بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد
 


 

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بیلیارد یکی از پرطرفدارترین بازی های است که بیشتر افراد دوست دارند حداقل نسخه از این بازی زیبا را برروی گوشی خود داشته باشند.امروز سایت یک موبایل بازی بیلیارد Ultra Pool 1.0.7 را برای گوشی های ویندوز فون 7 برای دانلود قرار داده است.

 
بازی بیلیارد اولترا برای ویندوز فون ultra pool 1.0.7


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

مافيا 2 نسخه جديد بازي محبوب Mafia مي باشد كه براي گوشي هاي داراي پلتفرم جاوا در سايت يك موبايل براي دانلود قرار داده شده است.رزولشن هاي اين بازي 240x320 و 176x220 و 360x640 مي باشد.
 
بازي مافيا 2
 

 

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بازي بسيار هيجان انگيز سرعت در مسابقه كه بصورت جاوا منتشر شده است و در رزولشن هاي ۱۲۰×۱۶۰ ،۱۷۶×۲۲۰ ،۲۴۰×۳۲۰ ،۳۲۰×۲۴۰ ،۳۶۰×۶۴۰ در يك فايل فشرده در ادامه مطلب آماده دانلود شده است.بازي Fast Drag Racing 2011 به دليل جاوا بودن برروي بيشتر گوشي هاي موبايل قابل استفاده مي باشد.

 
بازي جاوا
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

هري پاتر و يادگاران مرگ كه در قالب هري پاتر 7 منتشر شده است يك بازي بسيار زيبا و افسانه اي مي باشد كه از روي فيلم هري پاتر هفت ساخته شده است.اين بازي كه بصورت جاوا مي باشد در سايز هاي ۱۲۸×۱۲۸ , ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۴۰×۳۲۰ , ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۵۲×۴۱۶ براي دانلود قرار داده شده است.
 

 
بازي هري پاتر 7 Harry Potter and the Deathly Hallows جاوا
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بازي فوتبال واقعي يا همان بازي معروف فوتبال با عنوان Real Football 2012 يكي ديگر از سري بازي هاي ورزشي جاوا و پرطرفداري است كه بصورت جاوا و در رزولشن هاي و 176x220 و 128x160 و 128x128 و 176x208 و 320x240 و 360x640 هم اكنون آماده دانلود مي باشد.

 
بازي فوتبال واقعي نسخه 2012 بصورت جاوا Real Football 2012 Java game
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی Turok یک بازی کم حجم و سبک برای گوشی های جاوا می باشد که بصورت مالتی اسکرین که برروی تمام رزولشن ها قابل استفاده است با دو لینک دانلود از ادامه مطلب قابل دریافت می باشد.
 
بازی افسانه Turok با فرمت جاوا
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بعد از گذشت مدت زماني بالاخره آسفالت 6 نسخه آدرنالين براي گوشي هاي جاوا منتشر شده است.نسخه بسيار مهيج بازي اتومبيل راني و قهرماني رانندگي كه از اوج هيجان زياد آدرنالين شما آزاد خواهد شد و هيجان  زيادي را در بازي تجربه خواهيد گرد.اين بازي كه بصورت جاوا منتشر شده است برروي بيشتر گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون و ال جي و سامسونگ كه از پلتفرم جاوا پشتيباني مي كنند قابل استفاده است البته براي فول اسكرين شدن بازي بايد رزولشن ال سي دي گوشي خود را بدانيد و بر اساس آن بازي را نصب كنيد در غير اينصورت بازي بصورت فول اسكرين اجرا نخواهد شد.رزولشن هاي اين بازي : ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰, ۴۸۰×۸۰۰ مي باشد.

 
ردر نهايت بازي آسفالت آدرنالين 6 براي جاوا Asphalt 6: Adrenaline java Game


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود بازی آسفالت 5 : گرافیک فوق العاده HD در 6 حالت متفاوت در بازی به همراه 30 عدد ماشین و موتور سیکلت از جمله لامبورگینی و فراری که جزو محبوب ترین و پرسرعت ترین خودرو های دنیا هستند.
رقابت در سرعت را با بازی Asphalt 5 تجربه کنید با قابلیت بازی چند نفره از طریق بلوتوث و آنلاین و ثبت رکورد در مسابقات با جاده های شهری و کوهستانی با کیفیت فوق العاده بالا گرافیک و صدا که تمام این موارد بازی Asphalt 5 را به یکی از محبوب ترین بازی های ماشین مسابقه تبدیل کرده است.
بازی ماشینی آسفالت برروی گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان Anna و سیمبیان Belle با دو لینک مستقیم مانند همیشه برای دانلود + تصاویری از محیط بازی.
 
http://www.dl.yekmobile.com/1/1/26/Asphalt%205%20v.1.1.8_www.YekMobile.com.jpg
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی Doodle Fit 1.0.14 آیفون که در بازی وظیفه شما بسیار ساده است باید بلوک های مختلفی را که ارسال می شود را در یک سطح بچینید.بازی که از کیفیت و گرافیکی خوبی در سبک خود برخوردار می باشد و هنوز هیچ بازی از این بازی زیباتر در سری بازی های جورچین ارائه نشده است.
بازی برروی گوشی های آی فون و آی پاد تاچ  و آی پد ها قابل نصب است و زبان بازی انگلیسی و دارای 100 سطح متنوع با 250 اشکال گوناگون که باعث می شود هیچگاه از بازی خسته نشوید.
 

 
دانلود بازی آیفون Doodle Fit 1.0.14 تجربه بازی هیجان انگیز و اعتیادآور
 

 


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدرضا

 

 Angry Birds Rio -  بیست دانلود

بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds مشهور ، یکی از پرطرفدارین و محبوب ترین بازی های دنیای موبایل است که شهرت جهانی دارد . نسخه اصلی این بازی مخصوص سیستم عامل های هوشند موبایل مانند iOS ، اندروید و سیمبین است . امروز در سایت بزرگ بیست دانلود نسخه جدید این بازی Angry Birds Rio را با فرمت جاوا و سایز 320×240  را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم . این بازی با گرافیک عالی و کیفیت بسیار بالا تجربه ای در حد نسخه اصلی بازی را برای شما فراهم می کند . امیدواریم این بازی را دریافت و از آن لذت ببرید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

اگر دنبال بازي رالي و گرافيک بالا هستيد حتما بازي Need For Speed Shift را بازي کنيد.بعد از مدت ها بازي Need For Speed Shift براي بادا عرضه شد که شما مي توانيد از سايت جوان دانلود دريافت کنيد.در اين بازي شما به انجام مسابقات غير قانوني ماشين سواري در شهر مي پردازيد . مراحل بازي کاملا زيبا و طبيعي ساخته شده است .دوربين بازي داراي ? حالت کاملا متفاوت و زيبا است که لذت بازي را دو چندان مي کند.براي دانلود  و ديدن تصاوير بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سازنده: Gameloft

سبک بازی: اکشن,ترسناک

توضیحات: امروز برای کاربران عزیز پارس تفریح بازی گرافیکی و ترسناک ZOMBIE INFECTION را برای گوشی های بادا,جهت دانلود آماده کرده ایم. در شهری یک عفونت واگیر دار در حال گسترش است  و  شما شخصی به نام هد هستید که به عنوان یک سرباز و خبرنگار باید زامبی ها را از بین ببرید و منشاء عفونت را پیدا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سازنده: gameloft

سبک بازی: اکشن و ماجراجویانه

فرمت بازی:-------



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بعد از مدت ها بازی پرطرفدار Fruit Ninja برای گوشی های بادا نیز عرضه شد. در این بازی شما به عنوان یک نینجا باید میوهای خوشمزه را که روی صفحه می بینید با انگشت خود آن ها را به چند قسمت تبدیل می کنید اما باید حواس خود را به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید و آنها را چند تیکه نکنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود مستقیم بازی آندروید Angry Viking v2.3.0

مناسب برای آندروید ۲٫۲ و بالاتر

توسط این بازی به یک وایکینگ جنگجوی خشمگین تبدیل شوید. این بازی تجربه ی بسیار خوبی در زمینه ی بازی های جنگیست. در راه خود به کشتن دسته های دشمنان خود بپردازید و به یک جنگجوی تمام عیار تبدیل شوید. مهم ترین ویژگی این بازی گرافیک و داینامیک بسیار زیبای جریان خون در آن است که از آن بسیار لذت خواهید برد.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم فایل : ۱۷٫۳ MB



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

دانلود بازیCan Knockdown 2 v1.0

بازی Can Knockdown 2 v1.02 از جمله جدیدترین بازی های ارائه شده برای سیستم اندروید می باشد.این بازی دارای گرافیکی مطلوب و حجمی مناسب است.این بازی را می توان نوع خاصی از بازی پر طرفدار فوتبال خیابانی دانست که قابل نصب روی اندروید ۲٫۲ به بالاست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید .

حجم فایل:۲۶٫۵  مگابایت



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

HEAVY GUNNER 3D یک بازی سه بعدی و جذاب برای موبایل می باشد. در این بازی سلاح های سنگین پیشرفت قابل توجهی کردند. سلاح هایی که قدرت تخریب آنها باور نکردنی است. خوبی این بازی این است که این سلاح ها در اختیار ما هستند. فقط باید مهاجمینی را که از زمین و هوا حمله میکنند را نابود کنیم. از ئیژگی های این بازی می توان پشتیبانی از چند لمسی، قابلیت ارتقاء بیش از ۱۳۰ سلاح، بیش از ۲۵ ماموریت با دشمنان مختلف، Leadersboard و رتبه بندی آنلاین، کنترل بهینه شده با کالیبراسیون مجدد و … را نام برد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Assassins.creed.jpg
 
بازی Assassin's Creed v3.2.2 یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین بازی های گوشی می باشد که کاربران خود را پیدا کرده است و به دلیل همین استقبال شرکت GameLoft نسخه ی جدید و بسیار با گرافیک تر از نسخه های قبلی این بازی را ارائه داده است.
 
این بازی برای گوشی های آندروید منشتر شده است و بر روی گوشی های آندروید قابل اجرا می باشد.امیدواریم این بازی بسیار زیبا و با گرافیک خوب را از سایت میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .  برای دریافت بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی موبایل : Fatal Attack به صورت جاوا که این بازی موبایل برای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی جاوا را دریافت کنید .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

سلام.
بازی angry birds برای wave.
من خودم این بازی را تست کردم تا آخرش رفتم کاملا سالم بود
 
 

دوستان حداقل یه تشکر خشک و خالی بکنید

دانلود




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

بازی زیبای Assassins_Creed برای دوستداران بادا




دانلود
 



تاریخ: شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی پر طرفدار  NFS SHIFT برای هواداران بادا



دانلود
 

 

 

 




تاریخ: شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی فیلم مشهور Avatar برای دوستداران بادا



 




تاریخ: شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی جذاب FinalStrike3D Deluxe برای هواداران بادا



دانلود
 



تاریخ: شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا



اجرای این بازی بروی ویو 3 به همراه کلیپ این بازی زیبا رو میتوانید از لینک زیر دانلود کنید...

دانلود

منبع
 




تاریخ: شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا




دانلود از سامسونگ اپس
 




تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

بازی جدید بادا 2 به نام  Final defence
ساخته شده در کمپانی GoodTeamStudio




 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانی
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.

بازی پرندگان خشمگین برای موبایل



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


 

اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید ، حتما نام Company Of Heroes را شنیده اید . بازی ای که پس از انتشار آن با استقبال فوق العاده ای روبرو شد.
اکنون نیز این بازی زیبا را با فرمت جاوا ، مخصوص تمام گوشی هایی که از پلتفرم جاوا پشتیبانی میکنند برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی اعتیاد آور و مهیج Sonic Jump برای موبایل – جاوا



 

بازی جذاب و مهیج Sonic Jump با فرمت جاوا و با ابعاد ۳۲۰×۲۴۰ یکی از بازی های سرگرم کننده  و بسیار اعتیاد آور SEGA می باشد که با فرمت جاوا توسط سایت ” بازی های رایگان ” تهیه و آماده دانلود شده است. امید است با دانلود این بازی , شما عزیزان لحظات خوشی داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


 

این بار از سایت بازی های رایگان، بازی جدید و جذاب Tic Tac Toe را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

یکی از بازی های جذاب از سری بازی های شخصیت Moorhuhn بازی فوتبالیست ها است. این بازی که در زمین فوتبال اتفاق می افتد و شما باید به مرغی که توپ دارد شلیک کنید و تمامی مرغ هایی که در زمین هستند را با تیر بزنید. این بازی بسیار جذاب و معتاد کننده است.همچنین این بازی دارای چندین حالت مختلف است که می توانید بسته به علاقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. این بازی به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” برای شما بازدیدگنندگان عزیز آماده شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


 

با توجه به اینکه بازی ها ، تم ها و عکس های پشت صفحه سامسونگ کربی و استار  ( Samsung Corby – Star Mobile ) به ندرت یافت میشود و یکی از دوستانمون هم درخواست کرده بود این پست روی سایت قرار بگیرد، لذا در این پست قصد داریم مجموعه بازیهای جذاب و پرطرفدار را مخصوص گوشی های سامسونگ کربی و استار را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” برای شما عزیزان ارائه دهیم.

اسامی بازی هایی که در این مجموعه گنجانده شده است :

  • بازی Bubble Bash 2
  • بازی Daredevil Racing
  • بازی Off Road Dirt Motorcross
  • بازی Diner Dash
  • بازی Worms 1.9
  • بازی Snake Revolution
  • بازی Crazy Penguin Catapult 2
  • بازی Farm Invasion
  • بازی UNO
  • بازی The Sims 3
  • بازی The Simpsons 2
  • بازی Sonic Jump
  • بازی Guns Wheels Madheads
  • بازی Table Football

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا


http://www.mihandownload.com/ali/GT%20Racing%20Motor%20Academy%20For%20Symbian%5E3%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

بازی GT Racing Motor Academy یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی جذاب بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد.این بازی رزولوشن 360x640 را پشتیبانی می کند.در این بازی وارد دنیای جذابی از مسابقه میشوید.لذت بردن از واقه بینانه ترین تجربه رانندگی در موبایل به لطف یک موتور گرافیکی بسیار قوی که فقط در گوشی های سیمبین 3 نهفته شده است. اتومبیل های فوق العاده بازی از جمله آئودی ، فورد و ... که جذابیت خاصی به بازی شما در موبایل میدهد.!

برخی از ویژگی های این بازی خارق العاده:

جامع ترین شبیه ساز مسابقه ای در تلفن همراه
ماشین سواری با اتومبیل های گران قیمت از جمله Audi R8
استفاده کردن از بهترین آهنگهای ورزشی و مسابقات رالی
تجربه انواع حالت های بازی
بسیار شبیه به رانندگی واقعی با استفاده از موتور گرافیکی جدید

برای دریافت بازی و دیدن عکسهای از محیط بازی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

گوشی های سازگار با این سیستم عامل:
Nokia N8, Nokia E7, Nokia C6, Nokia C7


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

یکی دیگر از بازی های آیفون وآیپاد را برای کاربران عزیز آماده نموده ایم. نام این بازی Hit the Apple می باشد. شما باید با تیرکمان خود هدف را نشانه گیری کنید و امتیاز جمع کنید. به این صورت که اول باید هدف را به وسط سیبل بزنید تا امتیازات شما زیاد شود. در مراحل بعدی یک فرد هدف شما می باشد که سیبی بالای سر آن قرار دارد و شما باید بدون خطا آن سیب را بزنید در غیر این صورت شما Game Over خواهید شد!

 

 

 

 

دانلود بازی جدید Hit the Apple آیفون و آیپاد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی جدید تیر اندازی Hired Gun 3D را برای کاربران عزیز اماده نموده ایم. این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد می باشد که از گرافیک خوبی برخوردار می باشد. زمان کوتاه است، هدف شما از بین بردن تروریست ها در ۸ نوع ماموریت مختلف در مکان های خاص می باشد. شما در این ماموریت استخدام شده اید که هیچ نام و نشانی از شما نیست تا بتوانید به صورت مخفی دشمنان را نابود کنید. اسلحه خود را ارتقا دهید، دید خود را ثابت کنید و دشمن را هدف بگیرید تا قبل از حمله تروریست ها به مرکز شهر باید انها را نابود کنید.

هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب برای دانلود و نمونه ای از تصاویر بازی را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

بازی جدید تیر اندازی Hired Gun 3D برای گوشی های آیفون و آیپاد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

Furious Race v1.1 بازی جدید می باشد که کاربران زیادی را جذب خود کرده است. در این بازی شما میتوانید با چندین نفر به مسابقه بپردازید که قدرت و سرعت در این مسابقات از مهم ترین ویژگی های این بازی می باشد.

 

بازی جدید مسابقات رالی Furious Race v1.1 آیفون



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی جدید موتور سواری جاده سریع السیر Speedway GP 2011 v1.0.1 که به تازگی برای گوشی های آیفون منتشر یافته است. همان طور که بازی های آیفون از گرافیک بالایی برخوردار هستند این بازی هم از آن دسته بازی گرافیکی می باشد. بیش از ۵۰ موتور سوار در این بازی با شما در جاده های خطرناک و پر پیچ و خم مسابقه خواهند داد که گرافیک خیره کننده این بازی باعث جذابیت موتورسواری شده است.

نمونه ای از تصویر بازی را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

بازی جدید موتور سواری Speedway GP 2011 v1.0.1 آیفون



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بازی معروف و فکری Rubik Cube یک روبیک مجازی بوده که دارای ویژگی های نوع حقیقی خود می باشد و می توان آن را در محیط شبیه سازی شده و سه بعدی در کامپیوتر ساخت. شما در این برنامه به راحتی می توانید با حرکت ماوس و صفحه کلید مربع های سطوح مختلف روبیک را جا به جا کنید تا در نهایت اقدام به ساخت آن نمایید. این بازی دارای حجم بسیار کمی بوده، با تمامی ویندوزها سازگاری داشته و برای اجرا شدن نیز نیازی به نصب شدن ندارد. این بازی فوق العاده زیبا، فکری و سرگرم کننده را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. امیدواریم این بازی مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Rubik Cube دانلود بازی مکعب روبیک Rubik Cube 1.42



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a