GALAXY SIII

 

سامسونگ در حال آماده سازی جانشین گلکسی اس 2، یکی از محبوب ترین گوشی های اندرویدی و از مهمترین رقبای آیفون تا کنون است. انتظار می رود گلکسی اس 3 در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شود.

اولین مدارک سامسونگ گلکسی S3 توسط Pocketnow منتشر شد، عکس های آزمایشی گرفته شده توسط تلفنی که هنوز نه ارائه شده و نه حتی معرفی شده است. اطلاعات EXIF عکس ها (که البته می تواند به راحتی دستکاری شود) مشخص می کند که عکس ها با گوشی مدل GT-I9500 گرفته شده اند. این نوع الگوی نام گذاری مخصوص مدل های سری Galaxy S سامسونگ است. در پایین یکی از نمونه تصاویر منتشر شده که ادعا می شود با GS III گرفته شده را مشاهده می کنید:

نمونه عکس گرفته شده با گلکسی اس 3


مشخصات سامسونگ گلکسی اس 3

سایت کره ای ETNews مدعی است که "چندان مبالغه نیست اگر سامسونگ گلکسی اس 3 را یک ابر گوشی بدانیم. گفته شده که نمایشگر آن Super Amoled Plus HD بزرگ با وضوح 1280 در 720 خواهد بود." گلکسی اس 3 پردازنده چهار هسته ای و همچنین 2 گیگابایت RAM خواهد داشت و البته سیستم عامل آن اندروید بستنی حصیری خواهد بود. در حالی که عکس های گرفته شده مذکور احتمالا با دوربینی 5 مگاپیکسلی گرفته شده اند، اما گفته شده که دوربین آن 12 مگاپیکسلی است.


این سایت از ابعاد صفحه نمایش گلکسی اس 3 سخنی نگفته است، اما گفته احتمالا نمایشگر این محصول سه بعدی خواهد بود، که اگر اینگونه باشد مطمئنا از نوع بدون عینک خواهد بود. اگر همه این موارد درست باشد، حتماً باید فکری اساسی برای باتری آن کرد چرا که پردازنده چهار هسته ای و نمایشگر HD سه بعدی که مشخصاً کوچکتر از نمایشگر اس 2 نیست، مصرف باتری بسیار بالایی را تحمیل خواهند کرد.


اگر از قابلیت های جذاب گلکسی اس 3 مدهوش شده اید باید بگویم که تاخیر خرید گوشی و انتظار برای این محصول اشتباه است. زیرا سامسونگ هنوز به طور رسمی مشخصات فنی گلکسی اس 3 را اعلام نکرده و از طرفی حتی اگر در فوریه این محصول معرفی شود، چند ماهی طول می کشد تا در بازارهای جهانی عرضه گردد.


کد: 000133 | لینک خبر در آی تی بروز

منبع: Zoomit (متن و تصاویر توسط آی تی بروز ویرایش شده است.)


 

 

 

 
 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز، به نقل از گویا آی تی در تاریخ10 دی ( 31 دسامبر ) ، سامسونگ با گوشی های مدل گلکسی اس خود و به سیستم‌عامل اندروید توانست خود را در دستان بسیاری از جوانان جای دهد و بسیاری را به خود جلب نمود . گلکسی اس II بقدری قدرتمند و زیبا عمل نمود که توانست در 55 روز 3 میلیون گوشی را بفروش برساند .

 

گلکسی اس 3


اما صحبت‌ها از جانشینی خوب برای گلکسی اس II در میان است و گلکسی اس III را قرار است سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی ام‌دبلیو‌سی 2012 این گوشی را معرفی نماید . از ویژگی‌های این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای 2٫0GHz ، رم 2 گیگابایتی ، دوربین 10 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی همچنین دارای سیستم عامل اندروید 4 می باشد .

 برای اطلاع از سایر اخبار سرویس علمی فناوری جام نیوز  اینجا  کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a