بررسي هاردديسک خارجي S2

 

Samsung S2 Portable 500GB

 




هارددیسک‌های خارجی در ابعاد و اشکال مختلفي در بازار وجود دارند تا کاربران بتواند بر‌اساس نياز خود يکي از اين مدل‌ها را براي انتقال اطلاعات انتخاب کنند. بعضی از آن‌ها که دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه هستند، اغلب ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با مدل‌های معمولی‌تر دارند. اما در این میان، مدل‌هایی نيز یافت می‌شوند که بسیار جمع‌وجور بوده و تقریباً اندازه یک هارددیسک 2/5 اینچی هستند.
یکی از این هارددیسک‌های جمع‌وجور، سری S2 شرکت سامسونگ است که دارای پوششی پلاستیکی است. سطح رویی آن براق بوده و در شش رنگ مختلف تولید می‌شود. براق بودن بدنه باعث می‌شود، اثر انگشت به راحتی روی آن باقی بماند اما شاید بتوان از این مورد در قبال ابعاد کوچک آن صرف‌نظر کرد. با این حال، استفاده از پوشش پلاستیکی باعث شده، مقاومت آن در برابر ضربه و فشار چندان زیاد نباشد. البته برای هارددیسک یک پوشش از چرم مصنوعی در نظر گرفته شده که مقاومت هارددیسک در برابر ضربه و فشار را افزایش مي‌دهد اما در عین حال، ضخامت آن را نیز زیاد می‌کند.
این هارددیسک برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 استفاده می‌کند. طول کابل آن حدود پنجاه سانتی‌متر است و بد نبود که کیف چرمی آن طوری طراحی مي‌شد که محلی برای قرارگیری کابل نیز وجود داشته‌باشد. بالای محل اتصال کابل نیز یک ديود‌نوري آبی رنگ قرار دارد که هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات روشن و خاموش می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a