رونمایی از نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک MasterImage 3D برای تبلت و تلفن هوشمند

 


شرکت MasterImage 3D که در زمینه ساخت پنل های سه بعدی فعالیت دارد، تصور می کند دنیا می بایست بیشتر به سمت فناوری سه بعدی پیش رود. این شرکت دو نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک خود را برای نمایشگاه CES امسال آماده کرده است. نمایشگر اول این شرکت 4.3 اینچ با وضوح تصویر 720p و مناسب تلفن های هوشمند است و دیگری نیز در سایز 10.1 اینچ و وضوح تصویر Full HD است. اطلاعات بیشتر در مورد این دو نمایشگر Parallax Barrier را در ادامه مطالعه کنید.

Parallax Barrier فناوری است که نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک را در LCD ممکن می سازد. معمولا در این فناوری ابزاری در قسمت جلوی نمایشگر قرار می گیرد که دارای لایه ایی از مواد خاص با یک سری شکاف دقیق می باشد که به چشم ها اجازه می دهد تا هر کدام پیکسل های مربوط به خود را مشاهده نمایند. به این ترتیب هر چشم تصویر مربوط به خود را مشاهده نموده و تصویر هر چشم با زاویه نسبت به تصویر چشم دیگر نمایش داده می شود که نتیجه آن تشکیل تصویر با عمق و بصورت سه بعدی است.

نمایشگرهای MasterImage 3D نیز از فناوری Parallax Barrier برای پخش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک استفاده می کنند. نمایشگر 10.1 اینچ این شرکت که قرار است در تبلت های سه بعدی بکارگرفته شود وضوح تصویر WUXGA یا 1920 در 1200 پیکسل خواهد داشت.

نمایشگر دیگر این شرکت که در سایز 4.3 اینچ و برای استفاده در تلفن های هوشمند سه بعدی ساخته شده نیز وضوح تصویر qHD یا 960در 540 پیکسل دارد.

تا دو روز دیگر نمایشگاه جذاب CES 2012 در لاس و گاس شروع به کار می کند و اطلاعات بیشتری در مورد این دو نمایشگر نیز منتشر خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a