IFA 2011 : شرکت‌های بزرگ با چه محصولاتی خواهند آمد ؟

 

سامسونگ

Samsung همیشه یکی از پرخبرترین شرکت‌ها در این نمایشگاه‌های محصولات الکترونیک است . براساس پیش‌بینی‌هایی که شده سامسونگ احتمالا با ۳ ، ۴ محصول جدید در IFA 2011 خواهد بود : گلکسی تبلت ۷٫۷ اینچی جدید که در کنار گلکسی تب‌های ۱۰٫۱ و ۸٫۹ اینچی  قرار خواهد گرفت ، گوشی Wave 3 همراه با آخرین نسخه از سیستم‌عامل Bada و Galaxy Note که هیچ اطلاعات دقیقی از این دیوایس مشخص نشده و بصورت یک راز درآمده است . احتمال معرفی GALAXY Q که مثل اینکه با ۵٫۳ اینچ بزرگترین اسمار‌فون معرفی شده تا الان خواهد بود نیز وجود دارد ، این دیوایس چیزی بین تبلت و اسمارت‌فون است . البته سامسونگ گوشی‌های Wave M و Wave Y را هم معرفی خواهد کرد . Wave 3 هم یک اسمارت‌فون زیبای ۴ اینچی با صفحه Super AMOLED و پردازنده‌ی ۱٫۴ GHz است که تمامی امکانات هوشمند گوشی‌های سامسونگ را دارد.


HTC

خبر تبلت دوم اچ‌تی‌سی با نام HTC Puccini از چند ماه پیش بوده و ممکن است برای اولین بار این هفته در IFA نمایش داده شود . این اولین تبلت ۱۰ اینچی با هانی‌کامب از HTC است . برخلاف تبلت HTC Flyer این مدل جدید بزرگتر است و با ۱GB رم ، ۱۶GB حافظه SSD داخلی و ۸MP دوربین در کنار پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G عرضه خواهد شد . HTC از اولین کمپانی‌هایی است که در IFA روی صحنه می‌رود و در روز اول که Windows Phone 7 Mango معرفی می‌شود باید انتظار معرفی چندین گوشی با سیستم عامل Mango از HTC را نیز داشته باشیم . البته امیدوار هستم رابط کاربری HTC Sense 3.5 هم توسط این کمپانی معرفی شود .



LG

شرکت کره‌ای ال‌جی را شاید بتوان پرچمدار تکنولوژی ۳D در IFA 2011 به حساب آورد . تلوزیون‌های هوشمند و سه بعدی ۴۷ اینچی و ۵۵ اینچی همراه با تکنولوژی نانو و Cinema 3D با رنج مختلفی از مونیتور‌های باریک و TV ها  را باید در IFA 2011 از LG انتظار داشته باشیم . گوشی LG Optimus سه بعدی همراه با تکنولوژی تبدیل گیم‌های ۲ بعدی به ۳D در اسمارت‌فون‌ها را هم احتمالا خواهیم دید .

 

یک محصول جدید دیگر که LG معرفی خواهد کرد ماوسی با قابلیت اسکن کردن است این mouse/scanner جالب با یک سنوسور لیزری در زیر می‌تواند مانند یک اسکنر تصاویر را به خوبی اسکن کند و مهمترین خاصیت این ماوس/اسکنر بسیار جالب ، کوچکی و پرتابل بودن آن است.



Toshiba

اولین خبر اینکه ورژن بسیار باریکتر و خوش ساخت تری از تبلت Thrive توشیبا عرصه خواهد شد که احتمالا از آی‌پد و گلکسی تب نیز باریک تر باشد ضمن اینکه این باریکی باعث نمی‌شود پورت‌های USB یا HDMI روی آن نباشند . توشیبا گفته است که برای تولید تبلت‌های با ضحامت کم و فوق باریک برنامه‌هایی دارد . توشیبا هم مثل موتورولا  تا الان نتوانسته جایگاه خاصی را برای خود در بازار تبلت‌ها در کنار سامسونگ ، اپل و حتی ایسوس درست کند و به‌نظر من تبلت Thrive این شرکت آینده‌ی بدی نخواهد داشت . همانطور که در عکس زیر می‌بینید ضحامت تبلت جدید توشیبا نصف مدل قبلی آن است .


Intel

شرکت اینتل هزینه‌ی زیادی برای توسعه‌ی ultrabook ها کرده است ، الترابوک ورژنی خیلی باریک تر از یک لپ‌تاپ است مثل مک‌بوک‌ایر . احتمالا در IFA 2011 الترابوک‌هایی از Lenovo ، ایسوس و ایسر و حتی LG با مشخصات و قیمت‌های مختلف ببینیم .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a