نخستین tv گوگلی شرکت lg در نمایشگاه cec 2012 پرده برداری خواهد شد

ترکیبی از سیستم عامل آندروید گوگل و صفحه نمایش 3D + تلویزیون هوشمند شرکت LG محصولی را برای مصرف کنندگان فراهم آورده که سرگرمی های جدید و جذابی را برای دارندگان این محصول پدید می آورد.

بنا به گزارشات شرکت LG ادعا کرده که این TV به خوبی از عهده ی مولتی تسکینگ بر می آید، شما می توانید همزمان با کنترل از راه دور جستجو کنید و در شبکه های اجتماعی بچرخید و برنامه های محبوب تان را هم تماشا کنید.

عینک های مخصوص این TV به باطری نیازی ندارند در نتیجه سبک و راحت هستند، به گفته ی این شرکت عینک ها با قیمت ارزانی اراعه خواهند شد تا مصرف کنندگاه بتوانید تعداد زیادی از آنها در خانه داشته باشند و با خانواده فیلم های 3D تماشا کنند.

شرکت LG قابلیتی را در این TV فراهم کرده تا شما بتوانید برنامه های 2D را هم به 3D تبدیل کنید، LG پلتفرم این TV هوشمند را مبتنی بر NetCast ساخته و گفته است در سال آینده 60 درصد از تلویزیون های جدیدش را به این فناوری مجهز خواهد کرد.








نقل قول:به گزارش LG Electronics محصول جدید این شرکت که یک TV هوشمند می باشد در نمایشگاه الکترونیک (2012 CES) در لاس وگاس معرفی خواهد شد.

تلویزیون هوشمند LG قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد و از دیگر امکانات هوشمند این TV می توان به کنترل از راه دور آن اشاره کرد که LG نام آن را Magic Remote Qwerty گذاشته است، این کنترل با مجمومه ای از فرامین صوتی و تعداد مختلفی دکمه کار خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a