معرفی 3 گوشی هوشمندجدید نوکیا با سیستم عامل Symbian Belle (قیمت + عکس )

 

 

سیستم عامل سه گوشی جدید نوکیا Symbian Belle است

 

 

قائم مقام مدیرعامل نوکیا در مورد نسخه جدید سیمبین بیان کرد: پس از استقبال بسیار خوب کاربران از Symbian Anna که دو ماه پیش عرضه شد ما سعی کردیم توسعه سیستم عامل سیمبین را ادامه دهیم و انتشار Symbian Belle و عرضه سه تلفن هوشمند جذاب با این سیستم عامل نشان می دهد که نوکیا قصد دارد توسعه سیمبین را براساس علاقه کاربران ادامه دهد. نوکیا همچنین اعلام کرد که عرضه نسخه جدید سیمبین نشان می دهد که نوکیا قصد دارد در کنار Windows Phone 7 سیستم عامل خود، Symbian را نیز زنده نگه دارد.

تعداد صفحه های اصلی در Symbian Belle از 3 به 6 افزایش یافته است تا فضای بیشتری برای نرم افزارها و سرویس ها ایجاد شود. در Belle کاربر بهتر می تواند صفحه اصلی خود را شخصی سازی کند، کاربر همچنین می تواند Live Widget ها را در 5 سایز مختلف برروی صفحه قرار دهد. همچنین منوی پایین افتادنی و نوار ابزار برای دسترسی سریع به اطلاع رسانی ها (Notification) اضافه شده است.

یکی از قابلیت های دیگر Symbian Belle اضافه شدن دکمه مخصوص NFC است که اتصال به لوازم جانبی مجهز به این فناوری را ساده تر کرده است. با این قابلیت کاربر به راحتی می تواند کانتکت ها، ویدیوها و تصاویر خود را با ابزارهای دیگر مجهز به NFC به اشتراک بگذارد. کاربر همچنین می تواند از طریق NFC با دوستان خود بصورت چند نفره بازی کند. برخی از مراحل Angry Bird تنها زمانی که کاربر بصورت دو نفره بازی می کند باز می شوند.

 

Nokia 700: کوچکترین تلفن هوشمند نوکیا

 

 Nokia 700 تنها 96 گرم وزن دارد و ابعاد آن 110 در 50.7 در 9.7 میلی متر است. نوکیا 700 مجهز به پردازنده 1GHz، صفحه نمایش 3.2 اینچی AMOLED، حافظه داخلی 2GB، اسلات microSD تا 32 گیگابایت و دوربین 5 مگاپیکسل با فلش LED است این گوشی قادر به ضبط و پخش ویدیو با کیفیت HD است. . 


 

Nokia 700 قرار است به زودی با قیمت حدود 370 دلار وارد بازار شود.

 

Nokia 701: روشن ترین تلفن هوشمند نوکیا

 

 


نوکیا 701 درخشان و باریک است. نوکیا ادعا می کند که این تلفن هوشمند درخشان ترین نمایشگر بین تلفن های هوشمند را دارد صفحه نمایش 3.5 اینچی آن ClearBlack است و تصاویر در محیط پر نور و کم نور به خوبی قابل مشاهده می باشند. نوکیا 701 مجهز به فناوری افزایش کیفیت صدا و کاهش نویز است. طراحی Nokia 701 شبیه Nokia C7 است.

ابعاد Nokia 701 برابر با 117.2 در 56.8 در 11 میلی متر و وزن آن 131 گرم است. این گوشی دارای پورت micro-USB، بلوتوث 3، شبکه بی سیم WLAN، فرستنده FM و A-GPS است.

 

Nokia 701 مجهز به پردازنده 1GHz، دوربین 8MP با فلش دوگانه LED و بزرگنمایی دیجیتال 2X است. حافظه داخلی آن نیز 8GB و اسلات microSD آن نیز از کارت حافظه تا ظرفیت 32GB پشتیبانی می کند. بخوانید.

Nokia 701 تا کمتر از یک ماه دیگر و با قیمت حدود 420 دلار وارد بازار خواهد شد.

 

Nokia 600: بلندترین تلفن هوشمند نوکیا

 

 نوکیا ادعا می کند که تلفن هوشمند نوکیا 600 بلندترین صدا را بین تلفن های هوشمند دارد. Nokia 600 دارای آنتن داخلی رادیو است و صدای بلند آن نیز مناسب گوش کردن به رادیو بدون نیاز به هدفون است این تلفن همچنین دارای فرستنده FM است و کاربر را قادر می سازند تا موزیک را از طریق تلفن خود به رادیو ارسال و پخش کند.


 

ابعاد Nokia 600 برابر با 111 در 53 در 14.25 میلی متر و وزن آن 100 گرم است.

 

قیمت نوکیا 600 از دو تلفن دیگر این شرکت ارزان تر خواهد بود. Nokia 600 مجهز به پردازنده 1GHz، دوربین 5MP با فوکوس خودکار و فلش LED است. دوربین این تلفن قادر به ذخیره فیلم با کیفیت HD است و 2GB حافظه داخلی دارد اسلات microSD این گوشی نیز از حافظه خارجی تا ظرفیت 32GB پشتیبانی می کند. .

Nokia 600 قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر و با قیمت بسیار مناسب 270 دلار وارد بازار شود
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a