اپل آی‌پد وای-فای

Apple iPad Wi-Fi

 
 

اولین تبلت در دنیا، ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافطه داخلی، صفحه نمایش ۹٫۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، حسگر حرکت‌سنج جهت دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، خروجی تلویزیون و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


نسل ۳٫۵ در تبادل اطلاعات، ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافطه داخلی، صفحه نمایش ۹٫۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، حسگر حرکت‌سنج جهت دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، خروجی تلویزیون و ...
 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

اچ‌تی‌سی فلایر

HTC Flyer


تبلت دارای ۳۲ گیگابایت حافطه داخلی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتز، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳٫۳، صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

موتورولا زوم ام‌زد۶۰۴

Motorola XOOM MZ604


 

تبلت دارای ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافطه داخلی، سیستم عامل Android نسخه ۳، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، صفحه نمایش ۱۰ اینچ لمسی با وضوح مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو، خروجی تلویزیون و ...
قیمت:770000تومان



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سونی تبلت اس

Sony Tablet S


 

تبلت دارای ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافطه داخلی، سیستم عامل Android نسخه ۳٫۱، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، صفحه نمایش ۹٫۴ اینچ لمسی با وضوح مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 


شرکت MasterImage 3D که در زمینه ساخت پنل های سه بعدی فعالیت دارد، تصور می کند دنیا می بایست بیشتر به سمت فناوری سه بعدی پیش رود. این شرکت دو نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک خود را برای نمایشگاه CES امسال آماده کرده است. نمایشگر اول این شرکت 4.3 اینچ با وضوح تصویر 720p و مناسب تلفن های هوشمند است و دیگری نیز در سایز 10.1 اینچ و وضوح تصویر Full HD است. اطلاعات بیشتر در مورد این دو نمایشگر Parallax Barrier را در ادامه مطالعه کنید.

Parallax Barrier فناوری است که نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک را در LCD ممکن می سازد. معمولا در این فناوری ابزاری در قسمت جلوی نمایشگر قرار می گیرد که دارای لایه ایی از مواد خاص با یک سری شکاف دقیق می باشد که به چشم ها اجازه می دهد تا هر کدام پیکسل های مربوط به خود را مشاهده نمایند. به این ترتیب هر چشم تصویر مربوط به خود را مشاهده نموده و تصویر هر چشم با زاویه نسبت به تصویر چشم دیگر نمایش داده می شود که نتیجه آن تشکیل تصویر با عمق و بصورت سه بعدی است.

نمایشگرهای MasterImage 3D نیز از فناوری Parallax Barrier برای پخش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک استفاده می کنند. نمایشگر 10.1 اینچ این شرکت که قرار است در تبلت های سه بعدی بکارگرفته شود وضوح تصویر WUXGA یا 1920 در 1200 پیکسل خواهد داشت.

نمایشگر دیگر این شرکت که در سایز 4.3 اینچ و برای استفاده در تلفن های هوشمند سه بعدی ساخته شده نیز وضوح تصویر qHD یا 960در 540 پیکسل دارد.

تا دو روز دیگر نمایشگاه جذاب CES 2012 در لاس و گاس شروع به کار می کند و اطلاعات بیشتری در مورد این دو نمایشگر نیز منتشر خواهد شد.

 




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

هر ساله و در اولین ماه از سال نو میلادی نمایشگاهی در شهر لاس‌وگاس امریکا برگزار می‌شود که نگاه بسیاری را به سمت خود معطوف داشته است و بسیاری از شرکت‌ها آن واقعه مهم را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب می‌نمایند. امسال هم این نمایشگاه که نامش CES ( مخفف کلمات Consumer Electronics Show ) می‌باشد از ۱۰ لغایت ۱۳ ژانویه در لاس‌وگاس به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و بسیاری از سایت‌های معتبر فعال در زمینه آی تی و اخبار فناوری در تدارک پوشش خبری آن می‌باشند.امسال بیش از ۲۷۰۰ شرکت کننده قصد دارند بیش از ۲۰ هزار محصول جدید خود را به بیش از ۱۴۰ هزار نفر بازدیدکننده معرفی نمایند . بد نیست با هم نیم نگاهی به تاریخچه این همایش بزرگ گجت و فناوری دنیا بیندازیم تا اهمیت آن برای دوستان روشن گردد:

CES برای اولین بار و در سال ۱۹۷۶ با حمایت بنیاد لوازم مصرفی دیجیتال آمریکا از ۲۴ لغایت ۲۸ ژوئن در شهر نیویورک برگزار شد و سپس این لاس وگاس بود که توانست افتخار میزبانی این واقعه مهم آی تی ایالات متحده امریکا را کسب نماید.معمولاً تدارک این نمایشگاه از شروع به ساخت دکور و اختصاص غرفه‌ها تا پایان نمایشگاه و جمع آوری آن ۱۸ روز به طول می‌انجامد. همان طور که گفته شد در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ هزار محصول و فناوری جدید از سوی شرکت‌های شرکت کننده معرفی خواهند شد که با توجه مدت زمان برگزاری نمایشگاه در هر ده دقیقه یک محصول معرفی می‌شود.این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۴۸۸ هزار متر مربع برگزار می‌شود که برابر با مساحت ۲۸ زمین راگبی است!!.از نکات جالب این نمایشگاه این است که کمپانی اپل از غایبین بزرگ CES است و ترجیح می‌دهد محصولات خود را در کنفرانس سالانه اپل معرفی نماید.نکته قابل توجه دیگر این است که این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های حوزه آی تی در ایران مانند الکامپ به روی عموم مردم باز نیست و تنها صاحب نظران و متخصصان و ارباب رسانه می‌توانند از آن بازدید به
عمل آورند.

 


همان طور که قبلاً گفته شد به دلیل اهمیت این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند آخرین محصولات و فناوری‌های خود را در CES رونمایی کنند و تاریخچه این نمایشگاه پر است از محصولات و گجت هایی که سرآمد عصر و دوره خود بودند. به عنوان مثال معرفی دیسک لیزری در سال ۱۹۷۴،رونمایی از کنسول بازی ATARI در سال ۱۹۷۵،معرفی ساعت صفحه دیجیتال در سال ۱۹۷۶،رونمایی و معرفی دیسک سخت موسوم به CD و همچنین هندی کم در سال ۱۹۸۱ که انقلابی در دوره خود بود،معرفی بازی محبوب تتریس در سال ۱۹۸۸ و مینی دیسک در سال ۱۹۹۳و همچنین کنسول محبوب Xbox مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ و دیسک نوری بلوری در سال ۲۰۰۳ و نیز معرفی تلویزیون ۱۵۰ اینچی پلاسمای پاناسونیک نمونه محصولاتی است که در این نمایشگاه و برای اولین بار به نمایش درآمده بودند.اما سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در این نمایشگاه سال ترافیک گجت ها و محصولات مبتنی بر سیستم عامل android،انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت ها و نیز نمایشگرهای سه بعدی بود. امسال باید منتظر بود و دید چه محصولاتی عرضه خواهند شد و چه فناوری‌هایی رونمایی خواهد شد. آی تی بلاگ هم سعی خواهد کرد پوشش خبری مناسبی از این واقعه مهم آی تی ارایه دهد لذا با ما همراه باشید تا آخرین اخبار را به سمع
و نظر شما همراهان همیشگی برسانیم.


این اینفوگرافیک اطلاعات بهتر و مفیدتری در اختیار شما قرار خواهد داد
.


 




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 


نزدیک به 4 سال پیش شرکت OLPC تصاویری از تبلت های XO خود به نمایش گذاشت و وعده داد که این تبلت ها را با قیمت 100 دلار و مشخصات جذاب برای کودکان و نوجوانان در سال 2010 عرضه خواهد کرد. اگر چه OLPC نتوانست تبلت های 100 دلاری خود را در سال 2010 عرضه کند ولی بالاخره موفق به تولید تبلت XO شد و اکنون نیز تصمیم دارد در نمایشگاه CES 2012 که تا دو روز آینده بر گزار می شود از محصول جدید خود رونمایی کند.

XO 3.0 توسط Yves Behar طراحی شده و ظاهر نسبتا بچه گانه ای دارد. این تبلت با استفاده از انرژی خورشیدی و همچنین وسیله ای همانند هندل شارژ می شود و عمر باتری آن بین 8 تا 10 ساعت است. در واقع زمانی که شارژ دستگاه تمام شود می توانید با دست خود هندل مکانیکی را حرکت داده و دستگاه را شارژ کنید. این هندل به صورت جدا از تبلت عرضه می شود. باتری XO به ازای 1 دقیقه هندل زدن 10 دقیقه شارژ می شود. هدف OLPC از این کار این است که کودکان با برق سر و
کار نداشته باشند و برای شارژ مجدد تبلت، خطری آنها را تهدید نکند
.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

رایانه های لوحی جدید مایکروسافت

تقریبا یک دهه پیش بیل گیتس ، مالک مایکروسافت نوع جدیدی از Computing را به دنیا ارائه داد : Tablet PC ها که عملکردی مشابه کامپیوتر ها دارند با کاغذ و مداد بصورت حسی .

بعد از آن ، مایکروسافت همواره در تلاش و تکاپو برای افزایش سود خود در اینگونه از دیوایس ها بوده است و تقریبا هر سال با معرفی یک محصول ، نرم افزار یا سیستم عامل جدید سعی در بهتر کردن جایگاه خود در کامپیوتر های لوحی Wondows-based کرده است .

ماه آینده در کنفرانس CES سال ۲۰۱۱ در لاس وگاس ، مایکروسافت قصد معرفی چند Slate یا تبلت لوحی که به نظر برای رقابت با آی پد اپل می باشد را دارد .بدون شک اپل در بازار تبلت ها پیشتاز است و کمپانی های بزرگ مثل سامسونگ ، HP  ، دل و  مایکروسافت رقابت سختی با اپل دارند .سال ۲۰۱۱ سال خوبی برای دنیای تبلت های می باشد همچنان که سال ۲۰۱۰ سال فوق العاده ای برای اسمارت فون ها بود .

براساس خبر افرادی نزدیک با مایکروسافت ، استیو بالمر رئیس فعلی این شرکت قصد معرفی چند دیوایس جدید در روی صحنه C.E.S دارد ، این دیوایس ها توسط سامسونگ و Dell ساخته می شوند .البته مایکروسافت هم مثل اپل قصد صحبت درباره ی محصولات جدید خود را تا هنگام معرفی رسمی ندارد و بالطبع شایعات پیرامون این محصولات تا ماه آینده باقی است .

طبق شایعات این تبلت مایکروسافت ساخت سامسونگ و در شکل و شمایلی مشابه با iPad اپل است اما نه به این باریکی .همچنین این دیوایس شامل یک کیبرد جدا و لوحی بصورت کشویی در پایین دستگاه برای تایپ آسان تر است .

طبق گفته اشخاصی که از نزدیک این دیوایس را دیده اند ، این تبلت در حالت landscape با ویندوز ۷  اجرا می شود ، اما زمانی که در portrait mode می باشد و کیبورد آن مخفی است یک اینترفیس لایه ای خواهد داشت .

مایکروسافت امیدوار است این تبلت های لوحی جایگزینی برای آی پد اپل باشند .شخصی که در طرح تبلت های مایکروسافت بوده است گفته که ” مایکروسافت اعتقاد دارد که یک بازار کلان وجود دارد برای افرادی که می خواهند لذت خواندن روزنامه و مجلات را با یک تبلت لوحی ببرند و همچنین با Word ، اکسل و پاورپوینت کار کنند ” .

همچنین این شخص گفته که مایکروسافت شرکای خود را تشویق به ساخت اپلیکیشن هایی به منظور استفاده از HTML5 برای این دیوایس ها کرده است ، و این اپلیکیشن ها در app store اپل به فروش نخواهند رسید و سعی مایکروسافت بر این است که این شرکت ها اپلیکیشن های خود را در روی وب سایت خود میزبانی کنند .ولی هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن ها برای C.E.S آماده خواهند بود یا هنوز در مرحله تولید هستند .

مایکروسافت زمان برای ساختن یک سیستم عامل جدید مخصوص تبلت ها را ندارد و باید انتظار دیدن ورژنی از ویندوز ۷ که بوسیله اضافه کردن پوسته ها و ابزارها شکیل شده است را داشته باشیم .البته اگر این شرکت قصد رقابت با اپل را داشته باشد واقعا باید تلاش بسیار برای ایجاد اینترفیسی در سطح اپل کند .

مایکروسافت هنوز در مرحله آپگرید از XP به ۷ است و نمی شود انتظار داشت که به این زودی ویندوز ۸ را منتشر کند .البته منابعی هم گفته اند که استیو بالمر تبلت هایی با Windows 8 معرفی خواهد کرد که اگر اینگونه باشد همگان غافلگیر خواهند شد !




تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

تبلت یا نت بوک

در سال‌های اخیر تبلت پی‌سی ها به دنیای کامپیوتر وارد شده اند .کامپیوترهای کوچک و باریکی که فاقد کیبورد هستند به‌همراه یک صفحه‌ی لمسی .شاید روزی که بیل گیتس دنیا را با این نوع از Computing آشنا کرد فکرش را نمی‌کرد که پرچمدار تبلت‌ها آی‌پد اپل باشد . استیو جابز توانست مفهومی جدید از یک تبلت را ارائه کند و کاربران را متقاعد سازد که یک تبلت برای آنها بسیار سودمند است و بدون شک سال ۲۰۱۱ سال جنگ بین تبلت‌ها خواهد بود.

سال ۲۰۱۰ از آن سال‌هایی بود که تکنولوژی بوسیله ارائه‌ی محصولات پیشرفته و قوی تحولی اساسی کرد .در سال ۲۰۰۹ نت‌بوک‌ها فروش خوبی داشتند و دلیل آن قیمت مناسب و سایز کوچک‌تر نسبت به لپ‌تاپ ها بود همچنین این دیوایس‌های کوچک می‌توانستند ویندوز ۷ مایکروسافت را اجرا کنند که این برای یک کاربر خیلی مفید بود .


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

همانطور که انتظار می‌رفت CES 2011 با صف طولانی از تبلت‌ها روبرو شد ٬ شرکت‌های بزرگ اکثرا در بین محصولات خود یک تبلت را نیز جای داده بودند و مدل‌های بسیار مختلفی نمایش داده شد .تبلت‌های معرفی شده به نوعی است که نیاز همه‌ی کاربران با سلایق و بودجه متفاوت را پوشش می‌دهد .

در زیر نگاهی کلی به تبلت‌های معرفی شده در CES 2011 می‌کنیم همراه با نقد و بررسی مختصر .حدود ۲۴ تبلت از بهترین‌های CES در زیر معرفی شده است .

Asus Eee Pad MeMo

سایز : ۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۴۹۹$

همانند سامسونگ گکلسی تب ٬ Asus Eee Pad MeMo هم ۷ اینچی خواهد بود ٬ با چیپست Qualcomm snapdragon . اندروید ۳٫۰ (Honeycomb) ٬ اجرای ویدئوهای ۱۰۸۰p و پشتیبانی از قلم .این تبلت ۲ دوربین دارد .۱٫۵ مگاپیکسل در جلو و ۵ مگاپیکسل همراه با فلش LED در عقب به همراه پشتیبانی از HDMI برای اتصال به تلوزیون .قیمت این تبلت ایسوس ۴۹۹$ است که در June 2011 به بازار می‌آید .این تبلت شانس خوبی در بین اندرویدی‌‌ها خواهد داشت .




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

در مطلب قبلی در مورد IFA 2011 اشاره‌ای کرده بودیم به محصولی جدید از سامسونگ با نام GALAXY Note و در آن زمان هیچ شایعه و ایده‌ای در مورد این دیوایس در میان نبود تا اینکه امروز سامسونگ از این محصول جدید پرده برداری کرد ، دیوایس متفاوتی از سامسونگ که کامپیوتینگ را در چیزی جدید بین گوشی هوشمند و تبلت به کاربر ارائه می‌دهد ، یک گوشی بزرگ یا یک تبلت کوچک  . این محصول یک نوع جدید از گجت‌های همراه است و ممکن است بتواند ذائقه کاربران را عوض کند و دیگر شرکت‌ها هم دست به تولید گجت‌هایی با این مشخصات بزنند ، باید صبر کرد و دید تجربه‌ی کاربران چه خواهد بود .

سامسونگ هم مدتی است مثل اپل با سکوت کردن و دامن زدن به شایعه پراکنی در مورد محصولات آینده‌ی خود ، فضا را طوری بوجود می‌آورد که ذهن‌های زیادی منعطف آن محصول شوند ، اما به هر حال اپل (به کمک فن‌هایش) استاد این کار است ! (نمونه‌ی بارز آیفون ۵)

با نگاه به آخرین محصولات دستی سامسونگ میبینیم که بعد از گوشی موفق Galaxy S ، گوشی قدرتمند Galaxy S II چند اینچ بزرگتر با صفحه‌ی ۴٫۳ به بازار آمد و همین امروز هم در IFA سامسونگ تبلت گلکسی را در سایز ۷٫۷ اینچی معرفی کرد که در کنار گلکسی تب ۱۰٫۱ اینچی و ۸٫۹ اینچی قرار خواهد گرفت که رنج‌های گسترده در  این محصولات علاقه‌ی زیاد سامسونگ را در تولید محصولات خودش در سایزهای مختلف نشان می‌دهد . بنابراین عجیب نیست که در ردیف محصولات سامسونگ یک گوشی ۵٫۳ اینچی البته با مشخصاتی خاص‌تر نسبت به بقیه قرار بگیرد . Galaxy Note جدید هم با قلم کار می‌کند و هم یک دیوایس لمسی می‌باشد که می‌تواند در نقش یک موبایل ، دفترچه ، وسیله‌ای برای بازی و یک تبلت هوشمند قرار گیرد ، گجت جالب و با اعتماد بنفسی بنظر می‌رسد !

با اولین نگاه به Galaxy Note یاد Galaxy S II می‌افتیم ،‌طراحی این دو بسیار شبیه به هم است با این تفاوت که گلکسی نوت کمی بزرگتر است و به اندازه‌ی گلکسی اس ۲ باریک نیست . از قلم این تبلت هم می‌شود برای نوشتن دستی در ایمیل یا پیام ، تبدیل دست نوشته به متن تایپ شده و برای کار به عنوان گوشی استفاده کرد . قابلیت گرفتن اسکرین‌شات هم از صفحه از طریق خود گوشی امکان پذیر است .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

آیا به دنبال اندروید هانی کام بر روی تلویزیون خود هستید ؟ میتوانید به سراع تلویزیون گوگل بروید یا مدل مشابه شرکت سونی ! یا حتی میتوانید با اتصال تبلت هانی کام خود بوسیله کابل HDMI به تلویزیون تجربه مشابهی را به دست بیاورید .



اما به تازگی شرکتی ترکی ،بر اساس طراحی استفاده شده در تبلت های 10 اینچی ، آن را بر روی یک صفحه نمایش 65 اینچی با قابلیت تصاویر 1080 پیاده کزده است . این تلویزیون در حال حاضر فقط از 2 سنسور تاچ بهره میبرد اما بنظر میرسد ورژن 4 سنسوری آن نیز در حال آماده سازی برای عرضه است.

این تبلت از پردازنده NVIDIA Tegra 2 SoC بهره میبرد و در ساخت آن از یک گیگابایت رم و 16 گیگ مموری داخلی استفاده شده است. درگاه مینی USB و HDMI به همراه 2 دوربین و همچنین قابل اتصال از طریق 3جی و WIFI از دیگر قابلیت ها این تبلت بسیار بزرگ میباشد.

 




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Asus Transformer Prime - Quad Core Tegra 3 Asus Transformer Prime - Quad Core Tegra 3
 

7 ماه از عرضه یکی از محبوب ترین تبلت های اندرویدی دنیا، Asus Eee Pad Transformer می گذرد. این تبلت با طراحی و قابلیت های جذابی همچون کی برد فیزیکی جداشدنی و مشخصات سخت افزاری مناسب نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و فروش مناسبی را نیز برای اسوس به ارمغان آورد. حال اسوس نسخه جدید این تبلت را به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای تجهیز کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتر، مشخصات دقیق فنی، قیمت، گالری تصاویر و مقایسه این تبلت با iPad 2 و Galaxy Tab 10.1 را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

پاناسونیک ژاپن دو تبلت اندرویدی جدید را با نام های BizPad JT-580VT و با نمایشگر 7 اینچی و JT-581VT با صفحه نمایش 10.1 اینچی را معرفی کرد. هر دو تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید 3.2 می باشد و مشخصات سخت افزاری این دو تبلت بسیار قوی است و از این رو کاربران حرفه ای شرکت ها را هدف قرار داده اند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این دو تبلت ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

انواع تبلت و مشخصات کامل آن ها

تبلت ایسوس

نسل جدید کامپیوترها اینک در دستان شما: ترکیبی از کامپیوتر، موبایل، کتابخانه، برنامه‌‌های شغلی، دفتر یادداشت و سررسید، جزوه‌های درسی، مولتی‌مدیا، و هر آنچه که نیاز روزانه شماست. خداحافظی با رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ!

 اگه به تبلت علاقه دارید ادامه مطلب رو ببینید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a