انتشار تصاویر اولین اسمارت فون اندروید 4 اچ تی سی

 

 انتشار تصاویر اولین اسمارت فون اندروید 4 اچ تی سی

 

وب سایت PhoneArena تصاویری را منتشر کرده است که بر اساس توضیحاتی که اعلام شده اولین اسمارت فون HTC خواهد بود که با اندروید ۴ و HTC Sense 4.0 عرضه میشود. این اسمارت فون که هنوز نام و مدل آن هم مشخص نیست دارای یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Super AMOLED میباشد . پردازنده آن دو هسته ای و ۱.۲ گیگاهزتر Snapdragon انتخاب شده است در کنار ۱ گیگابایت رم , دوربین ۸ مگاپیکسل و همانطوری که انتظار میرفت ۴G میباشد.


 

امیدواریم کمپانی تایوانی HTC این اسمارت فون که نام و مدل دقیق آن هنوز مشخص نشده است را در جریان نمایشگاه MWC 2012 به همراه HTC Ville و HTC Edge رونمایی کند تا بتوانیم اطلاعات تایید شده , دقیق تر و کامل تری از مشخصات فنی , همچنین زمان عرضه و قیمت آن داشته باشیم.

نکته ای که از دقایق اولیه انتشار این خبر در خبرگزاری های مختلف به چشم می آید شباهت زیاد این اسمارت فون با مدل های مختلف شرکت های دیگر است , به هر صورت باید امیدوار بود تا اندروید ۴ و آخرین ورژن Sense بتواند به موفقیت این اسمارت فون کمک کند.

http://www.pcwar.com/wp-content/gallery/htc-android-4/11.jpghttp://www.pcwar.com/wp-content/gallery/htc-android-4/2.jpghttp://www.pcwar.com/wp-content/gallery/htc-android-4/7.jpghttp://www.pcwar.com/wp-content/gallery/htc-android-4/10.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a