تلفن همراهی که در شرایط مختلف آب و هوایی خودش را تغییر می‌دهد!!

 

از نکات جالب درباره این گوشی این است که کاربر می تواند مانند شیشه پنجره معمولی، روی آن پیام کوتاه بنویسد و یا تصاویری را رسم کند. این گوشی صفحه کلید ندارد و برای تغییر ظاهر آن ...

نمونه اولیه یک گوشی جدید با نام window phone که کاملا متفاوت با گوشی های موجود است، معرفی شد.
در نظر اول اگرچه ممکن است از لحاظ اسمی وجه تشابهی بین نام این گوشی و سیستم عامل ویندوز موبایل شرکت مایکروسافت احساس شود، ولی این گوشی هیچ ربطی به سیستم عامل ویندوز موبایل ندارد. گوشی جدید window phone به نحوی غیرعادی به صورت یک صفحه شیشه ای طراحی و ساخته شده است.
این گوشی شیشه ای هم چون شیشه پنجره ساختمان با تغییر دما و وضع آب و هوای بیرونی تغییر می‌کند.
گوشی یاد شده در حقیقت از جنس یک پلاستیک شفاف ساخته شده است و در هوای آفتابی بسیار شفاف، در هوای ابری و بارانی به شکل شیشه حاوی قطرات باران و در زمستان و هوای برفی به گونه ای مه گرفته و منجمد شده دیده می‌شود.
از نکات جالب درباره این گوشی این است که کاربر می‌تواند مانند شیشه پنجره معمولی، روی آن پیام کوتاه بنویسد و یا تصاویری را رسم کند. این گوشی صفحه کلید ندارد و برای تغییر ظاهر آن به منظور تایپ پیامک یا انجام مکالمه، باید به آرامی روی سطح آن فوت کرد و حروف یا شماره ها باید روی بخش پایینی سطح گوشی با دست نوشته شود تا گوشی در قسمت بالا آن ها را به صورت دیجیتالی وارد کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 



 

اینتل در کنفرانس خبری امسال CES خود اعلام کرده بود که چیپست های معرفی شده قرار است در تلفن های واقعی قرار داده شده و توسط مصرف کنندگان واقعی مورد استفاده قرار گیرند. مثل اینکه قرار است این اتفاق به زودی بیافتد و لنوو K800 اولین تلفن با پردازنده اینتل است که طی بهار توسط اپراتور یونی کام در چین عرضه خواهد شد. 

این تلفن از پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی با تکنولوژی چیپ موبایل ۳۲ نانومتری اینتل بهره می برد که با نام Medfield شناخته شده و بخشی از خط تولید Atom اینتل است. کا ۸۰۰ صفحه نمایش ۴.۵ اینچی داشته و کمی بیشتر از ۱۰ میلیمتر ضخامت دارد. این تلفن همانند پردازنده های قوی می تواند به خوبی از پس کارهایی همچون پخش فیلم 1080p از طریق پورت HDMI بر روی تلویزیون های اچ دی برآید. از دیگر امکانات آن می توان به NFC و صفحه نمایش HD با قابلیت پخش 720p نام برد. دوربین این اسمارت فون ۸ مگاپیکسلی بوده و علاوه بر این به وای فای، بلوتوث 3.0 و جی پی اس داخلی مجهز است. 

به نظر می رسد دومین شرکت بعد از لنوو که قرار است در سال جاری تلفن با پردازنده اینتل را به بازار عرضه کند، موتورولا باشد. اما هنوز در خصوص این همکاری و مشخصات تلفن مورد نظر چیزی اعلام نشده است.






تاریخ: دو شنبه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

در این عکس یک دستگاه گوشی گلکسی اس II را می‌بینید که با بی‌رحمی در یک لیوان آب غوطه‌ور شده است. این گوشی این شرایط را تاب می‌آورد، البته به یاری فناوری جالب شرکت HzO.


 


این شرکت فناوری جالبی دارد که در آن موارد نانوی ضدآب به صورت گاز درآورده می‌شوند و به صورت یک لایه کل سطح گوشی را در مقابل مایعات محافظت می‌کنند.
 

منبع:sun news



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

منبع:sun news

خب، این سوالی است که همه از خود می پرسند که آیا با وجود استفاده از صفحات ضد خش گوریلا گلاس در گجت های امروزی و به خصوص موبایل ها، دیگر استفاده از محافظ صفحه نمایش ضرورتی دارد یا خیر؟ درست است که صفحات موبایل در مقابل ضربه و خش تا حد زیادی مقاوم شده اند، اما این همه کاری نیست که یک محافظ صفحه انجام می دهد. کیفیت محافظ صفحه نمایش گجت ها روز به روز بهتر شده و با قیمت مناسب تری هم عرضه می گردند. پس بگذارید نگاهی داشته باشیم به چند مورد از کاربردهای این فدائیان شفاف: 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

منبع:خرتوخر



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | kabood

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | kabood

 


کشتی تایتانیك که در سال 1912 میلادی غرق شد، دارای 270 متر طول و 28 متر پهنا بوده و 328 تن وزن داشت... اما حالا پس از گذشت 100 سال از غرق شدنش و به همین خاطر یک دریانورد بازنشسته با خلاقیت و البته وقت کافی موفق شد تا مدلی از کشتی تایتانیک را با 120 هزار چوب کبریت بازسازی کند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا



به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

معماری این هتل توسط Nick Troubetzkoy انجام شده و این هتل کوهی در جزیره St. Lucia در Caribbean واقع شده است که لقب لوکس ترین هتل دنیا را به خود گرفته است

 

 
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

هر ساله و در اولین ماه از سال نو میلادی نمایشگاهی در شهر لاس‌وگاس امریکا برگزار می‌شود که نگاه بسیاری را به سمت خود معطوف داشته است و بسیاری از شرکت‌ها آن واقعه مهم را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب می‌نمایند. امسال هم این نمایشگاه که نامش CES ( مخفف کلمات Consumer Electronics Show ) می‌باشد از ۱۰ لغایت ۱۳ ژانویه در لاس‌وگاس به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و بسیاری از سایت‌های معتبر فعال در زمینه آی تی و اخبار فناوری در تدارک پوشش خبری آن می‌باشند.امسال بیش از ۲۷۰۰ شرکت کننده قصد دارند بیش از ۲۰ هزار محصول جدید خود را به بیش از ۱۴۰ هزار نفر بازدیدکننده معرفی نمایند . بد نیست با هم نیم نگاهی به تاریخچه این همایش بزرگ گجت و فناوری دنیا بیندازیم تا اهمیت آن برای دوستان روشن گردد:

CES برای اولین بار و در سال ۱۹۷۶ با حمایت بنیاد لوازم مصرفی دیجیتال آمریکا از ۲۴ لغایت ۲۸ ژوئن در شهر نیویورک برگزار شد و سپس این لاس وگاس بود که توانست افتخار میزبانی این واقعه مهم آی تی ایالات متحده امریکا را کسب نماید.معمولاً تدارک این نمایشگاه از شروع به ساخت دکور و اختصاص غرفه‌ها تا پایان نمایشگاه و جمع آوری آن ۱۸ روز به طول می‌انجامد. همان طور که گفته شد در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ هزار محصول و فناوری جدید از سوی شرکت‌های شرکت کننده معرفی خواهند شد که با توجه مدت زمان برگزاری نمایشگاه در هر ده دقیقه یک محصول معرفی می‌شود.این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۴۸۸ هزار متر مربع برگزار می‌شود که برابر با مساحت ۲۸ زمین راگبی است!!.از نکات جالب این نمایشگاه این است که کمپانی اپل از غایبین بزرگ CES است و ترجیح می‌دهد محصولات خود را در کنفرانس سالانه اپل معرفی نماید.نکته قابل توجه دیگر این است که این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های حوزه آی تی در ایران مانند الکامپ به روی عموم مردم باز نیست و تنها صاحب نظران و متخصصان و ارباب رسانه می‌توانند از آن بازدید به
عمل آورند.

 


همان طور که قبلاً گفته شد به دلیل اهمیت این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند آخرین محصولات و فناوری‌های خود را در CES رونمایی کنند و تاریخچه این نمایشگاه پر است از محصولات و گجت هایی که سرآمد عصر و دوره خود بودند. به عنوان مثال معرفی دیسک لیزری در سال ۱۹۷۴،رونمایی از کنسول بازی ATARI در سال ۱۹۷۵،معرفی ساعت صفحه دیجیتال در سال ۱۹۷۶،رونمایی و معرفی دیسک سخت موسوم به CD و همچنین هندی کم در سال ۱۹۸۱ که انقلابی در دوره خود بود،معرفی بازی محبوب تتریس در سال ۱۹۸۸ و مینی دیسک در سال ۱۹۹۳و همچنین کنسول محبوب Xbox مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ و دیسک نوری بلوری در سال ۲۰۰۳ و نیز معرفی تلویزیون ۱۵۰ اینچی پلاسمای پاناسونیک نمونه محصولاتی است که در این نمایشگاه و برای اولین بار به نمایش درآمده بودند.اما سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در این نمایشگاه سال ترافیک گجت ها و محصولات مبتنی بر سیستم عامل android،انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت ها و نیز نمایشگرهای سه بعدی بود. امسال باید منتظر بود و دید چه محصولاتی عرضه خواهند شد و چه فناوری‌هایی رونمایی خواهد شد. آی تی بلاگ هم سعی خواهد کرد پوشش خبری مناسبی از این واقعه مهم آی تی ارایه دهد لذا با ما همراه باشید تا آخرین اخبار را به سمع
و نظر شما همراهان همیشگی برسانیم.


این اینفوگرافیک اطلاعات بهتر و مفیدتری در اختیار شما قرار خواهد داد
.


 




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

فارنت: شرکت کورنینگ تولید کننده گوریلا گلس، شیشه معروف محافظ تلفن‌های همراه هوشمند، اعلام کرده که نسل دوم این شیشه‌های محافظ یعنی گوریلا گلس ۲ را با دوام فوق‌العاده در برابر خراش تولید کرده است.


 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


شارژ دستگاه های الکترو نیکی همیشه موضوع مهمی برای طراحان و تولید کنندگان این نمونه دستگاه ها بوده و کارشناسان این صنعت همیشه در تلاش برای معرفی روش های جدید انتقال انرژی به دستگاه های مورد نظر بوده اند . بنظر می رسد موتورولا قصد معرفی شارژری وایرلس را در نمایشگاه امسال CES دارد. در ویدیویی که اکنون به دست ما رسیده است نمایی از یک شارژر جدید موتورولا نشان داده شده است و در آن یک پیام مهم دارد:
Stay Unplugged with Motorola Mobility
خوب در نهایت این خبر بسیار خوبی خواهد بود برای کسانی که از اسمارت فون ها و تبلت های این شرکت استفاده می کنند ، چرا که دیگر نیاز به اتصال دستگاه خود به شارژر نخواهند داشت و مادامی که در حال استفاده از دستگاه خود هسنتد ، عمل شارژ نیز انجام می پذیرد.


 




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

آی پد 3 - ipad 3

با قوت گرفتن احتمال تولید iPad 3 در سال بعد ٬ شایعات زیادی از مشخصات احتمالی آن در سراسر وب شنیده می‌شود . صفحه Retina ؟ اضافه شدن پورت USB ۳٫۰ ؟ پشتیبانی از شبکه ۴G ؟ رزولوشن بالاتر؟ … آخرین شایعه‌ای که از مدل جدید iPad اپل ٬‌مشهورترین و پر فروش‌ترین تبلت جهان به گوش می‌رسد صفحه نمایش ۳D آن است .

شایعه ۳D از ماه May شروع شد ٬ زمانی که بلاگ RCRWireless در یک مطلب راجع به استدیو‌های بزرگ هالیوود گفته بود که نسل سوم آی‌پد سه بعدی خواهد بود .پایه‌ی این شایعه هم براین اساس است که منبع آنها گفته بود استدیو‌های فیلم‌سازی با سرعت زیاد درحال درست کردن محتوای ۳D تا زمان عرضه iPad 3 هستند زیرا می‌دانند بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد .البته اپل چرخه سالانه‌ی معرفی به محصولاتش را دارد و امکان معرفی iPad 3 در سال ۲۰۱۱ بسیار پایین است .

با این حال اگر به دیگر مهره‌های بازار تبلت‌ها مثل LG ٬ HTC ٬ Samsung ٬ Asus و دیگر کمپانی‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که این شرکت‌ها تکنولوژی ۳D را در محصولات خود وارد کرده‌اند و همین موضوع می‌تواند برای اپل انگیزه‌ای باشد که بخواهد از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد با استفاده کردن از تکنولوژی ۳D بدون نیاز به عینک مخصوص در تبلت جدید خود  .

تکنولوژی Autostereoscopic 3D توسط تولید‌کنندگان موبایل برای صفحات کوچک آنها گسترش پیدا کرد زیرا دیگر نیازی به عینک‌های مختلف برای دیدن تصاویر ۳D نیست .هم‌اکنون معروف‌ترین دیوایس که از فناوری parallax barrier (که قابلیت دیدن تصاویر ۳D بدون عینک را فراهم می‌کند) بهره‌ می‌برد صفحه ۳D در کنسول دستی Nintendo است .درست کردن صفحات بزرگ ۳D با این تکنولوژی مشکل است و تا الان هیچ شرکتی دست به چنین کاری نزده است٬ اما این کار مشکل شاید توسط اپل به واقعیت تبدیل شود . اپل می‌تواند با درست کردن صفحه بزرگ autostereoscopic 3D در نسل سوم iPad خود همه را شگفت زده کند و بار دیگر یک سر و گردن از دیگر تولید کنندهای تبلت‌ بالاتر باشد .

به احتمال زیاد آیفون ۵ در ماه سپتامبر به بازار بیاید البته بعضی منابع گفته اند که آی‌پد ۳ امسال قبل از کریسمس معرفی می‌شود زیرا بازار فروش در تعطیلات کریسمس برای اپل همیشه خوب بود .




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

IFA بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی و وسایل خانگی در اروپا هست که فردا در یک سپتامبر ۲۰۱۱ درهای خود را برای پنجاه و یکمین بار باز خواهد کرد . در این ۵ روز پر هیاهو شرکت‌ها محصولات جدید خود را که در ۱۲ ماه آینده می‌آیند معرفی می‌کنند و این رویداد سالانه که در برلین برگزار می‌شود و بیشتر از ۲۳۰ هزار بازدید کننده دارد برای خیلی از افراد از جمله دوست داران تکنولوژی هیجان انگیز است . در ادامه با برنامه‌ها و محصولات اصلی شرکت‌های بزرگ که در IFA 2011 احتمالا معرفی خواهند شد آشنا می‌شویم ،‌ با ما همراه باشید .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

گرانقیمت ترین شهرهای جهان +جدول و تصاوير

 

بازار خبر - در جدیدترین فهرست منتشر شده از سوی نشریه معتبر فوربس، 5 شهر دارای بالاترین سطح کیفیت زندگی به ترتیب زوریخ آلمان، ژنو سوئیس، ونکوور کانادا، وین اتریش، اوکلند نیوزلند اعلام شده است.

و اما از 10 شهر با بیشترین میزان هزینه های زندگی در جهان عبارتند از:

1. توکیو : دفتر آمار و ارقام ملی ژاپن، توکیو را به دلیل بالا بودن شاخص بهای مصرف کنندگان گرانترین شهر در جهان معرفی کرده است. میانگین اجاره یک دستگاه آپارتمان 2 خوابه در توکیو بطور میانگین ماهیانه 4.352 دلار است. این شهر به همراه نیویورک و لندن یکی از سه مراکز فراماندهی امور مالی جهان محسوب می شود و از نظر سرمایه دومین مقام را در بین بورس های جهان به خود اختصاص داده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

جهت مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر کلیک کنید

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.

ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد.

11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0  این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.

حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

کلیک کنید

 




تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

CPU چیست و چگونه کار میکند؟

آموزشكده

CPU یا Central Processing Unit که بعضی اوقات از اون به Processor یا پردازشگر هم یاد میشه در واقع مغز رایانه ی شماست. وظیفه اش اینه که تمامی کارهای محاسباتی رایانه را انجام دهد و نیز مدت زمان انجام این محاسبات رو به حداقل برسونه.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

چطور ممکنه که این آقا هی داره بالا می ره؟


 

 


 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بیچاره هستید اگر فکر کنید همه‌چیز به قیمت وابسته است و باز هم بیچاره‌تر هستید اگر فکر کنید تنها می‌توان روی قیمت با دیگران رقابت کرد.
خبر درگذشت «استیو جابز»، جادوگر اپل، بدون شک یکی از مهم‌ترین اخباری بود که دوستداران فن‌آوری ‌اطلاعات نه‌تنها در ماهی که گذشت بلکه در یک‌سال اخیر، شنیدند. 

آقای اپل در اثر متازتاز سرطان پانکراس دچار ایست تنفسی شد و در 56‌ سالگی درگذشت. او در طول 35‌ سال فعالیت حرفه‌ای خود، همواره موفق بود و بی‌شک برای رسیدن به این موفقیت از رموزی استفاده می‌کرد که شاید کمتر کسی از آن آگاه باشد. شاید به همین دلیل بود که پس از مرگ استیو جابز، تعداد بسیاری پیام تسلیت از مردم دنیا که تحت تاثیر وی و نبوغش قرار گرفته بودند، مخابره و به اطرافیان وی ارسال شد.
امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد صرف‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس‌هایی است که استیو جابز می‌تواند به هر فردی بدهد.
«گای کاوازاکی» 52‌ ساله که در بخش سرمایه‌گذاری در «سلیکون ولی» اشتغال دارد و در نخستین سال‌های شکل‌گیری اپل در جهت موفقیت این شرکت کمک‌های شایانی کرده، درپی درگذشت استیوجابز روی پروفایل خود در «گوگل پلاس» فهرستی از نکات رازآمیزی را نوشته که می‌گوید آن‌ها را در طول کار با جابز آموخته است.
«کاوازاکی» که کار با استیو جابز را از 1983 آغاز کرد به مدت چهار سال همکاری نزدیکی با رئیس اپل داشت. اکنون وی این فهرست را تدوین کرده است تا هیچ یک از درس‌های جابز از بین نروند یا به دست فراموشی سپرده نشوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

محققان دانشگاه نورت وست فناوری جدید باتری را اختراع کرده‌اند که موجبات بهبود عملکرد فوق العاده این قسمت حیاتی در تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها خواهد شد.

این باتری جدید دارای عمر  ۱۰ برابر بیشتر از باتری‌های مرسوم امروزی موبایل و تبلت‌ها بوده و در ضمن سرعت شارژ شدن آن نیز۱۰ برابر سریعتر از نمونه‌های متداول کنونی است.

 

باتری جدید به وسیله استفاده از مواد شیمیایی جدید و تمرکز بر روی افزایش ظرفیت و زمان شارژ شدن به دست آمده و در ضمن این فناوری برای ساخت باتریهای کوچکتر برای خودروهای الکترونیکی نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

به گفته این محققان ما می‌توانیم شاهد این فناوری در ۳ تا ۵ سال آینده در گجت‌ها باشیم.


 




تاریخ: یک شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

گوشی‌های موبایل در CES 2012 غوغایی به پا کردند، موتورولا، سامسونگ و سونی گوشی‌هایی برای ارضای اشتهای سیری‌ناپذیر به نمایش گذاشتند، نوکیا نخستین گوشی ویندوزی پشتیبانی‌کننده از شبکه ۴G را معرفی کرد و اینتل هم پردازنده Atom کم‌مصرف خود را با به‌کارگیری آن در گوشی K800 شرکت چینی Lenovo به جهانیان شناساند.

HTC Titan II: این گوشی ویندوزی ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی، لنز زاویه باز و دو فلش LED دارد، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از ویژگی‌های این گوشی است.
گروه اينترنتي مرداب | www.Mordab-Group.Ir


Lumia 900 نوکیا
با بدنه یکپارچه پلی‌کربناتی‌اش جلب توجه کرد، این گوشی صفحه نمایش 4.3 اینچی AMOLED دارد و نخستین گوشی ویندوزی است که از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی 1.4 گیگاهرتزی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

فارنت: چرا شرکت اپل تاکنون به فکر عرضه صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ بر روی صفحه نمایش تلفن همراه آیفون خود نبوده است؟ چرا تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از ۳٫۵ اینچ در دست شما خوش‌دست (اصطلاح خوبی بود؟) نیستند! این سوالیست که شاید پاسخ داستین کورتیس یک وبلاگ‌نویس به آن، منطقی‌ترین و بهترین پاسخ باشد. وی در وبلاگ خود آورده است:

هنگامی که در خیابان در حال راه‌رفتن هستید و گوشی گالاکسی‌اس۲ خود با صفحه نمایش ۴٫۲۷ اینچی را در دست گرفته و در حال کار با گوگل‌مپ هستید، سعی کنید با همان دست خود (طبیعتا با انگشت شست)‌ گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید. بسیار دشوار و خسته‌کننده است. حالا من آیفون ۴ خود را بیرون می‌آورم تا آزمایش فوری انجام دهم و این طور جواب می‌دهد که وقتی شما آیفون را در دست چپ خود بگیرید و انگشت شست شما آزاد باشد شما تقریبا به راحتی به سمت دیگر صفحه نمایش دسترسی کامل دارید.

 

تصویر گرافیکی بکار برده شده توسط داستین کورتیس به وضوح منظور وی را بیان می‌کند و این دقیقا جواب همین سوال است که چرا ما تاکنون آیفون با صفحه نمایش بزرگتر تجربه نکرده‌ایم. اندازه ۳٫۵ اینچ اندازه ایده‌آل تا زمانیست که تمام انسان‌ها به اندازه ارتفاع قد ۷ فوت (۲٫۱۳۳۶ متر)‌و دستانی به اندازه ماهی‌تابه برسند!




تاریخ: دو شنبه 30 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

گروه اينترنتي مرداب | www.smskade.ir/group

بقیه اش تو ادامه مطلب هست



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

بعد از ارایه آیفون جدید، کاربران زیادی در مورد طول عمر باطری شکایت داشتند.
چیزی که اپل در ابتدا آن را نادیده گرفت. اما بعد از گسترده شدن شکایت ها موضوع
 را یک مشکل نرم افزاری نامید و همه منتظر بودند با آپدیت جدید مشکل را رفع کند.

چند روز پیش بالاخره آپدیت از راه رسید اما همچنان کاربران زیادی از
 مشکل باطری آیفون 4S شکایت داشتند. در نهایت اپل هم روز گذشته
 اعلام کرد که این آپدیت تمام مشکلات باطری را حل نمی کند. اما جزئیات
بیشتری در این مورد مشخص نشد.


از طرف دیگر برخی Siri را عامل مشکل باطری در آیفون می داند
 و سایت iFixit متوجه شده در آیفون جدید یک سنسور مادون قرمز تعبیه
 شده که همیشه روشن است و برای تشخیص بالا بردن آیفون برای فرامین
 صوتی به Siri به کار می رود. هر چند بسیاری از کاربران حتی با خاموش کردن
 Siri و سرویس های موقعیت یابی مشکل باطری را دارند.

جالب اینجا است که به نظر می رسد بدشانسی اپل در باطری هایش به آی پادهای
 قدیمی هم سرایت کرده باشد چرا که این شرکت امروز در بیانیه ای عجیب اعلام کرد برخی
 مدل های نسل اول آی پاد نانو که ساخت ۵ سال پیش هستند مشکل باطری دارند و باید
 برای تعویض برگردانده شوند!

به هر حال مشکل باطری آیفون 4S همچنان برای بسیاری از کاربران حل نشده است.
 با اینکه اپل ادعا می کند این یک مشکل نرم افزاری برای تعداد محدودی کاربر است،
 اما می توان در صحت این صحبت ها شک کرد و به مشکلی گسترده تر و حتی سخت افزاری
 اندیشید. چرا که اپل در این مورد سابقه خوبی ندارد و حتما ماجرای
مشکل آنتن
 دهی آیفون 4
را به خاطر دارید؟




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

استیو جایز مبتکر اپل در دوران حیات خود،همیشه از یک خودرو بدون پلاک استفاده می کرد!
 
[تصویر: g1zp52dlm5a0kvx7qc8b.jpg]

پس از بررسی و پرس و جو،مشخص شد که استیو جابز همان طور که در بسیاری از موارد شعار متفاوت باشید را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود در این مورد نیز این مسئله صدق می کرد!
او در واقع از قانونی در کالیفرنیا مبنی بر"یک راننده پس از خرید خودرو نو می تواند تا 6 ماه از آن بدون پلاک استفاده کند"استفاده می کرد و هرگز مرتکب قانون شکنی نشد!
تنها کاری که جابز انجام می داده این است که با یک شرکت اجاره خودرو قرارداد بسته بود که هر 6 ماه یک بار،یک خودرو مرسدس بنز SL55 صفر کیلومتر را به مدت 6 ماه در اختیار او بگذارد!



تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

جابز را همه با آن شوهای تجاری خارق‌العاده‌اش در مک‌ورلد می‌شناسیم و به یاد می‌آوریم ، در حالی که با انرژی زیاد و مشتاقانه خصوصیات محصولات جدیدش را تبلیغ می‌کند و به رخ می‌کشد، محصولاتی که حتی اگر از دید خبرگان، بهترین کالا در رده خود نیستند، از نظر زیبایی‌شناسی، بهترین هستند زندگی جابز واقعا خواندنی است


DSC05683.jpg

در مورد بیوگرافی و داستان زندگی استیو جابز چه می‌دانید؟ مرد ۵۲ ساله‌ای که هنوز علاقه دارد جین به پا کند، بلوز یقه‌ اسکی مشکی بر تن کند و با کفش ورزشی در جلسات و کنفرانس‌های مهم ظاهر شود.

بقیه اش تو ادامه مطلب برو زندگی یه مخترع رو ببین



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

شرکت ال‌جی در نمایشگاه امسال CES در لاس‌وگاس با رونمایی از تلفن همراه هوشمند Spectrum خود نشان داد که تلاش عجیبی را برای ربودن عنوان باکیفیت‌ترین صفحه نمایش از صفحه نمایش‌های موسوم به AMOLED آغاز کرده است.

گوشی Spectrum شرکت ال‌جی که با فن‌آوری نسل چهارم LTE کار می‌کند، از جمله محصولات الکترونیکی است که در نمایشگاه فن‌آوری CES 2012 به نمایش درآمد.

 

به گزارش فارنت، بزرگترین ویژگی این تلفن همراه، نمایشگر کیفیت بالای ۱۲۸۰ در ۷۲۰ آن است. گوشی جدید ال‌جی که قرار است برای استفاده در شبکه ورایزون وایرلس عرضه شود، دارای فن‌آوری صفحه نمایش مشابه مورد استفاده در تلویزیون‌های HD شرکت ال‌جی است.

این گوشی به نسل جدیدی از نمایشگر های موبایل IPS LCD تحت عنوان True HD IPS مجهز شده استکه شرکت ال‌جی در کنفرانس امسال سعی در مقایسه و نشان دادن برتری این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش‌های موسم به Super AMOLED داشت.

شرکت ال‌جی در این کنفرانس سعی دارد ثابت کند که صفحه نمایش True HD IPS از نظر وضوح بر و طبیعی بودن رنگ‌ها برتر از AMOLED است.

صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی گوشی جدید ال‌جی تراکم پیکسل فوق‌العاده ۳۲۹ پیکسل بر اینچ را نشان می‌دهد که در قیاس با Retina با ۳۲۶ پیکسل بر اینچ برتری نشان می‌دهد اما از این نظر،  در قیاس با صفحات Super Amoled همچنان بازنده است.

Spectrum یک پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Qualcomm با محافظ صفحه نمایش Gorilla دارد. این گوشی با نسخه ۲٫۳ آندروید کار می‌کند که البته قابل ارتقا است و از خدمات گوگل موبایل شامل جی‌میل، یوتیوب، گوگل‌تاک، گوگل سرچ و گوگل مپز پشتیبانی می‌کند و به اندروید مارکت دسترسی دارد.

در پشت این گوشی یک دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت زوم خودکار و فلش LED قرار دارد که تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ضبط می‌کند و یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی نیز برای چت ویدیویی در مقابل گوشی گنجانده شده است. این گوشی نسخه ۳٫۰ بلوتوث را دارد و یک کارت حافظه Micro SD 16 گیگابایتی به همراه آن عرضه می‌شود و می‌توانید آن را تا حداکثر ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید




تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

ببینین : لپ تاپ اپل به طور معمول در بین گرانقیمت ترین لپ تاپ های جهان قرار دارد که البته با این مدل جدید خود که مک بوک گلد نام دارد رکورد گرانترین لپ تاپ جهان را به خود اختصاص داد .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

عکسی دیدنی از ابرهای یخی استراتوسفر

چندین روز است که ساکنان قطب شمال شاهد شکل‌گیری ابرهای استراتوسفری بر فراز سر خود هستند. این ابرها که به ناکرئوس یا مادر مروارید نیز مشهورند، از ابرهای رنگین‌کمانی به‌مراتب درخشان‌تر و رنگارنگ‌ترند.

این ابرهای یخی در استراتوسفر تحتانی شکل می‌گیرند، وقتی که دمای هوا به ۸۵درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش یابد و ذرات یخ با اندازه‌های حدود ۱۰ میکرومتر (هر میکرومتر یک‌هزارم میلی‌متر است) شکل بگیرند. با تابش پرتوهای خورشید به این ذرات و پراش و تداخل ناشی از آن، این طرح‌ها و رنگ‌های زیبا پدید می‌آید.

ابرهای یخی استراتوسفر




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

نسل جدید باتری با قابلیت ۴۰ هزار بار شارژ

 

به گزارش ایمنا باتری لپ‫تاپ شما چند سال برایتان عمر کرده است؟ حتی بهترین باتری‫های لیتیومی موجود در بازار هم چرخه عمر محدودی دارند و معمولا در بهترین حالت بیشتر از دو یا سه سال برای شما کار نمی‫کنند. بنابراین همیشه مشکل خرابی و کوتاهی عمر باطری ها یک دردسر بزرگ گجت‫ها به شمار می‫رود.
حالا يک تیم از محققین دانشگاه استنفورد به ترکیب جديدی برای ساخت باتری دست یافته اند که امکان شارژ و تخلیه باتری را تا ۴۰ هزار بار امکان‫پذیر می‫کند. اين رقم چيزی حدود صد برابر توانایی باتری‫های ليتيمی فعلی است. اين ترکیب که copper hexacyanoferrate نام دارد می‫تواند عمر مفيدی بین ۱۰ تا ۳۰ سال برای یک باتری به ارمغان بیاورد.
ویژگی مهم این ترکيب آن است که سرعت حرکت يون‫ها در آن نسبت به ترکيب‫های فعلی باتری‫ها سریع‫تر و آسان‫تر است. این سرعت بالا امکان شارژ و تخلیه‫های مکرر را برای باتری فراهم می‫کند.
دست‫يابی به اين ترکیب و ساخت باتری با این چنين طول عمری، انقلاب نوینی در دنیای گجت‫ها ايجاد خواهد کرد. اما از آنجا که يک کاتد با ولتاژ بالا احتیاج به یک آند با ولتاژ پایین دارد، فعلا بازار شاهد ساخت نمونه تجاری این محصول نبوده است. متاسفانه هنوز این بخش باطری ساخته نشده است و گرنه می‫توانستيم با داشتن یک عدد از اين باتری‫ها سالیان سال از آن در گجت‫هايمان استفاده کنيم. فعلا باید صبر بیشتری داشته باشیم!




تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

فناوری - به دنبال انفجار بعضی باتری‌های لیتیومی گوشی‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها، دانشمندان با تصویربرداری NMR توانسته‌اند عامل این انفجار را که نوعی اتصال کوتاه در مدارهای داخلی باتری است، شناسایی کنند.

ابوالفضل کریمی: دانشمندان به علت داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن باتری‌های لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های تلفن همراه پی بردند.

به گزارش بی‌بی‌سی، محققان دانشگاه کمبریج اعلام کردند شکل‌گیری فیبرهای فلزی در درون لپ‌تاپ‌ها که دندریت‌ نیز نامیده می‌شوند، می‌تواند عامل ایجاد اتصالات کوتاه باشد. آن‌ها با استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی هسته‌ای، NMR که معمولا برای شناسایی اجزای مولکول‌ها استفاده می‌شود، چگونگی ایجاد دندریت‌ها را مشاهده کرده‌اند.

این پژوهشگران به سرپرستی پروفسور کلر گری از دپارتمان شیمی دانشگاه کمبریج معتقدند این کشف جدید می‌تواند به حل مشکل امنیتی آتش گرفتن لپ‌تاپ‌ها کمک کرده و باعث رفع موانع در توسعه باتری‌های لیتیومی شود. تکنولوژی باتری‌های لیتیومی نقش بسیار مهمی در پیشرفت خودروهای الکتریکی نسل آینده دارد.

اتصال کوتاه و داغ شدن سریع
زمانی که باتری‌های امروزی سریع‌ شارژ می‌شوند، دندریت‌های کوچک لیتیومی روی آنودهای کربنی تشکیل می‌شوند. این فیبرها می‌توانند باعث ایجاد اتصالات کوتاهی شوند که منجر به داغ شدن بیش از حد باتری‌ها در فاصله زمانی کم و آتش سوزی آن‌ها می‌شود.

این فیبرهای دردسرساز، مانع بزرگی بر سر راه تجاری‌سازی نسل بعدی باتری‌های با ظرفیت بالاتر بوده‌اند. اول باید مشکل امنیتی آتش گرفتن باتری‌ها حل شود تا بتوان به سراغ نسل بعدی باتری‌های یون لیتیومی رفت. بعد از آن است که می‌توان این باتری‌ها را به طور گسترده در حمل و نقل مورد استفاده قرار داد.

اکنون که دانشمندان موفق به مشاهده شکل‌گیری دندریت‌ها داخل باتری شده‌اند، می‌توانند زمان شکل‌گیری‌ آن‌ها و شرایط لازم برای آن را نیز مشخص کنند و با تحلیل آن، به دنبال راه‌حل‌های باشند تا بتوانند این مشکل را برطرف کرده و از آتش‌سوزی باتری‌ لپ‌تاپ‌ها پیشگیری کنند.




تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

شركت Leyden Energy از توليد نسل جديد باتري‌هاي ليتيوم-يوني براي لپ‌تاپ‌ها خبر داده كه مي‌تواند شارژ كامل خود را تا ۳ سال نگه دارد.

به گزارش 3 نسل به نقل از پي‌سي‌ورلد،‌اين باتري جديد كه با پشتيباني و ضمانت ۳ ساله وارد بازار مي‌شود، نخستين باتري در دنيا محسوب مي‌شود كه قادر است تا اين ميزان انرژي را در خود ذخيره كند.

اگر شما جزء آن دسته از كاربراني هستيد كه از لپ‌تاپ استفاده مي‌كنيد، به خوبي مي‌دانيد كه عمر باتري لپ‌تاپ‌ها به طور ميانگين در كمتر از ۳ ساعت به پايان مي‌رسد و طي ۱۲ تا ۱۸ ماهي كه كاربر از آن استفاده مي‌كند، عمر مفيد بيشتر باتري‌ها تمام مي‌شود و كاربر مجبور به عوض كردن آن است.

تعويض باتري لپ‌تاپ‌ها اييين روزها به يك مشكل بزرگ تبديل شده و علاوه بر هزينه و دردسرهايي كه براي كاربر به وجود مي‌آورد، به عنوان تهديدي جدي براي محيط زيست نيز محسوب مي‌شود.

اما شركت Leyden Energy باتري جديد خود را به گونه‌اي توليد كرده است كه با تمام مدل‌هاي موجود در بازار متفاوت است و مي‌تواند در چرخه‌اي با قابليت ۱۰۰۰ بار شارژ شدن مورد استفاده قرار گيرد و در ميانگين دماي بالاتر از معمول نيز مشكلي براي آن پيش نيايد.




تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

برد هوشمند یکی از دستگاههای کمک آموزشی می باشد که امروزه در اکثر مکانهای آموزشی و دانشگاهها استفاده می گردد.
برد هوشمند،وایت برد الکترونیکی،وایت یرد دیجیتال،وایت برد لمسی،وایت بورد وایت برد هوشمند یکی از پیشرفته ترین این وایت برد ها می باشد که در دو مدل طراحی و تولید شده است .
این بردهای هوشمند بهمراه ویدئو پروژکتور امکان ارائه آموزش را بصورت مولتی مدیادر محیط های آموزشی فراهم می نمایند. برد هوشمند فوق در دو حالت (موس و نوشتار) کار می کند.
حالت نوشتار: در این حالت می توان بر روی بردهوشمند نوشته و یا اشکالی را در هرمحیطی ( ویندوز و یا هر محیط نرم افزاری دیگر) رسم نموده و در صورت نیاز در کامپیوتر ذخیره نمود. حالت قلم : در این حالت کاربر می تواند تمام فعالیتهائی که توسط موس در کامپیوتر انجام میدهد بر روی وایت برد لمسی انجام داده و کامپیوتر خود را کنترل نماید.


 

مشخصات فنی برد هوشمند

تکنولوژی ساخت این برد هوشمند DSP Digital Ultrasonic می باشد.
سایز وایت بردهوشمند : 78 اینچ
وایت برد الکترونیکی،وایت برد دیجیتال،وایت بورددقت و حساسیت وایتبرد : 0.5mm
امکان نوشتن در بی نهایت صفحه و ذخیره اطلاعات در کامپیوتر
مجهز به صفحه سخت و مقاوم (Enamel Steel) در برابر ضربه ، ضد خش
امکان نصب بر روی دیوار ویا پایه چرخدار متحرک
*این وایت برد دیجیتال مجهز به کلیدهای میانبر جهت کمک به بالا بردن عکس العمل کاربر می باشد.
*امکان تبدیل این بردهوشمند (اسمارت برد) به کپی برد یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این برد هوشمند می باشد.




 

 

 

 

بقیه اش تو ادامه مطلب خواستید ببینید جالبه



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

اغلب گوشی های جدید و مدرن بازار دارای صفحه نمایش لمسی می باشند. کاربران ترجیح می دهند صفحه نمایش لمسی تلفن با یک اشاره دستورات را دریافت کند.
به گزارش گروه خواندی های مشرق، صفحه لمسی گوشی های جدید اغلب خازنی می باشند و تنها با لمس صفحه (بدون نیاز به فشردن انگشت روی صفحه نمایش)، دستور مورد نظر شما را اجرا می کنند. سیستم عامل و پردازنده گوشی ها نیز از عوامل تعیین کننده در سنجش سطح کیفی و قدرت گوشی ها می باشند. در ادامه بهترین گوشی های لمسی ۲۰۱۱ را با توجه به معیار قدرت پردازنده و کیفیت صفحه لمسی معرفی خواهیم کرد.
 
galaxy s ii
سری گالاکسی سامسونگ، ما را متقاعد کرد که سامسونگ توانایی ساخت گوشی های هوشمند و قوی را دارد. کیفیت صفحه لمسی گوشی های گالاکسی که با سیستم عامل اندروید وارد بازار شدند، فوق العاده خوب است.
 
برترین موبایل های لمسی سال 2012 +تصویر

galaxy s2 دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با تکنولوژی super amoled plus و رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل می باشد. این گوشی مجهز به سیستم عامل android نسخه ۲٫۳ یا gingerbread و پردازنده dual-core exynos با سرعت ۱٫۲ghz است. با وجود این سیستم عامل و پردازنده و صفحه نمایش قدرتمند، پخش تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با دوربین ۸ مگاپیکسلی galaxy s2 بسیار روان است.

 

قیمت galaxy s2 با ظرفیت حافظه ۱۶gb در بازار ایران : ۷۳۰ هزار تومان

رتبه های بعدی هم تو ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


انسان های متفاوت، متفاوت رفتار می کنند و اثرات متفاوتی هم بجا می گذارند، استیو جابز یکی از این افراد متفاوت بود که با عقاید و الگوهایی که داشت توانست قله های موفقیت و محبوبیت را فتح کند. استیو جابز تنها اسطوره ای نخواهد بود که دنیای فناوری هرگز خدماتش را فراموش نمی کند.




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a