بررسی و نگاهی به ۲۴ تبلت معرفی شده در CES 2011

 

 

Asus Eee Slate EP121

سایز : ۱۲٫۱ اینچ

سیستم عامل : Windows 7

قیمت : ‌۹۹۹$

برخلاف مدل قبلی ٬ Eee Slate EP121 براساسWindows 7 Home Premium می‌باشد با ۱۲٫۱ اینچ صفحه و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ .پردازنده این تبلت Intel Core i5-470UM است همراه با ۴GB مموری داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه SSD تا ۶۴GB .از دیگر امکانات این تبلت ۸۰۲٫۱۱b/g/n Wi-Fi ٬ بلوتوث ۳٫۰ ٬پورت Mini HDMI ٬ کارت ریدر ٬ ۲ پورت USB و وبکم ۲ مگا پیکسلی .همچنین این تبلت یک اسپیکر داخلی و میکروفون هم دارد همراه با کارت گرافیک Intel HD و وزن ۱٫۱۶ کیلوگرم .هم اکنون می‌توانید این تبلت را در آمازون سفارش دهید .قیمت آن ۹۹۹$ و از ماه بعد وارد بازار می‌شود .



 

Asus Eee Pad Transformer

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۳۹۹$ تا ۶۹۹$

ایسوس به ۲ مدل بالا قناعت نکرده است .مدل Asus Eee Pad Transformer با صفحه نمایش IPS touchscreen قابلیت اتصال به کیبورد را هم دارد ! مثل Eee Pad MeMo این مدل هم اندروید ۳٫۰ دارد ٬ همراه با ۲ دوربین (۱٫۲ و ۵ مگاپیکسل) ٬ وایرلس ٬ USB ٬ بلوتوث ٬ کارت ریدر داخلی ٬ پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ و پردازنده Nvidia Tegra 2 dual core .کیبرد این تبلت هم شامل یک باتری می‌باشد که تا ۱۶ ساعت قابل استفاده است .قیمت Eee Pad Transformer از ۳۹۹$ تا ۶۹۹$ است که در ماه April وارد بازار می‌شود .



 

Asus Eee Pad Slider

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۴۹۹-۷۹۹$

این آخرین تبلت معرفی شده توسط ایسوس است . تبلتی که یک کیبورد QWERTY کشویی دارد .از دیگر قابلیت‌های Eee Pad Slider می‌توان به صفحه ۱۲۸۰ در ۸۰۰ ٬ وزن ۸۸۹ گرم ٬ ۱۶٫۷ میلیمتر ضخامت ٬ پردازنده Nvidia Tegra 2 dual core ٬ اندروید ۳٫۰ ٬ ۲ دوربین ٬ وایرلس و پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ اشاره کرد .قیمت نسخه ۳G این تبلت بیشتر است و در ماه May به بازار خواهد آمد .



 

Acer Iconia Tab A500

سایز : ۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل :‌ اندروید ۳٫۰

این تبلت با پردازنده Nvidia Tegra 2 1GHz dual core و پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ و صفحه HD برای کار کردن با وب ٬ بازی‌ها ۳D و اجرا کردن فایل‌های مولتی مدیا بسیار مناسب است .فعلا جزئیاتی از قیمت این تبلت ایسر گفته نشده است .



 

Toshiba tablet

سایز : ‌۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

این تبلت Toshiba که فعلا اسمی ندارد با صفحه HD و ۱۰٫۱ اینج ٬ پردازنده dual-core Nvidia Tegra 2 ٬ پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ ٬ ۲ دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی ٬ HDMI ٬ USB ٬ مینی USB ٬ integrated GPS ٬ پشتیبانی از کارت SD ٬ پشتیبانی از وای‌فای و بلوتوث و البته اندروید Honeycomb شانس خوبی دارد .تبلت توشیبا در نیمه اول سال ۲۰۱۱ وارد بازار می‌شود .



 

Samsung TX100

سایز : ۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : ویندوز ۷

این تبلت جدید سامسونگ با پردازنده Intel Atom و ویندوز ۷ و پشتیبانی از انواع وایرلس ٬ USB ٬ HDMI ٬ کارت حافظه میکرو SD و کیبرد QWERTY کشویی تجربه‌ی جدیدی از سامسونگ در دنیای تبلت‌ها می‌باشد که به نظر برای رقابت با تبلت‌هاس ایسوس ساخته شده است .صفحه ۱۰٫۱ اینچ و لمسی ٬ امکان استفاده از ماوس ٬ باتری ۹ ساعته و سرعت بوت ۱۵ ثانیه از دیگر قابلیت‌های Samsung TX100 است.فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این تبلت اعلام نشده است .



 

Sharp Galapogas E-media Tablet

سایز : ۵٫۵ و ۱۰٫۸ اینچ
سسیستم عامل : لینوکس

این تبلت شارپ بیشتر مناسب وب گردی ٬ دیدن فیلم ٬ گیم ٬ خواندن کتاب و مجله می‌باشد .با صفحه LCD و لمسی ۱۶:۹ همراه با تکنولوژی XMFD که بصورت خودکار محتوا را هم اندازه با صفحه می‌کند .Galapagos هم اکنون به صورت ۵٫۵ و ۱۰٫۸ اینچی در ژاپن موجود می‌باشد و به زودی وارد آمریکا هم می‌شود .



 

Wi-Fi-only Samsung Galaxy Tab

سایز : ۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۲

سامسونگ ورژن wi-fi گلکسی تب را به زودی منتشر خواهد کرد . طبق اعلام سامسونگ این ورژن جدید از گلکسی تب که در چهار ماه اول ۲۰۱۱ به بازار می‌آید توانایی آپدیت به اندروید ۳٫۰ را دارد و این خبر خوبی برای دوستاران تبلت گلکسی است .احتمالا باتری گلکسی تب هم روی این ورژن بهتر می‌شود زیرا دیگر خبری از ۳G نیست ٬ همچنین برای استفاده در ایران هم گلکسی تب وای-فای مناسب تر از مدل اصلی است .



 

Panasonic Viera Tablet

سایز : ۴ تا ۱۰ اینچ

سیستم عامل :‌ نامشخص

پاناسونیک هم با تبلت Viera به جمع تولیدکنندگان تبلت پیوست .این دیوایس با سرویس های Cloud هم کار می‌کند و طبق گفته پاناسونیک این تبلت با تلوزیون Viera این شرکت سازگاری دارد و می‌توان محتوا را از تبلت به TV فرستاد و از تبلت برای کنتل TV استفاده کرد و همچنین امکانات سوشیال نتورک.تبلت Viera با صفحه نمایش تاچ اسکرین و سایز ۴ تا ۱۰ اینچ در اواخر سال ۲۰۱۱ به بازار می‌آید .



 

Motorola Xoom

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

یکی از تبلت‌هایی که شانس موفقیت در سال ۲۰۱۱ دارد همین مدل است . اندروید Honeycomb با صفحه ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و قابلیت پخش ویدئوها با کیفیت ۱۰۸۰p و ضبط با کیفیت ۷۲۰p با دوربین ۵ مگاپیکسلی همچنین پردازنده قدرتمند ۱GHz dual-core Tegra 2 همراه با wifi و بلوتوث ۲٫۱ از امکانات تبلت Xoom می‌باشد .این تبلت موتورالا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۱ برای فروش آماده خواهد شد .



 

Viewsonic ViewPad 10s

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل :‌ اندروید ۲٫۲

ViewPad 10s دارای صفحه ۱۰٫۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و پردازنده Nvidia Tegra 250 1GHz می‌باشد .همچنین پشتیبانی از ۳G ٬ GPS ٬ Wi-fi ٬بلوتوث ۲٫۱ ٬‌ دوربین ۱٫۳ و خروجی HDMI را نیز دارا است .



 

Netbook Navigator NAV7, NAV9 & NAV10i

سایز :‌ ۱۰٫۱ ٬ ۸٫۹ و ۷ اینچ

سیستم عامل :‌ ویندوز ۷

اندروید Honeycomb در CES 2011 در کانون توجهات بود و تبلت‌های زیادی براساس این پلتفرم رونمایی شدند ٬‌اما Netbook Navigator سه مدل براساس ویندوز ۷ معرفی کرد . NAV7 اولین تبلت ۷ اینچی برپایه ویندوز و مولتی تاچ است NAV9 هم ۸٫۹ اینچ است و بزرگترین آنها NAV10i برای گیگ‌هایی که ۱۰ اینچ آنها را ارضا می‌کند .تمام این تبلت‌ها براساس آخرین پردازنده Atom هستند و ۲GB رم دارند.همچنین چند پورت USB ٬ wi-fi ٬ بلوتوث ٬ ۳G بصورت اختیاری و دوربین جلو .مدل ۷ و ۱۰i هردو دارای صفحه لمسی خازنی هستند و مدل ۹ صفحه مقاومتی دارد .تنها فاکتوری که می‌تواند باعث شود این ۳ تبلت بتوانند با دیگر تبلت‌ها رقابت کنند قیمت پایین آنها می‌تواند باشد که فعلا جزئیاتی منتشر نشده است .



 

Dell Streak 7

سایز :‌۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۲ و ۳٫۰

دل خبر تبلت ۷ اینچی Streak خودش را در CES تایید کرد .به نظر این تبلت دل رقیبی جدی برای Samsung Galaxy Tab و تبلت Xoom موتورالا می‌باشد . Dell Stream 7 همراه با اندروید ۲٫۲ می‌آید اگرچه دل تایید کرده که بعد از انتشار اندروید ۳٫۰ این تبلت به Honeycomb آپدیت می‌شود .مانند خیلی تبلت‌های دیگر Dell Stream 7 هم از پردازنده قدرتمند Nvidia Tegra dual-core بهره می‌برد .از امکانات این تبلت می‌توان به بلوتوث ٬ wi-fi و پشتیبانی از ۴G در آمریکا اشاره کرد .به نظر این تبلت دل از همین ماه برای فروش موجود می‌باشد .



 

Dell Streak 10

سایز :‌۱۰ اینچ

سیستم عامل : مشخص نیست

دل به تبلت ۷ اینچی بسنده نکرده و درحال ساخت نسخه ۱۰ اینچی Dell Strak برای کسانی که می‌خواهند لذت اندروید را روی یک دیوایس ۱۰ اینچی تجربه کنند .هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به Dell Streak 10 از سوی دل بیان نشده است اما چیزی که مشخص است این است که تبلت Streak 10 براساس اندروید است و صفحه بهتری نسبت به streak 7 دارد .به نظر من شانس تبلت‌های دل برای موفقیت زیاد است .



 

LG T-Mobile G-Slate

سایز :‌ ۱۰ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

باز هم یک تبلت ۱۰ اینچی اندرویدی دیگر !‌ این بار LG با همکاری T-Mobile تبلت G-Slate را می‌سازند .وقتی نام T-Mobile را در کنار اسم این تبلت می‌‌بینیم انتظار پشتیبانی از شبکه‌های ۴G هم قابل پیش بینی است .این اولین تبلت LG است و حدس می‌زنم فروش خوبی داشته باشد .



 

Samsung Galaxy Tab 4G

سایز :‌۷ اینچ
سیستم عامل : اندروید ۲٫۲

سامسونگ در CES 2011 محصولات قدیمی خود را به نوعی دیگر معرفی کرد ٬ مثلا گوشی Galaxy S را تبدیل به Galaxy Player کرد و یا Galaxy Tab را بدون ۳G و کنتراک یعنی نسخه wi-fi only آن را معرفی کرد .به نظر سامسونگ حساب ویژه‌ای روی تبلت گلکسی خودش باز کرده و قصد ندارد تغییرات کلی در آن بدهد و فقط با تقویت کردن بعضی قسمت‌های آن همچنان آن را در جنگ تبلت‌ها قدرتمند باقی گذراد . این بار Samsung Galaxy Tab 4G با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم آمریکا معرفی شده است که پردازنده‌ی آن هم به نسخه دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی ارتقا پیدا خواهد کرد تا لذت کار با اندروید ۳٫۰ را دو چندان کند .دوربین عقب آن هم از ۳٫۲ به ۵ مگاپیکسل تغییر یافته است .البته ممکن است تغییرات دیگری هم در این تبلت حاصل شود .



 

Pandigital Novel 7 & 9

سایز :‌۷ و ۹ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۱

قیمت : ۲۱۴$

این ۲ تبلت مانند مدل‌های دیگر جذابیت خاصی ندارند اما برای کسانی که می‌خواهد با کمترین هزینه تجربه کار با یک تبلت را داشته باشند مناسب است . Pandigital Novel 7 و Novel 9 اندروید ۲٫۱ را ران می‌کنند و به Android Market هم دسترسی ندارد .درعوض app های Barnes & Nobel و کتابهای آن را می‌توانید دانلود کنید .تبلت Novel از شبکه‌های ۳G و Wi-Fi هم پشتیبانی می‌کند و دارای ورژن Wi-Fi only نیز می‌باشد .ضمنا قابلیت آپگرید سیستم عامل هم وجود ندارد .این تبلت بیشتر شبیه به یک کتاب‌خوان است .



 

OpenPeak OpenTablet 10

سایز: ‌۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : اندروید

این تبلت که فعلا ورژن اندروید آن مشخص نیست دارای transflective LCD است که توانایی خواندن را در تمام شرایط نوری مختلف ایجاد می‌کند .LCD این تبلت به صورت خودکار با محیط مجاور خود سازگار می‌شود و می‌تواند حتی در زیر نور آفتاب هم یک کتابخوان خوب باشد .همچنین دارای صفحه تاچ اسکرین همراه با قلم ٬ پردازنده Intel Atom ٬ دوربین جلو و دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی که می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p ضبط کند .تصاویر HD با کیفیت ۱۰۸۰p را هم می‌تواند نمایش دهد ٬‌پشتیبانی از بلوتوث ٬‌ ۳G و Wi-Fi هم روی OpenTablet 10 وجود دارد .



 

AOC Breeze

سایز :‌ ۸ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۱

قیمت : ۲۰۰$

شرکت AOC از بزرگترین تولید کنندگان تلوزیون و مانیتور در دنیا تبلت ۸ اینچی خود را با قیمت کم روانه بازار خواهد کرد . تبلت Breeze دارای صفحه ۸ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ ٬ چند کلید فیزیکی در سمت راست این دیوایس ٬ پردازنده Rockchip ٬ اندروید ۲٫۱ ٬ بدون پورت USB ٬ اسپیکر داخلی ٬ Wi-Fi ٬ حافظه داخلی ۴GB ٬ پشتیبانی از کارت Micro SD و باتری نسبتا خوب با ۱۲ ساعت کارکرد .فراموش نکنید که قیمت این تبلت فقط ۲۰۰ دلار می‌باشد و این ماه برای فروش به بازار می‌آید .



 

Vizio Via Tablet

سایز : ۸ اینچ
سیستم عامل: اندروید

تبلت Vizio دارای سیستم عامل اندرویدی است که ورژن آن معلوم نیست . صفحه خانگی آن هم برخلاف دیگر تبلت های اندرویدی مانند یک آی پد است و شما می توانید کلی ویدجت برروی آن مشاهده کنید .امکانات این تبلت شامل : Bluetooth , GPS , Wi-Fi , light sensor , Mini-HDMI , Micro-USB , SDHC memory expansion است .برای پایین نگه داشتن قیمت رزولیشن دوربین این تبلت هم vga است.در کنار تبلت ٬ اسمارت‌فون های Vizio هم برای فروش هستند که شما می‌توانید از این گوشی ۴ اینچی با پردازنده ۱GHZ در کنار تبلت و یا دیگر محصولات شرکت Vizio استفاده کنید .



 

MSI WindPad 100A

سایز : ۱۰٫۱ اینچ
سیستم عامل :اندروید

تبلت WindPad 100A با وزن ۸۰۰ گرم ٬ پردازنده ARM ٬ پشتیبانی از Wi-Fi و ۳G ٬ عمر باتری ۸ تا ۱۰ ساعت و صفحه مولتی تاچ توسط MSI معرفی شد ٬تاریخ فروش و ورژن اندروید WindPad 100A هنوز مشخص نیست .



 

MSI WindPad 100W

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : ویندوز ۷

سایز : ۱۰٫ اینچسیستم عامل : ویندوز ۷

MSI هم مثل خیلی شرکت‌ها تبلت بر پایه ویندوز ۷ هم ساخته است .از مشخصات اصلی این تبلت باید به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی، پردازنده Intel Ato Z530، دو گیگا بایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه هارد دیسک به فرم SSD اشاره کرد.



 

MSI Kid Pad

سایز : ‌۱۰ اینچ

سیستم عامل : ‌نامشخص

MSI تبلتی را برای کودکان هم طراحی کرده است .این تبلت با وزن ۹۰۰ گرم ٬ ۸ ساعت عمر باتری ٬ طراحی راحت برای حمل و بدنه مقاوم نظر پدر مادران را حتما به خود جلب خواهد کرد ٬ فعلا سیستم عامل و قیمت و تاریخ عرضه این محصول اعلام نشده است

 

منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a