این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Lara Croft: Guardian of Light را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی ماجراجویی در جنگل های آمریکا اتفاق می افتد که باید آیینه ای که هر کس با داشتن آن می تواند آینده جهان را رقم بزند را پیدا کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۵ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Lara Croft Guardian of Light بازی بی نظیر Lara Croft: Guardian of Light 1.2.284920   اندروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 My Tracks 2.0 نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مسافت هایی که طی می کنید را اندازه گیری کنید. این نرم افزار با استفاده از حس گر و جی پی اس ، اطلاعات مربوط به دویدن یا فعالیت های بدنی شما را ضبط کرده به صورت نمودار به شما نمایش می دهد. این نرم افزار از قوی ترین و بهترین نرم افزارها در نوع خود می باشد. برای اجرای برنامه My Tracks نیازمند اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید. این نرم افزار را در ادامه از دانلودها دریافت کنید. 

 

My Tracks محاسبه مسافت های طی شده توسط My Tracks 2.0   اندروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 Solar System Explorer یک نرم افزار تمام سه بعدی برای گوشی های آندروید می باشد. شما با داشتن این نرم افزار قادر خواهید بود منظومه شمسی را به صورت کاملا سه بعدی تماشا کنید و از رفتن به یک سفر علمی جذاب لذت ببرید. این برنامه اندروید اطلاعات جامع و زیادی را درباره منظومه شمسی به ما می دهد که از جمله می توان به تعداد قمر سیارات، شعاع سیاره ، گاز موجود در اطراف سیاره، فاصله از خورشید و بسیار دیگر نیز اشاره نمود. در این نرم افزار آندروید بیش از 35 سیاره و قمر به صورت کاملا HD و سه بعدی نشان داده شده است. همچین لازم به ذکر می باشد که تمامی متن های این نرم افزار جالب سیاره به زبانی انگلیسی می باشد و شما با خوانده آنها می توانید اطلاعات جامعی را کسب نمایید. این نرم افزار کهکشان سه بعدی همچین یک حالت ویژه هنگام استفاده با تبلت در آن تعبیه شده است. در پایان لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار مخصوص اندروید با فرمت2.2 به بالا سازگار می باشد. شما می توانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

Solar System Explorer 2.4.7 Android App - نرم افزار اندروید نمایش سه بعدی کهکشان



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

انیمیشن عصر یخبندان ۴ Ice Age Continental Drift 2012

توجه : انیمیشن دارای کیفیت پایین می باشد 

 

 دانلود انیمیشن عصر یخبندان 4 Ice Age Continental Drift 2012 ، کیفیت پرده ای

 

دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۴ Ice Age Continental Drift 2012 ، کیفیت پرده ای

نام انیمیشن : Ice Age Continental Drift 2012

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی

حجم : ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : CamRip ، پرده ای

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : داستان از آنجا شروع می شود که سنجاب بازیگوش میوه مورد علاقه اش را به زمین میکوبد و زمین ترک برمیدارد و قاره های از هم جدا میشوند. این پیچش قاره ای باعث میشود مندی که ماموت اصلی داستان هست همراه با دوستانش سید و دیگو از همسرش الی و دختر کوچولوش پیچز جدا شوند! حالا مندی و دوستاش روی یک تکه یخ بزرگ سوار میشن و در دریاها ماجراجویی میکنند تا به قاره ای که الی در ان قرار دارد برسند اما این جاست که آنها اسیر یک گروه دزدان دریایی میشنود و…

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

  بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک 
عکس بازی جنگ خان ها 
پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است. 
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند. 
12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در این بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس به سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر .
اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید. 
همراه با جوایزی ارزنده 
PlayStation 3 – Xbox 360 – PSP و سکه های طلا 

شروع بازی 




تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

  

PES2013 CR Render B 04171 1024x575 اولین تریلر رسمی بازی PES 2013

اولین تریلر بازی PES 2013 امروز منتشر شد که در آن c . ronaldo حرکات نمایشی انجام می دهد . البته تریلر کوتاه است و چیز زیادی از بازی مشخص نیست و این تریلر جهت معرفی این بازی پخش شده است .

پخش آنلاین تریلر در ادامه مطلب .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

  

PES2013 CR Render B 04171 1024x575 اولین تریلر رسمی بازی PES 2013

اولین تریلر بازی PES 2013 امروز منتشر شد که در آن c . ronaldo حرکات نمایشی انجام می دهد . البته تریلر کوتاه است و چیز زیادی از بازی مشخص نیست و این تریلر جهت معرفی این بازی پخش شده است .

پخش آنلاین تریلر در ادامه مطلب .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود UEFA ERUO 2012 DLC+FIFA 12 - بازی فیفا 12+آپدیت یوفا یورو 2012
(91/3/14) تغییرات:

این پچ DLC مدتی پیش منتشر شده بود و امکان نصب به صورت جداگانه بر روی بازی اصلی وجود نداشت .اما گروه Skidrow فایل DLC رو با بخشی از بازی اصلی کرک کرده و نسخه جدید را منتشر کردند که برای اجرای این نسخه نیاز به نسخه قبلی FIFA نمی باشد.

FIFA 12 UEFA ERUO 2012 DLC نام بسته الحاقی است که شرکت EA برای بازی FIFA 12 ارائه کرده است.این بسته مسابقات جام ملت های اروپا را به بازی می افزاید و شامل 53 ملیت یوفا و همچنین 8 استادیوم رسمی این جام را شامل می شود.داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Patch 3.5 - بازی فوتبال تکاملی 2012 + چ
(91/4/24) تغییرات:

پچ جدید با نام  PESEdit 2012 Patch 3.5 اضافه شد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.0.2 x86 - Codec Packs v9.0.2 x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a