای یک اصل ساده هستند که درواقع توانایی انجام کار در یک سطح کاملا لمسی را دارد . یک LED مادون قرمز ، این اشعه را از طریق یک لوله شیشه ای پخش میکند و در صورت قرار گرفتن انگشت شما روی سطح کیبورد یا ماوس و براثر بازخورد نور ، دوربین زیر آن فعال شده و حرکات شما را به سرعت منتقل میکند .

این محصولات از شیشه هایی با کیفیت و پایه های فلزی محکم ساخته شده است و برای کار کردن از باتری های Lithium Polymer قابل شارژ نیرو میگیرد . نکته جالب دیگر در مورد این محصولات این است که این ماوس و کیبورد دارای یک نرم افزار منبع باز (Open source) هستند که علافمندان میتوانند با استفاده از آن ماوس و کیبورد خود را کاملا سفارشی کنند و کارکرد آن را بهبود بخشند . همچنین کاربران میتوانند این نرم افزار را بصورت آنلاین با دیگران به اشتراک گذاشته و به دیگران در استفاده بهتر از این محصولات کمک کنند .

 کیبورد و ماوس شیشه ای کاملا لمسی

 کیبورد و ماوس شیشه ای کاملا لمسی

مطمئنا قیمت این کیبورد و ماوس ارزان نیست . شروع قیمت فروش ماوس از ۱۵۰ دلار بوده و برای کیبورد نیز ۲۵۰ دلار در نظر گرفته شده است . البته اگر هر ۲ را بصورت یکجا سفارش دهید ، فیمت آن ۳۵۰ دلار خواهد بود . این پروژه هنوز به نیمی از هدف در نظر گرفته شده خود نیز نرسیده است ، اما با توجه به حضور حامیان و البته خالقان این طرح میتوان بسیار به آینده آن امیدوار بود .



 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a