دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55|

 

child of eden ps3 cover small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

 

از مهمترین دلایلی که باعث شده این عنوان بسیار خاص و منحصر به فرد باشد، گرافیک زیبا و سبک هنری خاصی است که این بازی پیش روی بازیکنان قرار می دهد. تا کنون دنیای دیجیتالی بیشتر در فیلم های مانند Matrix به نمایش درآمده بود، اما در این بازی شما با شکل و شمایلی تازه از یک دنیای دیجیتالی مواجه می شوید. شما در سیستم Eden قرار می گیرد که بسیار زیبا و شگفت انگیز است. محیط های پهناور و بدون محدودیت بازی باعث شده که شما در بازی کاملاً احساس آزادی کنید. طراحی چیزهایی که در محیط بازی مشاهده می کنید، کاملاً منحصر به فرد است. طراحی هنری و رنگ بندی های زیبا در دنیای دیجیتالی Child of Eden حرف اول را می زنند. این بازی سبک جدیدی را در خودش قرار داده که توصیف آن سخت است، اما واقعاً زیباست. در این بازی، اجسام رنگی و نورانی مختلف حرف اول را می زنند. همه چیز در این عنوان از نورهای مختلف تشکیل شده و همین موضوع فضای بازی را بی مثال کرده است.

 

در این عنوان موسیقی حرف اول را می زند. موسیقی المانی است که به این عنوان و دنیای دیجیتالی آن، زندگی بخشیده است. موسیقی عاملی است که شما را به ادامه بازی تشویق می کند. هماهنگی موسیقی ها و تصویر هایی که در بازی به نمایش در می آیند، همه را جادو می کنند. در برخی لحظه های بازی، فقط می خواهید به محیط نگاه کنید و به موسیقی زیبای آن گوش فرا دهید. موسیقی های بازی دارای ریتم تند و سریعی هستند، اما بسیار زیبا و هنرمندانه ساخته شده اند. یکی از شاهکارهای این قسمت، این است که افکت های صوتی بازی که از برخورد تیرهای شما به ویروس ها و اهداف مشخص شده در بازی شنیده می شوند، خود به قسمتی از موسیقی تبدیل می شوند. این موضوع باعث شده که نه تنها این افکت ها موسیقی و فضای بازی را خراب نکنند، بلکه به آن ها زیبایی و هیجان بییشتری بدهند.

 

این عنوان از جمله بازی هایی است که می توان آن را با کنترلر Kinect و کنترلرهای استاندارد بازی کرد. بازی با هر کدام از این کنترلرها هم تجربه ای منحصر به فرد را به شما می دهد. این موضوعی است که باعث شده بازی بتواند مخاطب های بیشتری را به سمت خودش جلب کند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که بازی به وسیله Kinect هیجان خاص خودش را دارد که در بازی با کنترلرهای استاندارد نمی توان به آن دست پیدا کرد. این بازی را می توان یک عنوان تیراندازی ریلی در سبک موزیکال نام برد. همان طور که گفته شد، در این بازی خبری از دشمنان گوناگون با سلاح های مختلف نیست. این بازی در یک دنیای دیجیتالی اتفاق می افتد و دشمنان شما را ویروس های مختلفی تشکیل داده اند که قصد دارند Eden را از بین ببرند.

دوربین بازی به صورت خودکار حرکت می کند و این بازیکن است که باید با هدف گیری، ویروس ها و اهداف مختلف را از بین ببرد. کار با کنترل Kinect ساده است. با هر دو دست خود می توانید کارهای مختلفی را در بازی انجام دهید. با دست چپ کنترل سلاحی را در اختیار می گیرید که تیراندازی می کند. با دست راست می توانید اهداف چندگانه انتخاب کنید. پس از اینکه اهداف انتخاب شدند، با عقب و جلو بردن دست چپ می توانید همه آن اهداف را با یک حرکت از بین ببرید. همچنین در برخی موارد، یک نوع سلاح بدست می آورید که به وسیله آن می توانید اهداف بسیار زیادی را در یک لحظه از بین ببرید. برای انجام این کار هم باید هر دو دست را بالا ببرید. البته در ادامه بازی نیز چند حرکت جدید به آن ها اضافه می شوند. مراحل بازی چندان طولانی نیستند، اما از محیط های متنوع و دشمنان مختلفی تشکیل شده اند. پس از به پایان رسیدن هر مرحله، به بازیکنان ستاره های داده می شوند. هر چه قدر که بتوانید در مراحل مختلف ستاره های بیشتری بدست بیاورید، می توانید مراحل بعدی بازی را ادامه دهید.

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

child of eden screenshot 01 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 02 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

child of eden screenshot 03 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 04 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

child of eden screenshot 05 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3 child of eden screenshot 06 small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

source دانلود بازی Child of Eden برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها ، با ۲ فایل با پسوند PKG مواجه می شوید. این ۲ فایل را به فلش مموری خود و یا هارد اکسترنال خود منتقل کنید. دقت داشته باشید که این ۲ فایل را در هیچ فولدری کپی نکنید ، یعنی در "Root" فلش و یا هارد اکسترنال شما باشد. حال در منوهای کنسول خود ، به قسمت Install Package Files مراجعه نمایید و ابتدا فایل Child-of-Eden-Installation.pkg را نصب کنید و سپس فایل FIX-3.55cfw را نصب نمایید. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Child of Eden برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ فروردین ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Child of Eden برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a