بازی معروف و فکری Rubik Cube یک روبیک مجازی بوده که دارای ویژگی های نوع حقیقی خود می باشد و می توان آن را در محیط شبیه سازی شده و سه بعدی در کامپیوتر ساخت. شما در این برنامه به راحتی می توانید با حرکت ماوس و صفحه کلید مربع های سطوح مختلف روبیک را جا به جا کنید تا در نهایت اقدام به ساخت آن نمایید. این بازی دارای حجم بسیار کمی بوده، با تمامی ویندوزها سازگاری داشته و برای اجرا شدن نیز نیازی به نصب شدن ندارد. این بازی فوق العاده زیبا، فکری و سرگرم کننده را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. امیدواریم این بازی مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Rubik Cube دانلود بازی مکعب روبیک Rubik Cube 1.42



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

حتما با نرم افزار ماکرومدیا فلش آشنایی دارید، یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب و ساخت برنامه با فرمت SWF می باشد که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این نرم افزار گرافیکی را به صورت قابل حمل بدون نیاز به نصب برای شما تهیه دیده است.

Macromedia Flash Professional 8 یک محیط گرافیکی برنامه نویسی بسیار پیشرفته برای ساخت وب سایت های محاوره ای، تجربه محیطی دیجیتال و محتوایی متحرک می باشد. با این نرم افزار فلش شما قادر خواهید بود به صورت حرفه ای طراحی کرده و به خلق فعل و انفعالات با شکوه به صورت تصویری، گرافیکی، و انیمیشن برای منحصر به فرد جلوه دادن، وبسایتی دلنشین، معرفی یا نماشی با محتویات متحرک بپردازید.

Flash Professional 8 شامل افکت های شگفت انگیز، کد گذاری دسته جمعی و تکی ویدئو ها با قابلیت پیش نمایش، کیفیت بالای رندر کردن متن بدون کوچکترین بی کیفیتی، ابزار پیشرفته متن و پلاگین جدیدی برای خروجی گرفتن با فرمت فلش ویدئو (FLV) می باشد.

Macromedia Flash 8 Professional Portable - ماکرومدیا فلش 8



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Mozilla Firefox v9.0 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Google Chrome v16.0.912.77 Stable - مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
 

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود Opera v11.61.1250 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


 

با توجه به اینکه بازی ها ، تم ها و عکس های پشت صفحه سامسونگ کربی و استار  ( Samsung Corby – Star Mobile ) به ندرت یافت میشود و یکی از دوستانمون هم درخواست کرده بود این پست روی سایت قرار بگیرد، لذا در این پست قصد داریم مجموعه بازیهای جذاب و پرطرفدار را مخصوص گوشی های سامسونگ کربی و استار را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” برای شما عزیزان ارائه دهیم.

اسامی بازی هایی که در این مجموعه گنجانده شده است :

  • بازی Bubble Bash 2
  • بازی Daredevil Racing
  • بازی Off Road Dirt Motorcross
  • بازی Diner Dash
  • بازی Worms 1.9
  • بازی Snake Revolution
  • بازی Crazy Penguin Catapult 2
  • بازی Farm Invasion
  • بازی UNO
  • بازی The Sims 3
  • بازی The Simpsons 2
  • بازی Sonic Jump
  • بازی Guns Wheels Madheads
  • بازی Table Football

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سونی اریکسون اکسپریا ایکس۱۰

Sony Ericsson XPERIA X10


 

اولین گوشی سونی اریکسون با سیستم عامل Android و پردازنده Snapdragon یک گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، فلاش، تشخیص صورت، تشخیص لبخند، یک گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعيت جغرافيايي به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، شبکه بیسیم به همراه فناوری DLNA، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ...
قیمت:480000تومان



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

صفحه نمایش 3 بعدی سونی پلی استیشن

سونی به زودی یک صفحه نمایش 3D ، بسیار باریک LED  رو به بازار عرضه می کنه که قادره همزمان 2 تصویر مختلف که مربوط به 2 بازیکن مختلف می شن ، رو دریافت کنه، علاوه بر این وضوح تصویر تمام اچ دی (1920×1080) ، کانتراست 5,000:1 ، 4ms GTG زمان متوسص واکنش ، 176 درجه زاویه دید ، بعلاوه 2 اسپیکر و یک ساب ووفر داخلی ، 2 پورت HDMI  ، ورودی کابل کامپوننت ، خروجی هدفون استریو، داره و  از 13 نوامبر با قیمت 499 دلار فروخته می شه، البته لوازم جانبی دیگه ای هم براش در نظر گرفته شده.




تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

تلويزيون پلاسمای ال جی با قلم لمسی

فن آوری جدید استفاده از قلم های لمسی را در تلویزیون های پلاسمای ال جی می توان دید. این تلویزیون ها در ابعاد 50 اینچ و 60 اینچی موجود هستند. هر کدام از این تلویزیون ها شامل یک جفت قلم لمسی هستند که علاوه بر کنترل تلویزیون، کنترل نرم افزارهایی مانند تقویم و گالری عکس را نیزبر عهده دارد. قابل توجه است که این تلویزیون امکان نصب ویندوز را به کاربر می دهد و همچنین کاربر می تواند به سادگی با آن نقاشی کند.

مدل 60 اینچی این تلویزیون قابلیت پخش 3دی را  دارد و علاوه بر قلم، یک جفت عینک 3D نیز دارد. قیمت تلویزیون 60 اینچی 3دی دار 2.199 دلار و60 اینچی بدون 3D 1.699 دلار و50 اینچی 1.099 دلار می باشد.




تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a