سیستم عامل پرسرعت و فوق العاده کم حجم KolibriOS

 

KolibriOS یک سیستم عامل ۳ مگابایتی با قابلیت های فراوان!!
 


 

KolibriOS یک سیستم عامل کم حجم و فوق العاده کوچک x86مخصوص سیستم های ۳۲بیتی است  که شروع پروژه این سیستم عامل به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد و بیشتر جامعه توسعه دهنده آن به اتحاد جماهیر شوروی سابق بر میگردد .اما مهمترین خصیصه این سیستم عامل حجم بسیار کم و متحیر کننده آن است به طوری شما میتوانید آن را بر روی یک فلاپی دیسک کپی کرده و اجرا کنید .جالب اینجاست که مدت زمان بوت شدن این سیستم عامل پس از روشن شدن سیستم تنها ۴ ثانیه است ! KolibriOS محصول یک برنامه نویسی متحیر کننده است. یک سیستم عامل با محیط گرافیکی کامل و ویرایشگرهای متنی ، شبکه  ، بازی ، مرورگر ، رسانه ها و تعداد زیادی قابلیتهای مفید دیگر که همگی آنها در یک فلاپی ۱٫۴۴ مگابایتی قرار می‌گیرند! KolibriOS  نیازی به نصب ندارد ... تنها کافی است آن را بر روی فلاپی و یا یک عدد سی دی کپی کنید و سپس سیستم را ریستارت و از روی فلاپی یا سی دی بوت کنید تا وارد KolibriOS شوید.
در سایت KolibriOS دو نسخه برای دریافت قرار داده شده - یک نسخه ۲ مگابایتی مخصوص فلاپی دیسک و یک نسخه ۳ مگابایتی برای رایت بر روی سی دی که نسخه ۳مگابایتی هم هنوز باورنکردنی و کوچک است! در سایت KolibriOS هیچ اشاره‌ای به سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن نشده است .بنابراین میتوانید روی هر سیستمی با حداقل امکانات اجراش کنید! سرعت بالا آمدن و خاموش شدن فوق العاده بالای KolibriOS اولین چیزی است که همگان را متحیر می‌سازد . شاید چیزی شبیه خاموش و روش کردن یک لامپ ! رابط گرافیکی سیستم عامل زیاد بالا نیست و آدم رو بیشتر به یاد ویندوز ۳٫۱ مایکروسافت می‌اندازه ، اما قطعا همین گرافیک و ابزارهای موجود در سیستم عامل با حجم ۲مگابایت برای هیچ‌کس قابل تصور و قبول نیست. بازی های مختلف و پرطرفدار ، برنامه های اتصال به اینترنت و مسنجر ، ماشین حساب - برنامه های تست سخت افزار - برنامه‌های پخش فیلم و موزیک ،  برنامه نمایش تصاویر GIF متحرک ، برنامه های مدیریت فایل ، ویرایشگرهای متنی و ده‌ها برنامه جالب دیگر ... از ابزارهای این سیستم عامل هستند .

دانلود ویندوز کم حجم

شاید علاوه بر تست این سیستم عامل هیجان انگیز ، یکی از استفاده‌های خوب KolibriOS میتواند برای زمانی باشد که مثلا ویندوز رایانه‌تان به مشکل برخورد کرده و به اصطلاح بالا نمی‌آید ، با استفاده از KolibriOS میتوان به فایلهای هارد دیسک دسترسی پیدا کرد و مثلا از اطلاعاتی که در درایو ویندوز قرار دارند نسخه پشتیبان تهیه کرد و سپس اقدام به نصب ویندوز کرد.

 

 

توجه: نسخه ی ویژه کار با سی دی توسط اینجانب تست شده و از لحاظ کارکرد دارای تضمین ۱۰۰% است!.

ویراشگر.com ویژه فلاپی - Download Link
yekmobile.com   حجم :3  مگابایت
ویراشگر.com ویژه سی دی - Download Link
yekmobile.com   حجم :4  مگابایت
پسورد :  
www.yekmobile.com
 منبع
راهنمای اجرا قبل از دانلود در انتخاب نسخه های موجود دقت کنید! اولی ویژه کار با فلاپی درایو بوده و دومی ویژه کار با سی دی میباشد!
فایل دلخواه خود را دانلود نموده و از حالت فشرده شده خارج سازید!
برای کار با نسخه ی ویژه فلاپی درایو، محتویات استخراج شده را به روی یک فلاپی درایو انتقال داده، سیستم را ریستارت و از فلاپی بوت کنید!
برای کار با نسخه ی ویژه بوت از روی سی دی، محتویات استخراج شده یک فایل با پسوند ISO است آن را با Nero و یا سایر نرم افزارهای ویژه رایت به روشی که خاص رایت اینگونه فایل ها می باشد به روی سی دی رایت نموده و سپس  سیستم را ریستارت و از سی دی بوت کنید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a