باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای

بازار شایعات جدیدترین موبایل هوشمند سامسونگ همچنان داغ است و هر روز خبرهای تازه ای در خصوص Galaxy S III شنیده می شود. سامسونگ در سال اواخر سال گذشته اعلام کرد تبلت 4G و گلکسی اس سوم را در سال ۲۰۱۲ معرفی خواهد کرد. پس از آن شایعاتی در خصوص عرضه آن در نمایشگاه موبایل بارسلون (اواخر ماه جاری میلادی) منتشر شد. اما هفته گذشته این شرکت رسما اعلام کرد که گلکسی اس سوم در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی نمی شود . واقعا حوصله آدم سر می رود از این همه داستان های مختلف. اما مطمئنا تا زمان عرضه این اسمارت فون، این شایعات پایان نخواهند یافت 

و آخرین داستان هم این است که: سایت Electronic Times News کره جنوبی دیروز به نقل از یک منبع ناشناس گفته که Galaxy S III قرار است تنها 7 میلیمتر ضخامت داشته باشد. در صورت صحت این موضوع، گلکسی اس سوم عنوان نازک ترین اسمارت فون دنیا از Droid RAZER موتورولای 7.1 میلیمتری خواهد ربود. همچنین نسبت به گلکسی اس دوم هم 1‪.‬49 میلیمتر نازک تر خواهد شد. 

این سایت همچنین اشاره می کند که این موبایل دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. صفحه نمایش آن هم قرار است از نوع Super AMOLED Plus باشد و با سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 (بستنی حصیری) عرضه شود. با وجود اینکه برخی از منابع از توزیع این تلفن همراه هوشمند در اوایل آوریل سخن می گفتند، اما الکترونیک تایمز نیوز اعتقاد دارد این اسمارت فون در ماه می راهی فروشگاه ها خواهد شد. البته به نظر می رسد که شایعات قبلی در خصوص پردازنده چهار هسته ای، قابلیت ارتباطی 4G LTE و رم ۲ گیگابایتی آن تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد. 

 




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a