دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید

 


دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید
نرم افزاری که هم اکنون برای کاربران گوشی های آندروید آماده نموده ایم نرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.بله Instanse Heart Rate نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل اجراست.
home/mihan/public_html/site-theme/blue/ads/khanwars/4.php
 
 تو ادامه مطلب چندتا نرم افزار دیگه هم هست


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
 
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |
 
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود آنتي ويروس کاسپراسکاي براي موبايل Kaspersky Antivirus Mobile v9.0.49 Final
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرمافزاري را برايتان آماده کرده ايم که امنيت کامل گوشي موبايل شما را فراهم ميسازد. نرم افزار Kaspersky Antivirus Mobile يکي از محصولات جديد لابراتوار کاسپراسکاي مي باشد که ميتواند از گوشي شما در مقابل بد افزارهاي و فايل هاي مخرب محافظت کند. اين آنتي ويروس بسيار قوي تمام راه هاي ارتباطي گوشي شما را مانند وايرلس، بلوتوث، مادون قرمز، پيغام EMS، پيغام MMS، مرورگر و اتصال به کامپيوتر که ممکن است فايل هاي مخرب از طريق آنها وارد گوشي شوند را به صورت دقيق زير نظر ميگيرد. همچنين نسخه جديد اين نرم افزار شامل بخش هاي Anti-Virus, Anti-Spam, Anti-thief, Firewall, Encryption, Parental Controls مي باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

لینک دانلود تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 


 برترین و پرطرفدارترین بازی های سال بصورت جاوا برای گوشی های لمسی - Collection of Hi Java games

 

 

دانلود پک VIPبازی های جاوا :مجموعه ای از بهترین و جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های سال را برای گوشی های موبایل صفحه لمسی با فرمت جاوا برای دانلود قرار داده ایم.رزولشن های پشتیبانی کننده این مجموعه 240x320 و 240x400 و 480x800 می باشند.تعداد بازی های موجود  در این بسته 24 عدد می باشند و لیست بازی ها در ادامه مطلب قابل مشاهده هستند.امیدواریم از این هدیه سایت یک  موبایل لذت برده باشید.
 

برترین و پرطرفدارترین بازی های سال بصورت جاوا برای گوشی های لمسی - Collection of Hi Java games

 

تعدادی از بازی های موجود در این بسته :
 

- Prisonville
- Angry Birds Halloween HD (Landscape)
- Assassins Creed: Revelations


 

اگه دنبال بازی های جالب و برنامه هستید ادامه مطلب را ببینید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a