دانلود بازی The Darkness 2 برای XBOX360

 

Darkness II دوباره با کوله باری از ترس ، وحشت و هیجان بازگشته است. سال ۲۰۰۷ سال اغاز تاریکی در صنعت بازی های ویدئویی بود همان سالی که TD با استقبال خوبی همراه نشد ولی اینبار همه چیز متفاوت خواهد بود. بعد از عرضه اولین بازی از فرانچیز Darkness المنت های جدیدی در سبک شوتر اول شخص ( FPS) به گیمپلی بازی افزوده شد که بدون هیچ تردیدی باعث ایجاد تغییرات گسترده ای در بازی های FPS شد. یکی مهمترین المنت های بازی Drakness ضربه زدن به دشمنان و ابجکت های بازی بود که این عنوان را به گیمی با المان های جدید تبدیل کرد. حال اگر امکان گرفتن و ضربه زدن به دشمنان را با دو دست شیطانی که کارایی بالای دارد تلفیق کنیم گیمپلی ای ویژه خلق می شود که جذابیت و سرعت وصف ناپذیری به گیم می دهد. به احتمال زیاد اطلاع دارید که سازنده بازی تغییر کرده است و احتمال ایجاد تغییرات دیگر در بازی وجود دارد با این وجود بازی با المنت های هنری جدیدی ساخته می شود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه XPG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

the darkness 2 دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360

 

 

توضیحاتی در مورد بازی The Darkness 2:

سازنده بازی : Digital Extremes

ناشر بازی : ۲K Games

تولید کننده : Sheldon carter

نویسنده داستان : Paul Jenkins

موتور بازی : Evolution Engine

پلتفرم ها : PC/PS3/X360

سبک بازی : FPS- Survival Horror

 

بازی روایتگر دو سال بعد از اتفاقات بازی تاریکی ۱ را بیان می کند. جایی که شخصیت اصلی داستان یعنی Jackie Estacado ماموریت خود را با موفقیت به اتمام رسانده است ولی اتفاقات دیگری درحال رخ دادن است که وی را دوباره به کام تاریکی می کشاند.بعد از اینکه جاکی از سوی هوبو ( Hobo) مورد حمله قرار می گیرد کنترلش را از دست می دهد و دوباره تاریکی در وی رخنه می کند. وی در پی این است که علت حمله به او و اتفاقات بعد از حمله را کشف کند او تنها به یک کلمه و یک گروه مرموز به نام BrotherHood می رسد . BrotherHood سازمانی است که بوسیله Saint ( رهبر ) تاسیس شده است و برای خود وظیفه ای نیز دارد که ان پیدا کردن حاملین تاریکی و نابود کردن انهاست. به هر حال انها به اکثر اهداف خود رسیده اند تا اینکه با جکی رو به رو می شوند. رهبر BH خود توسط نیرو تاریکی تسخیر شده است و برای اینکه قدرت بیشتری از تاریکی به دست اورد به دنبال افرادی است که حاملین تاریکی هستند و انها را پیدا کرده و نیرو تاریکی انها را می دزدند. انها قبل از اینکه به جکی حمله کنند از سوی ارگان نا شناسی تصاویری از جکی به دست می اورند که نشان از شیطانی بودن او می دهد ( حال باید دید که چه کسی و یا چه کسانی تصاویر را از جکی برای Bh فرستاده اند). البته در این بازی افراد و شخصیت های دیگری حضور دارند که مربوط به بخش Co oP بازی می شوند که در مورد انها نیز توضیحاتی در بخش Co Op داده خواهد شد. یکی از نکات جالب و متمایز بخش TD2 با TD1 این است که المنت های گیمپلی پیشرفت قابل توجه ای کرده اند به گونه ای تغییرات را می تواند در تریلر های بازی به خوبی مشاهده کرد.

 

تصاویر محیط بازی :

the darkness 2 S2 smal دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360 the darkness 2 S1 smal دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360

the darkness 2 S4 smal دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360 the darkness 2 S3 smal دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید .

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي The Darkness 2 براي XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :  Rapidshare   Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a