گوشی های جدید نوکیا معرفی شدند: Lumia 800 و Lumia 710

 

پرشین کال .نت : همانطور که در پوشش زنده کنفرانس Nokia World به اطلاع شما رساندیم نوکیا امروز نتیجه همکاری با مایکروسافت را در قالب دو گوشی هوشمند فوق العاده به جهانیان معرفی کرد. گوشی اول لومیا 800 که طراحی آن درست شبیه به N9 است گوشی پیشتاز یا Flagship نوکیا خواهد بود تا با ظاهر جذاب، دوربین قوی و نرم افزار پیشرفته جای نوکیا را بار دیگر در دنیای موبایل تثبیت کند.

 

نوکیا لومیا 800 دارای یک پردازنده تک هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز، 512 مگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین 25 گیگابایت فضای آنلاین SkyDrive مایکروسافت به کمک شما می آید تا تجربه کار با سیستم عامل ویندوز فون 7.5 را دلچسب تر کند. صفحه نمایش این مدل 3.7 اینچی و با تکنولوژی ClearBlack AMOLED  می باشد و به علت وجود دکمه های مخصوص ویندوزفون کمی از صفحه نمایش N9 کوچکتر است. مانند آیفون باید برای این گوشی از سیم کارت های میکرو استفاده کنید که شاید یکی از نقاط ضعف این گوشی به حساب بیاید.

دوربین لومیا 800 یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 کارل زایس به همراه فوکوس خودکار و فلش LED است. لومیا 800 در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی عرضه می شود و با نرم افزار مسیریاب Nokia Drive همراه است. قیمت این گوشی 420 یورو یا 585 دلار اعلام شده است و از ماه دیگر می توانید یک دستکاه را خریداری کنید.

ویندوزفونی دیگر معرفی شده Lumia 710 است که بیشتر به خانواده C نوکیا شباهت دارد و نسبت به لومیا 800 قیمت مناسب تری خواهد داشت. این گوشی نیز یک پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم دارد اما به جای صفحه نمایش AMOLED  با صفحه نمایش 3.7 اینچی TFT البته با تکنولوژی ClearBlack مواجهیم. دوربین این مدل 5 مگاپیکسلی با فلش و فوکوس خودکار است.

همچنین قابلیت تعویض قاب پشتی نیز مانند سامسونگ کوربی باعث می شود بتوانید رنگ پشت گوشی را با Live Tile های ویندوزفون ست کنید. قیمت این مدل 270 یورو اعلام شده است و به نظر می رسد اختلاف 150 یورویی تنها به علت حافظه داخلی، دوربین و تکنولوژی LCD اعمال شده است.

با اینکه شایعاتی مبنی بر معرفی Nokia Lumia 900 نیز به گوش می رسید اما این گوشی در کنفرانس امروز معرفی نشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت nokia.com/lumia مراجعه کنید.

منبع: GSMArena


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a