iPad 3 سه بعدی خواهد بود؟

آی پد 3 - ipad 3

با قوت گرفتن احتمال تولید iPad 3 در سال بعد ٬ شایعات زیادی از مشخصات احتمالی آن در سراسر وب شنیده می‌شود . صفحه Retina ؟ اضافه شدن پورت USB ۳٫۰ ؟ پشتیبانی از شبکه ۴G ؟ رزولوشن بالاتر؟ … آخرین شایعه‌ای که از مدل جدید iPad اپل ٬‌مشهورترین و پر فروش‌ترین تبلت جهان به گوش می‌رسد صفحه نمایش ۳D آن است .

شایعه ۳D از ماه May شروع شد ٬ زمانی که بلاگ RCRWireless در یک مطلب راجع به استدیو‌های بزرگ هالیوود گفته بود که نسل سوم آی‌پد سه بعدی خواهد بود .پایه‌ی این شایعه هم براین اساس است که منبع آنها گفته بود استدیو‌های فیلم‌سازی با سرعت زیاد درحال درست کردن محتوای ۳D تا زمان عرضه iPad 3 هستند زیرا می‌دانند بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد .البته اپل چرخه سالانه‌ی معرفی به محصولاتش را دارد و امکان معرفی iPad 3 در سال ۲۰۱۱ بسیار پایین است .

با این حال اگر به دیگر مهره‌های بازار تبلت‌ها مثل LG ٬ HTC ٬ Samsung ٬ Asus و دیگر کمپانی‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که این شرکت‌ها تکنولوژی ۳D را در محصولات خود وارد کرده‌اند و همین موضوع می‌تواند برای اپل انگیزه‌ای باشد که بخواهد از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد با استفاده کردن از تکنولوژی ۳D بدون نیاز به عینک مخصوص در تبلت جدید خود  .

تکنولوژی Autostereoscopic 3D توسط تولید‌کنندگان موبایل برای صفحات کوچک آنها گسترش پیدا کرد زیرا دیگر نیازی به عینک‌های مختلف برای دیدن تصاویر ۳D نیست .هم‌اکنون معروف‌ترین دیوایس که از فناوری parallax barrier (که قابلیت دیدن تصاویر ۳D بدون عینک را فراهم می‌کند) بهره‌ می‌برد صفحه ۳D در کنسول دستی Nintendo است .درست کردن صفحات بزرگ ۳D با این تکنولوژی مشکل است و تا الان هیچ شرکتی دست به چنین کاری نزده است٬ اما این کار مشکل شاید توسط اپل به واقعیت تبدیل شود . اپل می‌تواند با درست کردن صفحه بزرگ autostereoscopic 3D در نسل سوم iPad خود همه را شگفت زده کند و بار دیگر یک سر و گردن از دیگر تولید کنندهای تبلت‌ بالاتر باشد .

به احتمال زیاد آیفون ۵ در ماه سپتامبر به بازار بیاید البته بعضی منابع گفته اند که آی‌پد ۳ امسال قبل از کریسمس معرفی می‌شود زیرا بازار فروش در تعطیلات کریسمس برای اپل همیشه خوب بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a